Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chef
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chef

    Partij helmen, kleding en meer tegen bodemprijzen

    Namens een vriend van mij in de verkoop:
  2. Chef

    Kobako BV

    Aangezien ik motorloos ben en dus slecht slaap, zit ik dag en nacht achter de pc op zoek naar een nieuwe motor. Afgezien daarvan, kom ik via sites als marktplaats, speurders, 2dehands enz. regelmatig terecht bij de firma Kobako BV, gevestigd in Deurne. Zoekmachines verwijzen me ook enkel...
  3. Chef

    Moderator talentenjacht

    Na het vertrek van ons spinnetje... '( ... bracht ik de volgende reactie een beetje met een lolletje: Chef in "Ik stop met modden... back to black!" Maar misschien zit er wel een kern van waarheid in. Talentenjachten zijn 'in', en wie weet wie of wat je allemaal als potentiële...
  4. Chef

    RUILEN: Suzuki bandit 600s 2003

    De titel zegt het al; Ik wil mijn bandit ruilen tegen een andere motor. Ik ben namelijk op zoek naar een wat zwaardere toermotor, zoals Honda Pan European e.d. maar eventueel andere suggesties zijn ook welkom. In het najaar wil ik op vakantie met de motor, en daarbij natuurlijk ook lange...
  5. Chef

    Subforum "Reviews en impressies"

    We hebben natuurlijk de losse topics die al gemaakt zijn in de gespecificeerde categorieën. Maar zou het een idee zijn om één hoek aan te maken waar alleen maar reviews komen. Zo kun je direct, als je een motor op het oog hebt, van alles er over vinden, zowel objectief als subjectief. Ik zou...
  6. Chef

    Het meest smerige dat ik ooit op de motor mee maakte..

    Een topic dat niet bestemd is voor mensen met een zwakke maag. Ik schaar me overigens ook onder die groep, maar toen ik zondag door de stromende regen een dagje naar de Ardennen ging, ervaarde ik wel het meest smerige dat ik ooit mee heb gemaakt... Beneden aan de afrit A2 voorbij Maastricht...
  7. Chef

    [Foto's] Varsselring 24-05-2009

    Afgelopen zondag vertoefd op de Varsselring. Tussen de vele honderden motoren op de parkeerplaats geen M-F sticker gezien, maar toch wil ik jullie een aantal plaatjes van die prachtige warme dag niet onthouden. Mocht iemand de foto's in full quality willen ontvangen dan hoor ik het wel...
  8. Chef

    Digitale display Honda Goldwing '88 <> '01

    Voor de Honda Goldwing 1500 van m'n vader uit 1990 ben ik op zoek naar dat lcd displaytje op het dashboard, waar je onder andere de luchtdruk uit je vering / radio enz op kan zien. Ben benieuwd!
  9. Chef

    Yamaha XV Virago 1100 €2.000,-

    Te koop: een in goede staat verkerende Yamaha XV Virago 1100 cc. Voorzien van alle noodzakelijke opties: * Alarmlichten (origineel) * Canadese uitvoering (two-tone tank en goudaccenten) * Sissybar * Windscherm * Running-lights voor * Ingebouwde druppellader (enkel plug insteken) *...
  10. Chef

    André v.d. Toorn nu ook op de motor!

    Jaja, de topictitel doet ons allen schrikken, want die irridwerg van Wegmisbruikers is gesignaleerd op een motor! Speciaal voor hem is er een motor in zijn maat ontworpen, zodat hij op bilnaadhoogte van dhr. Spee direct naar binnen kan crossen. Het is weer vrijdagmiddag! :W
  11. Chef

    Bijrijder vs duopassagier

    Even een rare(?) vraag... Tijdens een toertocht afgelopen zondag vroeg mijn vriendin door het communicatiesetje waarom ze eigenlijk een "duopassagier" was en niet gewoon een bijrijder, of gewoon een passagier. De motivatie die ik uit mijn mouw schudde, was dat je als passagier wel degelijk...
  12. Chef

    Motor gevonden...?

