Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Shuden Ride
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Shuden Ride

    MFMM 07-09-2014 DOETINCHEM-ARNHEM-NIJMEGEN

    Beter laat dan nooit!!! Het aanmeldtopic voor de MFMM Regio Doetinchem-Arnhem. Nijmegen groep kan weer aansluiten in Arnhem bij het Gelredome. 7 september 2014 is de MFMM weer. Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal. Binnendoor over de dijk...
  2. Shuden Ride

    IXS motorhandschoenen textiel

    Nieuwe en ongebruikte IXS handschoenen. Textiel Maat label heb ik eruit geknipt maar het zal een XXL zijn. Vast prijsje van 60 euro.
  3. Shuden Ride

    Hulp gevraagd bij aansluiten KOSO DB01R+

    Ik heb echt jullie hulp nodig bij het aansluiten van de Koso. Hieronder heb ik 2 schema's geupload. Van de Koso en van mijn motor. Honda VFR 750 Wie kan mij helpen??
  4. Shuden Ride

    Honda VFR 750 RC 36 II Diverse onderdelen

    Ik heb diverse onderdelen te koop. Hieronder het lijstje. Een mooi en reëel bod uitbrengen mag natuurlijk altijd via PM. Bouwjaar 1996 Kleur blauw/paarse gloed Koplamp 2x H4 lamp 120 Richtingaanwijzer voorzijde Links 20 Richtingaanwijzer voorzijde Rechts 20 Kuipruit 45 Onderkuip frame...
  5. Shuden Ride

    VFR 750 RC 36 II 1996

    Eigenlijk wilde ik geen topic aanmaken in het streetfighter gedeelte omdat ik me niet kan meten aan al die handige knutselaars hier. Maar om toch een beetje de vorderingen bij te houden toch maar besloten om het hier neer te zetten. Er gaan geen ingrijpende dingen gebeuren. Tenminste...
  6. Shuden Ride

    Spiegels VFR 750 RC36-2

    Ik heb een setje spiegels te koop voor de VFR. Ze zijn oorspronkelijk gemaakt voor de VFR800 maar ik had ze op mijn 750 rc 36-2 gemonteerd. Ter vervanging van de lelijke rubberen hoezen. Compleet setje. 60 euro ex verzendkosten.
  7. Shuden Ride

    Iphone 4/4S Ultimate Addon vork bevestiging houder

    Te koop: Een iphone 4/4s houder voor je motor. Inclusief vork bevestiging. Diameter 17mm tot en met 21mm Complete houder en bevestiging. Spat water dicht. Nieuw prijs was 74,95 Vraagprijs 40 euro.
  8. Shuden Ride

    Xenon H4 4300K

    Ik heb nog een door mij gebruikte xenon setje te koop. H4 met een metalenkap om de lamp heen. (normaal schuift deze door een magneet naar achteren voor grootlicht.. Let op: dit werkt niet meer.) 4300K Mijn motor heeft namelijk 2 H4 lampen. 1 voor normaal licht en de andere voor...
  9. Shuden Ride

    Gezocht: Superbike stuur voor een Honda VFR 750 RC36II

    Ik ben opzoek naar een superbike stuurtje voor mijn VFR 750. Het liefst een complete set met langere kabels.
  10. Shuden Ride

    Verzamel topic Doetinchem - Arnhem MFMM september 2013

    Oke jongens.. en meisjes.. 8 september 2013 is de MFMM weer. Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal. Aangezien ik zelf de route niet echt ken en ook geen TomTom heb (voor op de motor) zou het fijn zijn als er mensen zijn die voorop willen rijden en die...
  11. Shuden Ride

    Berik heuptasje

    Wie kan ik hier blij mee maken? Gratis
  12. Shuden Ride

    Mail bij prive bericht

    Ik zou graag een mailtje willen ontvangen wanneer ik een PM krijg. Kan dit ingebakken worden????
  13. Shuden Ride

