Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Rubbere Ronnie

    welke manier van stralen voor het spuiten

    ik heb een kaal stalen frame welke onder het vliegroest zit, deze wil ik laten stralen om hem daarna tijdelijk te spuiten om er aan te kunnen werken(dus tijdelijke bescherming). Daarna als hij klaar is zal hij weer gestraald worden om hem van een definitieve laklaag te voorzien. welke...
  2. Rubbere Ronnie

    Elektromotor van heftafel van 380 naar 220 krijgen.

    ik Zou graag mijn heftafel welke nu op 380 staat op 220 willen zetten. mij heb me hierop ingelezen en weet dat het kan maar met wat beperkingen zoals minder vermogen. Deze beperkingen vind ik niet zo erg want daar kan ik wel mee leven zoals vermogenverlies(tafel is industrieel en veel zwaarder...
  3. Rubbere Ronnie

    Toerental met een eigen leven ducati 750ss bouwjaar omstreeks 1995

    Als ik de motor start is het een beetje de vraag hoeveel toeren de motor maakt. Ene moment maakt hij 3500 toeren en het andere moment 1200 toeren. Net een stukje gereden er mee en de motor rijdt prima, enige is dat als je overschakelt hij steeds omhoog schiet qua toerental. Maar rijdend...
  4. Rubbere Ronnie

    Ducati brandstofpomp blijft lopen

    Het gaat om een ducati 750 supersport. Zodra het contact aangezet word gaat de pomp lopen. Je zou denken(althans lijkt me)dat hij binnen enkele seconden zou moeten stoppen maar hij blijft maar doorgaan. Misschien moet hij overigens wel blijven gaan maar lijkt me sterk. Vraag het voor een...
  5. Rubbere Ronnie

    Van bijvoorbeeld zurich naar kroatie

    Mijn vrouw en ik willen dit jaar met de motor op vakantie en dan heeft de voorkeur Kroatië. Punt is dat we circa 15 dagen weg willen waarvan 5 a 6 dagen daar te verblijven in een hotel of camping. Helaas heeft mijn vrouw fibromyalgie waardoor 500km per dag binnendoor te veel voor haar is...
  6. Rubbere Ronnie

    het creëren van vlammen door een non special painter??

    Ik heb een Harley roadking waarop op elk gespoten deel wel wat schade zit. Nu is mijn neefje spuiter van beroep en hebben we een ruildealtje gemaakt(hij mijn Dylan, en dan spuit hij mijn motor). Aangezien hij autospuiter is en geen special painter kan hij de motor perfect in 1 kleur spuiten...
  7. Rubbere Ronnie

    motor navigatie software op chinees navigatiesysteem

    Ik heb op de motor een scherm met dubbeldin autoradio ( tsukayu.com ). Ergens ideaal want heb naast beschutting ook een navigatiesysteem. Helaas heeft het ook het nadeel dat het een autonavigatie is. Gisteren heb ik een behoorlijk stuk gereden, en heb ik na het invullen van de bestemming de...
  8. Rubbere Ronnie

    380v motorheftafel ombouwen naar 220, of toch krachtstroom a

    Vragen voor de electro techneuten hier. En voor ik ze stel besef dan dat ik 0.0% verstand van deze materie heb. Ik heb een heftafel aangeschaft welke voorzien is van een losse motor die op 380v draait. Morgen ga ik de tafel ophalen dus weet nog geen details over vermogen e.d. Nu ben ik...
  9. Rubbere Ronnie

    Oostenrijk/zwitserland/italie in mei

    Ik wil in mei circa een weekje weg en zit te denken aan de 3 genoemde landen. Ten eerste: is dat haalbaar in een week? Mijn bedoeling is in 1 ruk zo dicht mogelijk bij oostenrijk te komen via de snelweg. Overige dagen binnendoor en dan na 7 dagen weer in nederland aankomen. Iemand...
  10. Rubbere Ronnie

    Kuipruit inkorten

    Ik heb op mijn harley een batwing met een 8inch kuipruit er boven op. Deze wil ik verkleinen naar 3 inch puur voor de looks. Nu lijkt het me geen goed idee met een decopeerzaag aan de slag te gaan maar weet eigenlijk ook niet wat dan de beste manier is om hem in te korten waarop het toch nog...
  11. Rubbere Ronnie

    20 inch motorbanden, bestaan die

    Ik heb een leuke set 20" velgen liggen welke ik onder een trike wil monteren. Maar het liefst wil ik er motorbanden omheen want dat staat mooier vind ik. Dus ik zoek eigenlijk motorbanden van 20" en dan circa 240 breed. Zelf kan ik ze dus niet vinden maar wie weet is iemand anders...
  12. Rubbere Ronnie

    Maximaal weekje buitenland, maar waarheen?

