Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yopperdepop
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Y

    Startmotor Street Triple Reviseren

    Alleraardigste mensen, de startmotor van mijn Street Triple 08 heeft kuren bij een warme start. Ik heb dit eerder meegemaakt en is ook een officiele lezing van Triumph zelf: de motor wordt warm, de hitte straalt uit naar de startmotor en die doet het pas weer wanneer eea is afgekoeld. Nu...
  2. Y

    Red Bull Indianapolis Grand Prix 07 Aug - 09 Aug

    Zo de vakantie is voorbij, de gladiatoren staan hun brommers weer op te warmen en de..............GAAAAAAAAAAAAAAAAP........ :z Tekst bij de poll: Wat als je een willekeurig antwoord uitkiest in de poll, wat is de kans dat je het goede antwoord hebt? Kennen we deze nog?: Gaan...
  3. Y

    Gran Premio bwin de España 1-3 mei 2015

    Brommers kieken
  4. Y

    Dikke pluim voor Sevior

    Tijdje terug mijn dynamo doorgebrand. Op advies van mede MF-ers Sevior.nl ingeschakeld. De man heeft mijn stator gereviseerd tegen een fractie van de prijs die ik kwijt zou zijn bij de dealer. Eén en al vakmanschap, service en nazorg. Stator uit de fiets gehaald en langs gebracht (kunt 'm...
  5. Y

    Laadprobleem accu Street Triple

    Situatie: Accu laad niet meer bij. Laadstroom 12,2 volt dc bij 2000rpm en stijgt niet met meer toeren. Accu behoudt spanning (getest met Optimate en Multimeter) Alle zekeringen gecheckt en zijn OK, motor start prima bij volle accu en alle functies werken. Spanningsregelaar doorgemeten en...
  6. Y

    Valentino Rossi deel 15 - Io sono pronta...iniziamo???

    Valentino Rossi deel 15 - Io sono pronta...iniziamo??? Welkom in het Valentino Rossi topic deel 15. 2013 kende vele 4e plaatsen en 1 overwinning. Drastische maatregelen zijn getroffen, JB geloosd en Galbusera aangetrokken. Een heel jaar op de Yammie is genoeg om te wennen en in de...
  7. Y

    Koppeling/NAKS issue Street Triple?

    Beste mensen, Ik heb een irritante ratel in m'n fiets. Nu is de NAKS wel aan vervanging toe maar denk niet dat het geluid daar aan toe te schrijven is. (dealer roept dat het wel meevalt en nog even kan wachten) Situatie 1: Motor uit, op paddock stand, fiets in neutraal -> niets loopt aan...
  8. Y

    Shell Advance Malaysian Motorcycle Grand Prix (11-13 oct)

    Vorig jaar Dani die won in een zeiknatte race (weten we het nog?) Meer tekst later :W moet ook nog werken Schedule Sunday: Moto3WUP 04:40 - 05:00 Moto2WUP 05:10 - 05:30 MotoGPWUP 05:40 - 06:00 Moto3RAC 07:00 Moto2RAC 08:20 MotoGPRAC 10:00 Filmpje vorig...
  9. Y

    Red Bull U.S. Grand Prix 19 tm 21 juli

    Gaat Marquez voor de dubbel, pakt Crutch eindelijk zijn eerste overwinning, zien we Lorenzo en/of Pedrosa alweer terug, blijft de Yamaha in een deel? BAM JONGUH de MotoGP op Laguna Seca! Vorig jaar waren het Stoner, Lorenzo en Pedrosa die het podium bevolkten. Filmpje...
  10. Y

    WSBK & WSS Imola 28 juni tm 30 juni

    Laten we met al het TT geweld niet vergeten dat er ook nog wat fijnproeverij in Italie is en wel in Imola. Ik zal de boel wat verder verfraaien wanneer de baas niet meekijkt :X Het weer De stand in het WSBK De stand in het WSS Het biertje van Gerrit: Wat gebeurde er vorig jaar...
  11. Y

    De schavuit

    Cookies op AD.nl | AD.nl Een motoragent in burger, die met zijn motor over de A7 scheurde, is door collega's van de weg geplukt wegens asociaal rijgedrag. De man, die bij de politie in Friesland werkt, kreeg van zijn collega's een boete van 220 euro, zo meldde de politie donderdag. De...
  12. Y

    Gran Premio Iveco de Aragón

    Bij het ontbreken van een topic over de GP van Aragon hier een poging tot: Het Ciudad del Motor de Aragón is het derde Spaanse circuit op de MotoGP-kalender van 2012. Het 5,3 km lange circuit ligt globaal tussen de steden Barcelona en Zaragoza bij de plaats Alcañiz. Veel Formule 1- en...
  13. Y

    Yopperdepop in da house

    Dag lieve mensen :W , ik ben nieuw hier. Ik rij al jaren motor en met veel plezier en nu dus ook lid van MF. *O*
Terug
Bovenaan Onderaan