Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Diddle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Diddle

    MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

    *O* *O* *O* Welkom in deel 99!! *O* *O* *O* Nog 1 deeltje verwijderd van topic deel 100!! 8-) Feestje *O* Mooi lenteweer nu (soms) dus er wordt al weer meer gereden. Goed uitkijken allemaal weer die eerste kilometers ;) Belangrijk! waar valt de regen B| Have Fun &...
  2. Diddle

    MF Gooi en Vechtstreek deel *91*

    *O* *O* *O* Deeltje 91 alweer!! *O* *O* *O* Dat 2011 maar een prachtig motorjaar mag worden, met veel supermooie kilometers en gezellige MF-uitjes Belangrijk! waar valt de sneeuw Have Fun & Enjoy Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich...
  3. Diddle

    MF Gooi en Vechtstreek deel *64* Chicks Rule All!

    Welkom in deel *64* *D Het bowlen was zeer geslaagd dus eens kijken of we iets soortgelijks kunnen regelen... Polletje komt nog ;) Belangrijk! blijft het droog...of? Have Fun & Enjoy Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt...
  4. Diddle

    MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

    Welkom in deel *61* Poll: Daar dames on top momenteel verboden terrein zijn maar wij toch een naam hoog te houden hebben gaan het komende deeltje de heren on top! Wie zie jij graag ontop (foto dus!!)? Aangezien TCB (als eerste) de dames een erg groot plezier heeft gedaan, hierbij een...
  5. Diddle

    Speed en Gein, 20 okt & 16 dec

    Hallooow :W Wilde jullie even op de hoogte houden van een leuk evenement dat binnenkort gaat plaatsvinden. Ik ga er samen met Michel heen (wij hebben VIP kaarten) Speed en Gein bij Silverstone te Zwanenburg "Deze avond gaan we knallend invullen met een nog bredere racelijn dan we al...
  6. Diddle

    Verven motorpak

    Hallo allemaal, ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand deze beantwoorden. Ik heb een motorpak (leer) van Dainese waar ik heel blij mee ben, en hij ziet er nog erg goed uit. Ik ben alleen uitgekeken op de kleuren en zou hem graag willen verven. Heeft iemand dat ooit gedaan? Welk product heb...
  7. Diddle

    Motorrijder aangereden door politie

    Een 44-jarige motorrijder uit Vught is donderdagavond op de Repelweg door agenten aangereden. De 29-jarige bestuurder van de politieauto kwam op de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer en botste op de motorrijder. De man raakte gewond aan zijn schouder. Bron: Brabants Dagblad. Het zal je...
  8. Diddle

    Aso motorrijgedrag

    Ik rijd zelf (helaas nog) geen motor maar wel een auto en dan vreet ik me soms op door asociaal rijgedrag van andere weggebruikers (auto's) maar hebben jullie dat nou ook bij andere motorrijders? Kijk een beetje stunten en flink gassen is natuurlijk erg leuk maar dat kan natuurlijk niet altijd /...
  9. Diddle

    Diddl in da house

    He mensen, ik ben dus Diddl. Ik heb helaas (nog) geen motorrijbewijs maar ik wil dit voorjaar gaan beginnen met lessen. Ben helemaal gek van racers en dan met name de kawas etc. Tot snel ! Ps. Snowfreak, bedankt voor het aanmelden ! :}
Terug
Bovenaan Onderaan