Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: XV-CHOPPER
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. XV-CHOPPER

    shovelhead covers voor virago / shadow

    In een Freeway magazine stonden 15 jaar geleden speciale shovelhead gelijkende covers voor op het blok. Ze waren geschikt voor een xv535 maar ook voor een shadow. Weet iemand of die dingen nog bestaan. Ze werden toen door Daytona uit Japan gemaakt.
  2. XV-CHOPPER

    XV500 hulp nodig

    Misschien werkt de truc ook voor meerdere motoren. Ik heb net een xv500 gekocht. Het probleem is dat de sleutels kwijt zijn.`contactslot gereedschapset en tankdop zijn dus niet te openen. Weet iemand een truc om de tankdop los te krijgen. Omdat het een brik is ga ik het contactslot vervangen...
  3. XV-CHOPPER

    Aansluiten remlicht xv920J

    Ik ben al een poosje bezig met het verbouwen van een xv920 J. Dus het virago model met de lelijke grote computer. Die is er nu tussenuit gesloopt en verkocht. Nu heb ik voor de koplamp en het achterlicht al een paar bipasses gelegd zodat die inmiddels weer functioneren. Nu zoek ik me suf om...
  4. XV-CHOPPER

    Wie weet welk spatbord dit is?

    Heb dit spatbord op de kop getikt maar de eigenaar weet niet van welke motor die afkomstig is. Iemand van jullie enig idee. Ga hem als achterspatbord gebruiken voor mn xv920 project maar wil toch wel graag weten wat ik op mn motor monteer. En nee er valt niets mee te winnen.
  5. XV-CHOPPER

    Wanneer is blanke lak uitgehard

    Heb mijn achterbrug gespoten met zwarte Motip lak. 3 lagen. Daarna met 3 lagen blanke lak (Clear Varnish Motip) afgelakt. Het valt mij op dat na een dag of drie de lak is uitgehard maar toch erg broos is. Klein beetje stoten en de blanke lak inclusief zwate lak en primer is weg. Vraag 1. Hoe...
  6. XV-CHOPPER

    Hittebestendige lak

    Als ik hittte bestendige lak aanbreng op mijn uitlaten moet ik ze 30 tot 60 miniten afbakken op 160 graden. Nou loopt moeders de vrouw niet zo warm voor een uitlaat uit de oven en ik moet er zelf ook niet aan denken. Moet ik hem echt afbakken of gaat het ok vanzelf als ik eenmaal ga rijden? Zijn...
  7. XV-CHOPPER

    Floorboards wildstar op dragstar

    Weet iemand of de floorboards met bediening van een wildstar op een dragstar 650 passen?
  8. XV-CHOPPER

    Zelf vorkkering vervangen

    Ik breng mijn motor altijd naar de reparareurt om mn vorkkeringen te vervangen als ze lek zijn. Durf het eigenlijk zelf niet aan. Heeft iemand dit zelf gedaan en heeft er misschien foto's van gemaakt. Welke gereedschappen heb je ervoor nodig en wat is de volgorde van werkwijze? Wil het toch...
  9. XV-CHOPPER

    carbonfolie verwijderen

    Ik heb een dubbele koplamp met carbonfolie erop. Nu wil ik dit eraf hebben. Weet iemand een manier om het makkelijk te verwijderen. Heb eens een kuipje gehad met dat spul en als je daar tegen aan blies viel het er bij wijze van spreken al af. Weet iemand een andere manier behalve dan hard blazen?
  10. XV-CHOPPER

    Wil verbouwde dragstars zien

    Heb een maand geleden een xvs650 dragstar gekocht. Omdat ik niet van standaard houd wil ik hem in de winter wat veranderen zeg maar. En dan bedoel ik niet alleen andere spiegeltjes en stuur maar meer dan dat. Ik wil dus wat ideeen. Zou ook wel prettig zijn als je erbij vermeldt wat er is...
  11. XV-CHOPPER

    xv920 viel zomaar uit

    Mijn xv920 had ik na lang stil staan weer aan het lopen. Liep hartstikke mooi. Toen ik hem wilde wegrijden viel hij plotseling uit. Ook helemaal geen stroom meer. Na ongeveer een minuut kreeg ik weer contact en starte en kon ook even rijden. Iemand een idee wat dit kan zijn.
  12. XV-CHOPPER

    xv750 startmotor draait, geen vonk

    Ik heb een probleem met mijn virago. De startmotor draait maar de motor slaat niet aan. Probleem zit bij de bougies. Deze vonken allebei niet. Iemand enig idee wat ik moet checken?
  13. XV-CHOPPER

