Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FastMarc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FastMarc

    Nieuw enduro motorpak van Yamaha

    Enduro (heren) jack en broek aangeboden in nieuwstaat, nooit gedragen! Maat L van Yamaha. De mouwen kun je van de jas afritsen en er zit verder geen protectie in, kan dus over je bodyprotector heen. Nieuwprijs jack: €170.50 maat L Nieuwprijs broek: €140.25 maat L...
  2. FastMarc

    TK Nieuwe Akrapovic carbon tankcover GSX-R600/750 K6-K7

    Te Koop een nieuwe Akrapovic tankcover voor een Suzuki GSX-R 600/750 K6-K7 Prijs: €100 Mail:fastmarc46@gmail.com
  3. FastMarc

    TK Nieuwe LeoVince GP Pro CBR1000RR 08-11

    Te Koop een nieuwe Leovince Gp Pro uitlaat voor een Honda CBR1000RR. De uitlaat is nieuw in de doos en incl alle onderdelen en carbon onderkuipje dus de onderkuip loopt mooi door. Prijs: €430 nieuwprijs is €576 Mail: fastmarc46@gmail.com
  4. FastMarc

    TK Set Bridgestone regenbanden 2011

    Te koop en bijna nieuwe set regenbanden, slechts 3 rondjes mee gereden. Ze zijn van 2011. Merk: Bridgestone. Type: Racing Battlax Maat: 180/640R17 - 120/600R17 Prijs: €225 Mail: fastmarc46@gmail.com
  5. FastMarc

    TK Velgenset Suzuki GSX-R1000 K5/6

    Te koop een set velgen incl schijven en tandwiel voor een Suzuki GSX-R1000. Ze passen op de K5 en K6 maar volgens mij ook op de K7 en K8. De oranje stripping zit onder de blanke lak en kan er niet af. Prijs €550 Mail: fastmarc46@gmail.com
  6. FastMarc

    Goodridge stalen remleidingen voorzijde GSX-R1000K5/6

    Bij deze bied ik mijn Goodridge stalen remleidingen voorzijde aan. Het betreft full lay-out, dit houd in direct vanaf de hoofdremcilinder 2 leidingen, 1x naar linkse en 1x naar rechtse remklauw. Ze zijn voor een Suzuki GSX-R1000 K5/K6 (weet niet of ze ook op andere bouwjaren passen). Doe ze...
  7. FastMarc

    Z.G.A.N Gaerne GRW laarzen

    Vanwege de verkeerde maat nu al te koop(aangeschaft in september 2010). Nieuwe Gaerne GRW laazen Wit. Maat 43 Heb ze 1 keer gedragen maar ze zitten toch te strak. Nieuwe prijs was €219 Ze mogen weg voor €150 of doe een goed bod! Mail: info@jvpmotorproducts.nl
  8. FastMarc

    Bijna gratis set Michelin power race

    Ik heb hier nog een gebruikt setje Michelin power race liggen, ze liggen in de weg dus in ruil voor een kratje Amstel zijn ze op te halen in Zeist. Kunnen makkelijk nog een aantal circuitsesies mee. Achter 190-55zr17 Soft Voor 120-70zr17 C (is zo'n extra spitse voorband) Foto's zal ik...
  9. FastMarc

    TK nieuwe JVP racekuip voor GSXR1000 K5/6

    Bij deze bied ik mij nieuwe JVP racekuip aan. Kuip is nog nieuw en alleen pas gemaakt voor mijn K6 en nooit mee gereden. Doe hem weg omdat het circuitrijden er toch niet van gaat komen en die kuip onder het stof in de schuur ligt ;( Kuip is incl snelsluiters en valtermoto neopreen zitje(op...
  10. FastMarc

    Alpinestars magnesium toe sliders

    Ik heb hier nog een nieuwe set Alpinestars magnesium toe sliders liggen. Ze zitten nieuw in de verpakking. Vaste prijs €20 excl verzenden.
  11. FastMarc

    Ben Spies naar Yamaha in de SBK

    News - 01/10/2008 Ben Spies signs with Yamaha World Superbike for 2009 American racing sensation Ben Spies has signed up to the Yamaha factory World Superbike Team to partner 23 yr old British rider Tom Sykes for the 2009 season. The 24yr old American rider from Dallas is fresh from a...
  12. FastMarc

    Suzuki GSX-R1000 meeting 2008

    Het is er weer tijd voor *O* de meeting. Wie word er dit jaar de mooiste 1000 of behoud Here's_johnny zijn titel. Dit jaar verzamelen we bij JVP motorproducts in Waardenburg Klik aan de A2 waar de koffie altijd klaar staat :} Vandaar uit zullen we een route rijden die veel lijkt...
  13. FastMarc

