Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Simonshavenaar

    Zundapp ZXA Adventure 500

    Wat moeten we hier nu weer van vinden. De welbekende naam is hergebruikt, maar verder heeft het echt niets met het origineel te maken. Het komt uiteraard uit China, maar zo slecht ziet het er niet eens uit, en zou ook nog geschikt zijn om op A2 kenteken te zetten. Het is nog maar een prototype...
  2. Simonshavenaar

    Rockanje Classic races 21 mei 2022

    Ik kon nog geen nieuw topic vinden over de Rockanje classic races van dit jaar, alleen een reactie van @BurgerKing in het oude topic uit 2019. Omdat het toch wel een heel mooi evenementje is maar een nieuw topic aangemaakt, hieronder wat informatie van de site. Home Rockanje Classic, De...
  3. Simonshavenaar

    Forum traag

    Klopt het dat het forum momenteel erg traag is, of zit het probleem aan mijn kant van de verbinding? Zowel op PC als telefoon minder snel als anders. #duderuud @Duderuud
  4. Simonshavenaar

    Knoppen jouw newsfeed en laatste bijdragen werken niet vanuit jouw account.

    Als ik naar mijn account ga heb ik bovenin 2 knoppen, jouw nieuwsfeed en laatste bijdragen. Als ik op een van deze knoppen druk zou ik ergens heen moeten gaan, maar dit werkt niet, ik krijg een Oeps. Ik heb geen idee wat deze knoppen moeten doen, heb ik niets in mijn nieuwsfeed staan, of...
  5. Simonshavenaar

    Laadspanning Honda Varadero XL1000V 2005

    Merk: Honda Type: Varadero XL1000V Bouwjaar: 2005 Kmstand: 55000 (vanaf 42000 eigenaar) Probleem: Laadspanning laag Wanneer is het probleem onstaan: Bekend vanaf vorige week Wat is er al aan gedaan: Zie lap tekst hieronder Vorige week wilde de Honda opeens niet meer starten: Startrelais...
  6. Simonshavenaar

    Route uit een GPX bestand rijden opties?

    Ik heb een GPX bestand ontvangen voor een ritje morgenavond. De route heb ik bekeken in Basecamp, en is hier volledig zichtbaar. Ik ben in het bezit van een Garmin, maar dit is geen Zumo, maar een Nuvi2447LM Als ik de route hier naartoe zend, dan zie ik beginpunt, eindpunt en tussenstops in de...
  7. Simonshavenaar

    Verschillen motorfiets oliefilter en auto oliefilter?

    Rechts op de foto zie je de filters die ik voor mijn auto gebruik. De Nipparts J1311026 is er bij de laatste oliewissel vanaf gekomen, de Bosch F 206 407 001 had ik er 2 van, dus 1 gemonteerd, en deze als voorraad. Links op de foto het filter die bij de laatste wissel van de motor af kwam...
  8. Simonshavenaar

    Crossmotor gestolen van overleden Nick

    Zag deze gisteren voorbij komen. Ken de familie verder niet, maar dit gun je niemand. Ga er al vanuit dat dat ding nooit meer teruggevonden word, maar mocht iemand wat zien...
  9. Simonshavenaar

    Te koop: setje knipperlichten (Honda VTR250, Hornet 400)

    Te koop: Setje knipperlichten, voor verschillende Honda modellen. Zitten oa op een VTR 250 en Hornet 400 Heb op ebay een keer een set knipperlichten gekocht voor mijn motor, en kreeg de verkeerde (deze dus) opgestuurd), inmiddels andere gemonteerd, ga deze niet meer gebruikten. Fitting...
  10. Simonshavenaar

    Gevonden kentekenplaat MX-ZG-01 op A15 thv Hoogvliet

    Deze kentekenplaat laglangs de vluchtstrook van de A15 thv Hoogvliet. Schijnt van een Moto Guzzi Breva te zijn. Is bij mij af te halen bij tonen van het bijbehorende kentekenbewijs. Als ie over een maand nog net opgehaald is breng ik hem weg naar het politiebureau
  11. Simonshavenaar

    CBR600 F3 stuur zonder trillingsdempers

    Op mijn cbr zat bij aankoop een handvatverwarming setje, dat defect was. Heb deze verwijderd, en universele handvatten geplaatst. De vorige eigenaar heeft voor het plaatsen van de handvatverwarming de trillingsdempers verwijderd, en rij nu nog steeds zonder. Kan dit kwaad? Zijn...
  12. Simonshavenaar

    Imitatie uitlaatspruitstukken: jullie ervaringen [CBR 600F3]

    Bij mijn honda CBR 600 F3 is het spruitstuk doorgeroest, komt vaker voor, en mag ook wel met de kilometerstand die er inmiddels opstaat. Originele honda spruitstukken kosten aardig geld, en tweedehands zijn ze ook zeldzaam, en meestal niet veel beter dan wat ik al heb. Ben gaan zoeken naar...
  13. Simonshavenaar

    Ook maar even voorstellen

    Hallo iedereen, Ik ben Cor, 25 jaar oud, en woon in Simonshaven. Sinds 2009 rij ik op een honda cbr 600f uit 1997. Heb nog wel een paar vragen, zal daar binnenkort een topic voor aanmaken in betreffende forum. Even een paar foto's, zegt toch meer dan woorden. gr Cor
Terug
Bovenaan Onderaan