    Ik wil in september een weekje buitenland doen(4 tot 7 dagen) maar weet nog niet waarheen, hoop van jullie goede ideeën of zelfs mooie routes te krijgen. Het idee is vertrekken vanaf enschede en dan bij voorkeur van camping naar camping(dit ivm kosten). Ik vind een omgeving van zee erg mooi...
  13. Rubbere Ronnie

    schokbreker/achterveer van circa 7á8 cm

    Ivm het verbouwen van een trike heb ik de schokbrekers weg gehaald om een meer clean look te krijgen. Maar aangezien een beetje demping toch wel prettig is wil ik er een terug plaatsen op een meer onzichtbare plek. Het mooiste in dit geval is hem te plaatsen op de plek waar oorspronkelijk ook...
  14. Rubbere Ronnie

    welke stekker voor aansluiten trekhaak

    Ik heb voor mijn motor een trekhaak gekocht welke nu aangesloten moet worden op de bestaande bedrading. aangezien hij er af gaat als hij niet gebruikt word moet ik met een stekkertje gaan werken. Een manier is kroonsteentjes gebruiken maar dat gaat niet gebeuren. Dus de vraag: hóe heet een...
  15. Rubbere Ronnie

    Versmallen van aanhanger

    Ik heb een aanhanger met een polyester opbouw. Deze heeft een breedte van 125cm welke ik gebruikte achter mijn trike. Ideale maat was dat. Maar nu is het de bedoeling dat de aanhanger achter de motor komt en is de maat niet meer ideaal maar te breed. Aangezien ik de aanhanger toch wel erg...
  16. Rubbere Ronnie

    Suïcide clutch op een Yamaha Royal star(hydraulische kopp.)

    Ik wil het een en ander aanpassen aan mijn Royal star trike en een van die dingen is dus een suïcide shifter. Nu heb ik een paar mogelijkheden en hoop hier op een advies wat de beste manier is en hoe ik die kan (laten) uitvoeren. Om te beginnen moeten jullie weten dat deze motor een...
  17. Rubbere Ronnie

    Harley-Davidson Roadking koppeling werkt niet meer

    Omdat het kapje over mijn koppeling aan de rechterkant van de motor lelijk geworden was(daar waar de kabel in loopt) besloten dit kapje te vervangen. De diy gevolgd en kapje vervangen zonder problemen. Nu wil helaas de koppeling niet meer werken. Ik heb inmiddels de koppeling afgesteld aan...
  18. Rubbere Ronnie

    Apehanger of beachcruiser stuur comfort

    Ik heb nu op de Roadking een origineel stuur welke ik niet mooi vind. Wil deze graag vervangen door een van de bovengenoemde sturen. Maar moet heel erg veel rekening houden met comfort, dit omdat ik heel veel rugproblemen heb door een gebroken rug in het verleden. Nu begrijp ik, proefzitten...
  19. Rubbere Ronnie

    Heeft deze Harley een evo of een Twin cam blok

    Kunnen de kenners aan de hand van de 2 volgende foto's zien wat voor motorblok er onder deze Road king hangt? Alvast bedankt.
  20. Rubbere Ronnie

    Tegenvallend verbruik

    Ik heb sinds kort een honda Dylan 150 uit 2007. Speciaal gekocht voor woon werk en het zuinige verbruik van de motorscooter. Nu heb ik gelezen dat de Dylan gemiddeld 1 op 33 haalt. Helaas haal ik maar 1 op 27. Ik rij alleen maar b wegen en kom dus niet op de snelweg. Ook de bebouwde...
  21. Rubbere Ronnie

    Startbeveiliging omzeilen

    Met het maken van mijn nieuwe kabelboom loop ik tegen het volgende punt op. Ik krijg een contact en mijn verlichting brand. Maar de startmotor wil niet rond draaien. Nu heb ik geen normale zijstandaard, koppeling(semi automaat) en noodschakelaar meer. Deze moet ik dus gaan omzeilen, maar...
  22. Rubbere Ronnie

    Wijsheid mbt een kabelboom

    Ik ben bezig met het maken van een nieuwe kabelboom op mijn jerryt eigenbouw custom. Maar nu zit ik met een dilemma over deze kabelboom. Bij het maken van de kabelboom kwam ik er al snel achter dat ik bepaalde stekkers nodig had oa voor de spanningsregelaar en de cdi. Ipv losse stekkers...
  23. Rubbere Ronnie

    Neutral switch lead

    In mijn technisch schema van de wildstar staat een neutral switch lead. Weet iemand wat dat precies inhoudt en wat dat doet. Nu is er van het blok een semiautomaat gemaakt, dus wel schakelen maar zonder koppeling en misschien is hij wel helemaal niet meer nodig. Alvast bedankt.
  24. Rubbere Ronnie

    Losse stekker voor een cdi en spanningsregelaar gezocht

    Ik zoek stekkers die ik dus op mijn cdi en spanningsregelaar van een yamaha wildstar kan steken. Dit ivm het maken van een kabelboom. Nu ben ik al bij 2 verschillende motorzaken geweest maar beide vertelde ze me dat deze niet los te bestellen zijn. Als iemand wat weet hoor ik het graag.
  25. Rubbere Ronnie

    Vraag mbt een kabelboom/diode

    Op de yamaha wildstar zit een diode, daaraan zitten als ik me niet vergis 2 draadjes. Ene draadje loopt naar de zijstandaard schakelaar, ander gaat naar een relais. Vraag 1 wat doet die diode precies? Vraag 2, als je geen zijstandaard schakelaar op je motor hebt is die diode dan nog wel...
Terug
Bovenaan Onderaan