    Arlen Ness combi maat 54

    Te koop Arlen Ness 1795 AN Kangaroo combi Het was van me vader en hij heeft er vorig seizoen een paar keer mee gereden. Hij doet hem weg omdat hij een toerbuffel heeft gekocht en zo’n pak daar niet bij past. Pak ziet er nog netjes uit, hij heeft altijd een onderpak onder deze combi aangehad...
  14. FastMarc

    Akrapovic titaan systeem + Rapid-bike GSX-R1000K5/6

    Ik verkoop voor een vriend van me een 4-2-1 full titanium Evolution line met Hexagonal-demper en carbon ophangsteun van Akrapovic voor een Suzuzki GSX-R1000 K5/K6. Speciale MF prijs van € 1050,- ( nieuwprijs € 1935,- !!!! ) Eén seizoen mee gereden. En eenRapid-bike compleet voor deze motor...
  15. FastMarc

    Het grote GSXR 1000 topic Deel 4 : Way of life!

    Het grote GSXR1000 topic. The previous chapters. Het GSXR1000 topic deel 1 Het grote GSXR 1000 topic Deel 2 : Way of Life! Het grote GSXR 1000 topic Deel 3 : Way of life! Gentlemen start your engines for part 4! [hr] Winnaar mooiste GSX-R1000 2007...
  16. FastMarc

    FZ6 seatcover nieuw!

    Te koop een nieuwe seatcover voor een Yamaha FZ6 fazer 600. Kleur Lavared. ≥ Motoren - Marktplaats.nl
  17. FastMarc

    FZ6 onderkuipje nieuw!

    Te koop onderkuipje voor een Yamaha FZ6 fazer 600. Kleur lavared. Onderkuipje is nieuw en met bevestigingsbeugels. Prijs: 150 of doe een goed bod. ≥ Motoren - Marktplaats.nl
  18. FastMarc

    FZ6 naked koplampkuipje nieuw!

    Te koop koplampkuipje voor een Yamaha FZ6 naked fazer 600 vanaf bj 2004. Kleur lavared. Kuipje is nieuw maar zonder bevestigingsbeugels. ≥ Motoren - Marktplaats.nl
  19. FastMarc

    Akrapovic demper voor GSX R750/600 K6/K7

    Te koop wegens aankoop nieuwe motor. Een Akrapovic Hexagonal slip-On demper voor de GSX-R750/600 K6/K7 Demper is 8 Augustus gekocht en er is maar een paar 100 km mee gereden. Demper is incl DB-killer. Prijs: Verkocht Province: Utrecht Mail: marcvanessen@vanzetten.nl
  20. FastMarc

    GSXR Hielplaatjes

    Ik heb nog een setje GSXR hielplaatjes liggen. Ze zijn voor een GSX R-1000. Prijs: 30 euro Mail: marcvanessen@vanzetten.nl
  21. FastMarc

    Speciale Yamaha FZ6 Fazer lavared

    Te koop wegens lichamelijke omstandigheden. Zeer speciale Yamaha FZ6 Fazer met veel extra’s. Motor is van mijn moeder. De motor is van nieuws af aan in lavared gespoten(bij motor paint Alphen) omdat me moeder de kleur van de 2004 R1 zo mooi vond. Motor is in nieuw staat en altijd bij...
  22. FastMarc

    ValterMoto Uitlaatsteun GSX-R1000 K5/K6

    Ik heb nog een bijna nieuwe Valtermoto uitlaat steun *D De steun heeft misschien 3 weken op me motor gezeten omdat ik moest wachten op een Yoshimura steun. Prijs: 25 euro Mail: marcvanessen@vanzetten.nl Provincie: Utrecht
  23. FastMarc

    Achterbrug GSX-R1000 K5/K6

    Ik heb nog een 3 kwart jaar oude achterbrug van een GSX R-1000 K6. De achterbrug heeft ong 5000 km op de motor gezeten. De motor is omgevallen en daar door in het nokje om hem op te bokken afgebroken verder zit daar boven een klein krasje, verder is de achterbrug in goede staat. Nokje zou je...
  24. FastMarc

    Achterbrug GSX R1000 K6

    Ik heb nog een 3 kwart jaar oude achterbrug van een GSX R-1000 K6. De achterbrug heeft ong 5000 km op de motor gezeten. De motor is omgevallen en daar door in het nokje om hem op te bokken afgebroken verder zit daar boven een klein krasje, verder is de achterbrug in goede staat. Nokje zou je...
  25. FastMarc

    Bos Underseat demper GSXR 1000 K5/K6

    Te koop zeer speciale Bos seatpipe voor een Suzuki GSXR 1000 K5/K6. Doe hem weg omdat ik wat anders wil. Demper zit ongeveer 3000 km onder de motor en heeft een zeer lekker geluid. :9~ Demper leverde op mijn K6 op de bank van Ten Kate 169,5 achterwielpk en 119 Nm. 8-) Demper is incl...
Terug
Bovenaan Onderaan