Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dojrn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dojrn

    Gezocht: advies voor bij aankoop volgende motor

    De SV650 heb ik onderhand al 4 jaar maar ben hem, als ik eerlijk ben, al een paar jaar geleden zat geraakt. In die periode kreeg ik een vriendin, ging samenwonen en na 1 keer de sleutels van auto afgegeven te hebben zodat ze ermee te werk kon kreeg ik die natuurlijk niet meer terug...
  2. dojrn

    Suzuki SV 650, koppeling doet raar

    bij het wisselen van ketting en tandwielen vandaag is de koppelcilinder eraf geweest om bij het kleine tandwiel te komen. is niet gelukt wegens bunkerhard vastgeklooit door een vorig iemand, maar dat terzijde. bij het weer in elkaar zetten van het geheel komt de motor niet meer in vrijstand...
  3. dojrn

    Suzuki SV 650 uit 2001, start sinds vandaag niet meer

    vorige maand heb ik een suzuki SV gekocht. nu pak em beet 700 km achter de kiezen(woon op fietsafstand van werk dus alle 700 km waren plezierritjes) en dat ging hartstikke leuk, vorige week slicks vervangen door nieuwe banden. deze ingereden en vandaag op mijn vrije dag weer eens een ritje op...
  4. dojrn

    hallo iedereen, ik ben Doj

    hallo iedereen, leuk dat jullie even opklikken en kijken. vorige maand heb ik een Suzuki SV 650 gekocht, eerste fiets wel gelijk boven 25KW. dacht het rustig aan te doen met een 650-je dat die al 70PK zou hebben had ik niet voorzien.. maar het is wel leuk meegenomen! :D BEHOLD!
Terug
Bovenaan Onderaan