Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leen 61
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    motor reinigen met perslucht

    hallo. We hebben gisteren 6 april met een groep motorrijders een eeg run gedaan naar ernstige zieken kinderen in ziekenhuizen en instellingen in Groningen en in Vries. om daar knuffels te brengen doen we elk jaar Maar er ligt overal op de wegen nog pekel. mijn vraag is moet je dit wegblazen...
  2. L

    spuitwerk

    Hallo bikers hier Waar in de locatie Groningen kan ik mijn Harley voor een redelijke prijs laten spuiten. Zwart met donkerrood metalliek wat door het zwart heen komt. Gr Leen 61 Groningen
  3. L

    speciale Richtingaanwijzers voor Harley Davidson

    Hallo motor vrienden Ik zoek me een ongeluk naar speciale knipperlichten voor mijn Harley Superglide 1450 Maar niet die halve stoplicht modellen maar bijv bullet modellen. Waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde site's Kan iemand mij wat advies geven Thanks :W
  4. L

    Harley staat steeds af

    Hallo mannen en meiden. Een probleem, mijn Harley dyna FXD1450 slaat de laatste tijd steeds af. Hij start wel direct maar het duurt niet lang of hij kapt er weer mee. eerst was het nog zo dat je wel gewoon kon rijden en bleef hij gewoon lekker rijden. Maar nu gebeurt het steeds vaker en...
  5. L

    BENZ VERBRUIK

    Hallo mannen. Heb een vraagje over het benz verbruik van mijn Harley type Dyna FXD 1450cc Bouwjaar 2001 benz tank is 15 ltr ik heb voor 23,33 getankt dat was 13.81 ltr De km stand was 013064 en op de dag teller stond 140 km dan kom ik op een verbruik van +- 1 op 10 ltr dit lijkt mij erg...
  6. L

    Goede banden

    Hallo. Ok, mannen nou dat is duidelijke taal Ik heb niet op die banden gereden maar zocht voor goede banden. Op een banden site werd juist die band geprezen,en had ook gelijk wat twijvel. Vandaar mijn vraag bericht wie goede banden wist. En dat is dan nu duidelijk welke banden er goed zijn...
  7. L

    Goede banden

    Hallo mijn is Leen. Ben vandaag nieuw op het forum. Ik wil richting Zweden gaan rijden maar mijn banden zijn niet meer zo dat je er nog even Zweden op en neer mee kan rijden denk ik. Ik heb gelezen dat de band Macadam 100X van Michelin uit de handel is genomen. Deze band deed het in alle...
  8. L

    rit naar Zweden

    Hallo hier op het forum Mijn naam is Leen En ben vorig jaar in April 51 geworden. ik ben vandaag nieuw lid geworden op het forum Ik ben van plan dit jaar naar Zweden te gaan rijden In eerste instantie naar Stockholm. Is er iemand die deze ervaring heb voor mij met de motor de eerste keer...
Terug
Bovenaan Onderaan