Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Philippe84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    CBR 1000 RR 2009 sc59

    Ben op zoek naar standaard radiator voor cbr1000rr 2009. Hoeft geen ventilator meer bij te zitten want gebruik deze niet.
  2. P

    Gezocht mugello

    Gezocht 2x mugello in september met Bikersdays. De groepen spelen geen rol. We waren net te laat om in te schrijven. Het is nog vroeg maar we zoeken alvast. Als er zijn die nu al weten dat ze niet kunnen gaan zijn er hier 2 gegadigden. Mag via pb, mail...
  3. P

    Gezocht: achter tandwiel

    Ben op zoek naar een tandwiel 43 voor 520 ketting. Voor een sc59 2009 maar voor een pvm velg. Heeft er iemand dit toevallig liggen?
  4. P

    Rempomp achter sc59

    Zoals de titel aangeeft ben ik dringend op zoek naar een achterste rempomp voor een sc59 of een revisie setje hiervoor. Als iemand dit nog heeft liggen hoor ik het graag.
  5. P

    Sc59

    Rempomp voor de achterrem gezocht voor een sc59. De mijne pompt niet meer. Of is er iemand die weet aan wat dit kan liggen??
  6. P

    Gear indicator/ handleiding HRC daschboard

    Hallo, Vroeg me af of er hier iemand is die weet of op de HRC kabelboom van de Honda CBR1000RR 2009 het mogelijk is om zo een gear indicator van starlane of dergelijke aan te sluiten is. En of er hier iemand is die bij toeval de handleiding van een HRC dashboard voor dezelfde Honda heeft...
  7. P

    GEZOCHT: SC59

    Zoals titel zegt, ben ik op zoek naar een SC 59 vanaf 2009. Dus alle opties zijn welkom. Prijs is naargelang de motor te bezien en elke aanbieding is de moeite om te bekijken voor me 😄 Het pakketje mag zo compleet mogelijk zijn natuurlijk, met wat lekker spul op 😝 maar zoals al gezegd is...
  8. P

    TK: gsxr750K8

    Gaat om een zeer complete 750k8 wel pas ingeschreven in 2009 Km stand nu zit tegen de 9000km, wel niet helemaal juist door een -1 tandwiel vooraan. ZEER snelle moto. Houd de 1000cc op het rechte stuk gewoon bij. Vorige eigenaar heeft deze nieuw gekocht en de eerste 1000km op straat...
  9. P

    TE KOOP gsxr750k8

    Gaat om een zeer complete 750k8 wel pas ingeschreven in 2009 Eerste duizend km ingereden op de openbare weg daarna omgebouwd. Km stand nu zit tegen de 9000km, wel niet helemaal juist door een -1 tandwiel vooraan. Alle opties plus foto's vind je in de volgende link Tweedehands Motoren...
  10. P

    Motorblok gezocht

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een blok voor iemand. Hij zoekt specifiek achter een Yamaha blok 1100cc of een 1300cc blok van de hayabusa. Is voor zijn project en het blok zal in een VW Kever komen. Als iemand me hiermee kan helpen?? Thx
  11. P

    Dringend gezocht!!

    Ben voor een vriend van mij dringend op zoek naar een set velgen voor een Honda cbr1000rr van 2005. Als iemand me hier mee kan helpen zou super zijn. Alvast bedankt aan allen Philippe
  12. P

    Tl: alfano pro laptimer

    Heb laptimer te koop. Is compleet met ontvanger voor magneet strip, verlengdraad, ontvanger voor infrarood plus infrarood baken. Baken en infrarood ontvanger nog nieuw in de doos en nooit gebruikt geweest. Werkt nog perfect. Word verkocht door aanschaft laptimer op gps. €200 of elk...
  13. P

    Gezocht: velgen set gsxr 750k8

    Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een setje velgen. Om er een regen set van te maken :) zodat we niet langs de kant hoeven te staan als het nat word.
Terug
Bovenaan Onderaan