Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. D

    elektrisch probleem jawa

    beste mede-forumers, ik heb een jawa 599-250 aangeschaft *O* die 8 jaar stil heeft gestaan. alle elektrische contacten etc schoongemaakt, en heb hem met een nieuwe accu aan de praat gekregen. ik heb er ongeveer 3 kilometer mee kunnen rijden voordat alle spanning opeens totaal wegviel -O-...
  2. D

    gratis af te halen schade delen r1 rn09

    ik heb nog wat schade delen van mijn r1 liggen kan het weggooien maar misschien kan iemand er nog wat mee. topkuip gescheurd op meerdere plekken topkuipsteun gescheurd en gebroken koplamp gescheurd en gebroken tel: nul zes vier zes 0 1 5 3 3 vier grt daan
  3. D

    Loctite en brekende boutjes

    hallo beste medeforumers, ik heb vanmiddag mijn remschijf boutjes vervangen voor nieuwe. (oude waren verroest) Dat ging allemaal goed totdat ik bij het laatste boutje kwam die ging steeds stroever dus meteen terug gedraaid en wat kruipolie laten inwerken, en later nog een poging gedaan. je...
  4. D

    Kawa gpz500s vlotternaalden?

    Beste mede mfers Ik heb van een vriend een pekkelfietsje gekregen met een probleem. M'n maat zegt dat de vlotter naalden blijven hangen of versleten zijn, maar dat weet hij niet zeker dus graag nog even de mening van de echte experts :P Het probleem: Als je rustig rijd is er niets aan de...
  5. D

    daan1987daan

    hoi, ik ben daan uit heemstede, heb nu een jaar of 2 mijn rijbewijs en rijd op een 2003 r1. ik lees natuurlijk al een tijdje mee maar heb me toch maar eens aangemeld! *D
Terug
Bovenaan Onderaan