Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: davedtm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. davedtm

    Mijn FZ750 project

    Hallo allemaal, Onlangs heb ik van een mede forummer een fz750 overgenomen, welke al eens in der loop der jaren flink onder handen is genomen. Het gaat om een FZ750 uit 85, welke ondertussen het achterwerk van een r6 had gekregen en genoeg andere modificaties. Deze motor heeft een tijd buiten...
  2. davedtm

    Gratis: Achtervelg Z750 2007 compleet inclusief band

    Achtervelg voor een Z750 uit 2007. Velg is ooit mat zwart gespoten met een spuitbus, waardoor het verf wat loslaat. Velg is 100% recht. Inclusief lagers, schijfrem, tandwiel en drager, Achterband pilot power met 30% profiel (los erbij). Op te halen in de buurt van Groningen.
  3. davedtm

    vanaf verona terug naar nederland. Iemand mooie opties?

    Ik ben de vakantie voor volgend jaar aan het uitstippelen. Na 3 jaar rondrijden in winterberg en harz is het tijd voor het grotere werk.Het plan: Ongeveer 8 dagen rijden, waarmee we vanaf dusseldorf de autoslaaptrein naar verona gaan en vanaf daar elke dag een stuk richting huis gaan rijden...
  4. davedtm

    Waar keerringen bestellen voor z750 remklauwen?

    Zoals de titel al mooi aangeeft :) Waar kan ik de keerringen bestellen die in mijn remklauwen voorkant moeten voor mijn z750 (2007). Nou snap ik dat de eerste keuze de dealer zal zijn, maar vaak vraagt die de hoofdprijs (net zoals lagers bijvoorbeeld). Ik heb al even gezocht, maar kom...
  5. davedtm

    Achtervelg z750 2007

    Te koop: Achtervelg z750 uit 2007 Inclusief lagers en tandwieldrager. De velg is door de vorige eigenaar mat zwart gespoten en niet erg netjes gedaan. Verder wel 100% recht. Inclusief losse achterband pilot power 2 met 60% profiel Op te halen in Groningen. Prijs: 75 euro
  6. davedtm

    Motorbanden laten plaatsen regio groningen/drenthe

    Voor mijn binnenkort mooi gecoate velgen van mijn z750 moet ik de banden er om laten leggen. Wie weet een goed adres in de buurt van groningen waar ik niet de hoofdprijs betaal?
  7. davedtm

    Spuitbus verf verwijderen velg

    de vorige eigenaar van mijn z750 heeft de velgen mat zwart gespoten (lees er overheen gewaaid met druipers etc). Nu heb ik de wielen los, banden er af etc en wil ik de wielen klaar maken voor een echte laag zwart metallic. Is er een manier om de verf er af te poetsen met bijvoorbeeld benzine of...
  8. davedtm

    past de mono seat van een Ninja op een z750 uit 2007

    Ik heb afgelopen maandag een z750 uit 2007 gehaald en wil er graag een mono seat op hebben. Past die van een ninja (bijvoorbeeld zx6r) ook op een Z750? Die van de vorige modellen waren uitwisselbaar, maar is dit nu ook zo? En past de hugger van het vorig type ook op mijn type Z750? Alvast...
  9. davedtm

    re-introducing

    Hallo allen, Ik ben David, 33 en kom uit Groningen Ik snuffel al een tijdje hier rond en heb een jaartje op een gsx-r 600 srad gereden. Nu heb ik vorige maand de stap genomen om een aprilia RSV Mille R uit 2001 te kopen. Wat een beest van een machine! geweldig. Heerlijk veel koppel en...
  10. davedtm

    inhouden srad 600

    Hallo! Na een ritje vandaag begon mijn SRAD in te houden. Het begon nadat ik hem flink open trok in de 3e versnelling (ongeveer 13000 rpm) en even daarna op de snelweg leek hij wat vermogen te verliezen. Het geluid uit de uitlaat lijkt wat meer gedempt maar wat ik kan horen loopt de motor...
  11. davedtm

    Introducing

    Hallo allen, Ik ben David, 33 jaar, wonend in Groningen en de gelukkige bezitter van een gsx-r srad 600 uit 98. Ik snuffel al een tijdje op de site rond maar het leek me maar eens tijd om mezelf aan te melden. Details SRAD: 36000 km Bouwjaar 98 Gele wielen Carbon hugger Bos...
Terug
Bovenaan Onderaan