Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cooltruck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cooltruck

    Kawasaki zxr750r koelingsprobleem?

    Goedemorgen! Ik heb sinds gister eindelijk weer mijn zxr750r uit 1994 aan de praat gekregen na x aantal jaren stil staan. Na het eerste rondje om het huis heen (+/- 10min) kwam ik er achter dat hij wel heel warm werd, in mijn ogen althans, kwam ook wat blauw achtige rook tussen het...
  2. Cooltruck

    Gezocht: goed werkend contactslot Kawa ZXR750 "94

    Gezien mijn contactslot zo goed als overleden is, ben ik opzoek naar een functionerende contactslot voor de Kawasaki ZXR750 uit 1994 (met sleutel). Heeft u toevallig nog wat liggen dat voor een aantrekkelijk prijsje weg mag? Dan hoor ik graag van u! Mvg, Evert-Jan / Cooltruck
  3. Cooltruck

    Gezocht: Goldwing schuiven en klauwen en meer!

    Hallo mede forumgangers! Ik ben voor mijn Honda CX500 ombouw project opzoek naar de volgende onderdelen: * 278 mm schijven van een goldwing of cb 900 (c) * bijpassende dubbel zuigerige klauwen van een goldwing of cb 900 (c) * Stalen remleidingen voor een cx500c (nieuw of nieuwstaat) *...
  4. Cooltruck

    Tekoop: Originele onderdelen Honda CX500c

    Goedendag mede motorrijders, Hierbij bied ik diverse onderdelen van mijn Honda CX500c uit 1982 aan! De onderdelen die te koop zijn, zijn 42 duizend kilometer oud! Geen vraagprijzen, dus graag biedingen naar waarde ;) Onderdelen kunnen verstuurd worden (k.k) of worden bezichtigd in...
  5. Cooltruck

    Gezocht: 2x led knippers compleet, kleine cafe racer tellers

    Beste mensjes, Ik ben opzoek naar een paar onderdelen voor mijn Honda CX 500 project namelijk het volgende: * 2x led knipperlichten; moeten compleet met relais zijn, niet beschadigt oid en goed werken, mooi klein en het liefst in het chrome! * een kilometer en toeren teller die ik op de...
  6. Cooltruck

    Tekoop: Derbi Senda DRD Limited Edition 2007

    Beste, Ik bied hierbij mijn Derbi Senda DRD Limited Edition uit 2007 te koop aan. Brommer verkeerd in perfecte staat en is altijd goed onderhouden en altijd goed gewassen en in de wax gezet! Brommer gaat weg voor toekomstige aanschaf van een motor. Over de brommer: Brommer heeft ongeveer...
  7. Cooltruck

    na 19 januari 2013, 35kw voor beginners?

    Beste mede forum genoten! Ik ben sinds vorige week dinsdag in het bezit van mijn (licht) motor rijbewijs (dus zit voor de duidelijk heid niet in de nieuwe regeling) *D en mag daarom ook maar een 25 kw motor rijden, maar hierover hoorde ik vandaag (van de rijschool) iets anders namelijk het...
Terug
Bovenaan Onderaan