    Carbon hugger VFR 750 VFR750 VFr750f RC 36 II

    Carbon hugger voor een Honda VfR750. Komt van een 96'er af maar past op de rc36I en II. 1990-1997 Klein scheurtje aan de achterkant ketting rand. Zie foto 3 MF prijs 30 MP prijs 50
  14. Shuden Ride

    Craft thermo shirt Cool-serie maat L

    Te koop Nieuw in de verpakking Craft thermo pro cool shirt met lange mouw. Maat L Kleur wit 25 euro ex verzending Normale prijs 49,95
  15. Shuden Ride

    2 koplampen.. 1 xenon en 1 Gele halogeenlamp

    Is het toegestaan om met 2 verschillende lampjes te rijden. Mijn motor heeft 2 koplampen. Beide h4 waarbij er eentje dienst doet als grootlicht en de andere als dimlicht. Tevens kan je ook beide koplampen gebruiken als dimlicht. Is het dan toegestaan als je in 1 dimlicht xenon 5000K hebt en...
  16. Shuden Ride

    Spiegels van een VFR 800 bouwjaar 2000-2001

    Ik zoek dus spiegels van een Honda VFR800 bouwjaar 2000-2001 Dit zijn namelijk de enige passende spiegels op een VFR 750 1996. Dus het zijn spiegels zonder de rubberen hoezen en met het grote bevestigingsplaatje en niet de kleinere variant zoals op de 2002-2008 modellen.
  17. Shuden Ride

    Vrijdagmiddag accu stompzinnigheid

    Ik wilde even een rondje rijden maar uiteraard was mijn accu leeg. Druppellader duurde me te lang dus heb ik hem overgebokt van me auto. Nu lees ik dat je een motor nooit met een auto accu moet starten. Tot overmaat van ramp komen de startkabels tegen elkaar aan en maak ik kortsluiting...
  18. Shuden Ride

    MFMMFFMMFMFM 12 mei 2013 verzamel topic Doetinchem->Arnhem

    Oke mannen.. en vrouwen.. 12 mei 2013 is de MFMM weer. Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal. Aangezien ik zelf de route niet echt ken en ook geen TomTom heb (voor op de motor) zou het fijn zijn als er mensen zijn die voorop willen rijden en die de...
  19. Shuden Ride

    Streetfighter herkeuren na andere onderdelen

    Aangezien ik mijn zinnen heb gezet op een streetfighter wil ik graag wat advies. De motor staat op kenteken als 400cc maar er zit een 600cc blok in. Geeft dit gedonder met een eventuele APK (als die er komen gaat), of verzekering? Moet ik de motor bij de RDW laten keuren zodat het...
  20. Shuden Ride

    Begrenzen ja of nee??

    Ik wil graag mijn eerste motor gaan aanschaffen. Ik heb mijn zinnen gezet op een Suzuki SRAD 750. Dit omdat ik het een prachtige motor vind. Daarbij vind ik het ook prettig om de 750 te nemen na 99 omdat dit een injectie betreft. Mijn A rijbewijs heb ik in november behaald en veel motor rij...
  21. Shuden Ride

    Helm zit niet comfortabel

    Ik heb tot nu toe niet veel ervaring met de pasvorm van een goed zittende helm. Ik ben dus ook afgegaan op het advies van een verkoper bij Termaat. Opzich zit de helm prima op mijn hoofd. Hij knelt niet op mijn schedel maar waar ik juist heel erg veel last van heb is het kinbandje en de...
  22. Shuden Ride

    Alpinestars heuptas

    Ik zoek dus een heuptas van Alpinestars conform afbeelding. Of iemand die een link naar een webshop weet die deze te koop aanbiedt.
  23. Shuden Ride

    Jacobse nieuw op dit forum

    Hallo ik ben Jacobse. 28 jaar jong en bezig met het behalen van mijn A-tje. De theorie heb ik inmiddels binnen met maar 3 foutjes en morgen heb ik mijn 8ste les. AVB is aangevraagd en hoop ik eind juli te mogen doen. Mijn voorkeur voor een eerste fiets gaat uit naar een Suzuki srad 750...
Terug
Bovenaan Onderaan