    compleet frame cb550 zonder kenteken

    Frame is recht moet wel ff gespoten worden maar heeft geen kenteken of framenummer. Tegen elk aanenemelijk bod. Hoef er niet veel voor te hebben.
  14. XV-CHOPPER

    aftermarket contact slot

    Voor mijn xv920 heb ik een ander contactslot gekocht. Deze is eigenlijk bedoeld voor een Harley FX of XL model. Het contactslot heeft 3 aansluitpunten. Een voor de B= Battery. IG voor de ontsteking en L voor de verlichting. Mijn yamaha origineel slot heeft ook 3 aansluitingen. 1 voor de accu...
  15. XV-CHOPPER

    Tankdop dragstar

    Weet iemand wat voor tankdop er op een yamaha dragstar 650 tank past. Wil dus niet het origineel maar een universele. Hoe kom ik hier achter?
  16. XV-CHOPPER

    Plaatmateriaal t.b.v. fenderstruts

    Ben bezig met het verbouwen van mn XV920. Heb nu een softail heritage spatbord wat ik achterop wil bevestigen. De fenderstruts van Harley passen natuurlijk niet daarom wil ik ze zelf gaan maken. Hoe kom ik aan het plaatmateriaal? Moet 0.4 of 0.5 dik zijn. Heeft iemand een tip waar je dit kan kopen?
  17. XV-CHOPPER

    vuile benzine in de tank?

    Heb gisteren een xs400 opgehaald. Blokje loopt in eerste instantie fantastisch. Geen bijgeluiden en mooi rond. Na een minuut loopt hij terug in toeren en begint te pruttelen om vervolgens af te slaan. Nadat ik de carbs heb afgetapt zelfde cyclus. Leker lopen en vervolgens weer na enige tijd...
  18. XV-CHOPPER

    yamaha xs400 Wie?

    Wie heeft er allemaal een xs400. Origneel of verbouwd. Maakt niet uit. Laat hem hier zien. Ga morgen mijn eigen xs400 ophalen. Laat hem voorlopig origineel om de zomer te kunnen rijden maar als de xv920 klaar is mag de haakse slijper erin. :]
  19. XV-CHOPPER

    XS400 Doen?

    Kan een xs400 kopen voor weinig. Zijn er nog bekende problemen met deze fiets? Is een oud type met kickstarter.
  20. XV-CHOPPER

    gezocht: radiator intruder 700

    Ben op zoek naar een radiator voor een intruder 700. Misschien past een 750 600 800 ook wel. Laat het me weten :}
  21. XV-CHOPPER

    Risers met kabeldoorvoer monteren

    Heb een vet stuur aangeschaft inclusief risers. Deze risers hebben een dikke schroefdraad waar de kabels doorheen kunnen worden gevoerd. Nou heb ik een balhoofdplaat met gaten voor M10 bouten. Er zitten wel een soort bussen in van metaal die er vast op een of andere manier uitgeperst kunnen...
  22. XV-CHOPPER

    frame cb550 voor kratje HJ

    Nog iemand belang bij een goed frame van een cb550 F2 met kenteken. Een kratje HJ en hij is van jou. :9
  23. XV-CHOPPER

    Koplamp xv920 doet het niet

    Vraagje. Kan geen stroom op mijn koplamp krijgen van mijn XV920. Heb gisteren de bedrading vanaf het handvat naar de koplamp vervangen. Dit heeft ook geen resultaat gehad. Zekering aan de voorkant is ook goed. Lampje al vervangen maar heeft ook geen effect. Achterlicht doet het wel. Iemand nog...
  24. XV-CHOPPER

    Nog meer XV920 / TR1 / XV750 / XV500

    Ben eigenlijk benieuwd wie er op het forum allemaal een xv920/TR1/XV750/XV500 rijden. Graag foto laten zien. Hier alvast de mijne (XV920 geen Virago, is nog niet helemaal af) :} HTTP://WWW.XV-CHOPPER.NL :}
  25. XV-CHOPPER

    Laswerk

    Ik wil een stuk aan mijn subframe (MIG) vastlassen. Om verbuigingen van het originele stuk te voorkomen wil ik eigenlijk het subframe laten zitten waar het zit. Is dit mogoelijk of kan ik door de hitte andere dingen beschadigen. Groeten, :} Gerco :} HTTP://WWW.XV-CHOPPERS.TK
Terug
Bovenaan Onderaan