Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mosselman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Rev-it racehandschoenen maat L

    Nieuw € 50,--
  2. M

    Alpinestars Race Overall

    Te koop Alpinestars raceoverall. (3x gedragen) in nieuwstaat Maat 54 € 500,--
  3. M

    Te koop Erde aanhanger

    Te Koop mijn aanhangertje Mooi compacte trailer voor het vervoeren van 1 motor. volledig gegalvaniseerd incl. RVS oprijplank. € 300,--
  4. M

    R6 2006 racer

    Zit er sterk over te denken om mijn R6 in de verkoop te doen. dus: Te koop heb er nu bijna 3 seizoenen mee gereden en eigenlijk is hij nog DIK naar het zin.... weet het ook nog niet zeker dat ie weggaat maar als er iemand een goed bod doet dan gaat ie weg. Motor is 100% geeft geen...
  5. M

    Te koop 3 nieuwe Super Corsa Pro's voorbanden

    te koop splinternieuwe 3x 120/70 SC1 Supercorsa Pro Productiedatum week 12 2008 Mossels@hotmail.com
  6. M

    Te koop "nieuw" setje pilot powers

    1 setje michelin pilot power DOT 3005 (zaten op mijn R6 af fabriek) en die heb ik 10 rondjes rustig ingereden op zandvoort € 150,-- mossels@hotmail.com
  7. M

    Te koop nieuwe Pirelli Diablo 180/55R17

    ooit besteld voor een regenrace in de ZAC .. nooit mee gereden 1x nieuwe pirelli diablo achterband DOT 4104 (wel altijd donker opgeslagen) 180/55 € 80,-- mossels@hotmail.com
  8. M

    Te koop 3 gebruikte Super corsa Pro's 180/55R17

    € 50,-- per band. In goede staat zonder rare slijtage. Omgeving alkmaar/heerhugowaard mossels@hotmail.com
  9. M

    Complete kuipset R6 2006 te koop

    Complete set te koop Kleur rood/wit yamaha R6 2006 :W Voor info Mailen
  10. M

    Set velgen GSX-R600/750 k4-K5

    Set velgen inclusief originele schijven te koop voor een Suzuki GSX-R600 of 750 Passen op zowel de K4 als de K5 Velgen zijn zwart (origineel) en 100% ! 650,--
  11. M

    Powercommander USB GSX-R750 K4

    Te koop: Powercommander III USB voor een GSX-R750 K4 en K5 (PAST OOK OP DE 600 !!! ) Incl. 2 mapjes voor een voll. systeem akrapovic.... Winst in Pk's was door de Powercommander 4 pk !! Ik heb er 1 seizoen mee gereden en de Vraagprijs is 200 euro
  12. M

    Te koop setje velgen GSX-R750 K4

    Setje velgen voor een GSX-R750 2004-2005 inclusief remschijven Past ook op een 600 uit 2004/2005 !! 650,-- mossels@hotmail.com
  13. M

    Te koop GSX-R750 K4 racer

    Te koop: Suzuki GSX-R750 K4 Opties: *Braking Wave remschijven voor en achter *Std achtershock *WP Race modificatie voorvork *std uitlaatsysteem *Crashpads Bijzonderheden: *Nooit mee gevallen ! *Versnellingsbak 2 maanden terug gereviseerd *Nieuwe koppeling (5 dagen mee gereden) *Nieuwe...
  14. M

    AMB transponders

    lees ik nou dat ik voor de CUP die dingen kan kopen voor 175 euro :?
  15. M

    Borgen KNMV-CUP

    Wat moet er allemaal geborgd worden voor de CUP :? Heb al even gezocht maar kan niks vinden ....
  16. M

    [-Vering vraag deel 2 -]

    de 16e op Assen gereden en nu ziet mn band er zo uit '( Op zandvoort geen last maar na 5 sessies op Assen is dit dan het resultaat ... Ik reed met 2.0 bar in de band en het was rond de 20 graden What is wrong :? -Veer te slap ? -Demping ???
  17. M

    Open brief aan ZAC organisatie

    Lieve Ria, Ik hou van jou en ik weet zeker dat dat gevoel wederzijds is maar toch moeten we praten. Je hoeft niet bang te zijn dat ik een andere liefde heb het is iets heel anders… en samen komen we er vast uit ! . Elke keer als ik me inschrijf voor een dag vol avontuur moet ik altijd zo lang...
  18. M

    [ Vering vraag ] 3 mm doet een hoop

    Ik heb op mn suzuki (K4 model) mn voorpoten met 3 mm verlaagd (nu 10 mm doorsteek) in de hoop dat het insturen nu sneller zou gaan en ik de binnenkant van de bocht kon aanhouden bij accelereren ... Dat is allemaal prima gelukt :} ... Nu heb ik alleen achter nogal een zwabberende achterkant bij...
  19. M

    Vermogensbanken en de verschillen

    Naar aanleiding van dit topic Wie heeft zijn GSXR 750 K4 al op de dynojet gehad? het volgende. Bovenstaand topic geeft eigenlijk aan dat al die metingen die "wij" uitvoeren compleet nutteloos zijn .... Als de GSX-R750 op de ene (dyno) bank 122 geeft en een dag later op een (tovami) bank 129...
  20. M

    Cup dempers (vermogenswinst of niet)

    Vraag: 1: Geven de cupdempers van Bos of Laser nou veel vermogenswinst ? .... ben er erg benieuwd naar ...zelf verwacht ik er niet al te veel winst van omdat ze toch heel aardig dempen.....Wie heeft hier ervaring mee ? 2: Waar zijn ze goedkoop te halen :P
  21. M

    Discussie punten ZAC

    Ik dacht als we hier nou een centraal topic van maken dan blijft het in ieder geval lekker overzichtelijk. Ik heb zelf over de afgelopen ZAC wat vragen aan de organisatie. 1: Opwarmrondes ....... Waarom hebben wij niet standaard voor elke race 2 opwarmrondes ipv van soms nog niet eens 1 ...
  22. M

    Verslagen ZAC 11 april

    dit verdient een eigen topic :P ik vond het een zeer geslaagde dag die helaas erg droevig eindigde voor jos '( .... Heb weer de nodige mensen gesproken en een hoop gelachen en belangrijker nog ik heb mooie races gezien !!!! Ferry die het super goed heeft gedaan en Patr1 die Pole stond in...
  23. M

    Het grote "Circuit" filmpjes topic

    In dit topic alleen links van de diverse films (liefst onboard laps) op verschillende circuits zodat de rijders die er nog niet zijn geweest kunnen inkomen :P ... mocht je er meer weten post ze dan svp :o (crosspost teneinde zoveel mogelijk filmpjes te vergaren O-) ) Zolder...
  24. M

    definitieve agenda ZAC

    Niet om het een of ander maar ik begin me nu toch wel een klein beetje te irriteren '( aan het feit dat er nog steeds niets definitiefs bekend is ..... een maand terug waren volgens mij de data bekend voor de ZAC en toen was het nog een kwestie van verdelen ........ Nou wil het toeval dat...
  25. M

    Remschijven ? welke zijn de beste

    Wat zijn de beste schijven voor de race Hoor een hoop over braking en spiegler ....iemand met ervaring die me kan zeggen wat nou het beste is
Terug
Bovenaan Onderaan