    Wat ik vanmorgen meemaak... Ik was op weg naar m'n werk, dan fiets ik altijd een klein stukje door het bos. Zie ik daar een (gestolen?) motorfiets, geforceerd contactslot én een MF-sticker op de kentekenplaat. De motor was wat beschadigd maar niet total. Er zaten 2 (universele) zadeltassen op...
  13. Chef

    Druppellader: meerwaarde of sluipmoordenaar?

    Vorige zomer een nieuwe accu gekocht (exide) omdat mijn vorige accu dan uiteindelijk overleden was (was al een jaar of 6, 7 oud dus dan mag het). Nu ging ik hem gister weer eens van stal halen :] maar de accu was he-le-maal dood. Licht ging niet meer aan, nog niet eens zwak. Acculader er op...
  14. Chef

    Motorkleding en accessoires bij Lidl vanaf maandag a.s

    Ja! Omdat het vrijdag is en ik me altijd keurig gedraag, wil ik nu ook eens kansloos doen en een ode brengen aan mensen die niet kijken maar zinloos posten. Ik ga voor de 54+ posts voordat er een slot op komt. Gelukkig hadden we deze nog niet: Het grote motorreut bij LIDL topic = nog open...
  15. Chef

    Bezoekers Harley Davidson-dag Breda --> Enquete

    Niet lang geleden is een soortgelijk topic voorbij gekomen, maar TS (één van onze nieuwste leden ;) waarvan ik me af vraag of hij überhaupt een motor heeft) heeft het niet al te best aangepakt. Nu zit een vriendin van mij bij hem in de klas, met hetzelfde probleem, zo'n enquete (die...
  16. Chef

    Gespot --> verdeling en sticky?

    De titel zegt het al een beetje. Ik kijk eigenlijk nooit in het gespot-topic omdat het inmiddels (in die 5 jaar dat ik hier rond hang) gewoonweg te groot is. Daarom mijn idee: Verdelen in 4 stukken: Noord, midden en zuid Nederland, en België. In te delen in b.v. provincies. Kijk, maak je een...
  17. Chef

    Street Rider (merk)

    Op de motorbeurs werd mijn aandacht getrokken door de volgende motor: Een (mini) chopper met de merknaam Street Rider. Ik had er nog nooit van gehoord, maar vond het een leuke motor om te zien en toen ik naar de prijs keek begreep ik er niets van. Een op 300 km na nieuwe motor voor...
  18. Chef

    Le Havre: tips?

    Ik ga in augustus op de motor naar de kust van Normandië, en het plan is om daar een dag of 4 vrienden te treffen in (de buurt van) Le Havre. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon geen specifiek gerelateerde (en actuele) topics vinden, vandaar even een nieuwe. Het plan is een bungalowpark...
  19. Chef

    Blik achter de schermen: impressietopic

    "Dag dames en heren," Een tekst die velen van jullie zullen associëren met de 'vader' van alle VROS (Video Registratie Onopvallende Surveillance) programma's die er inmiddels op de buis verschenen zijn: Blik op de weg. Op dit forum werden we ongeveer een maand geleden verrast door de komst...
  20. Chef

    Gebruiker toevoegen in privédiscussie

    De naam zegt het al. Ik heb een privédiscussie met een man of 10 gaande, is het mogelijk om daar nog iemand aan toe te voegen?
  21. Chef

    Tanktas FJR

    Ik ben op zoek... ... naar zoveel dingen. Maar onder andere een blauwe tanktas (bagster) voor op mijn FJR 1300 A uit 2004. (54.000 km gereden hahaha) *O* WIE kan mij hier aan helpen? Gr Chef Ps onderstaand een fotoje voor de juiste kleur.
  22. Chef

    Zadeltassen chopper

    Ik ben op zoek naar een paar leuke zadeltassen (incl. beugels en zo) voor mijn 1100 virago. Wie heeft er nog iets leuks liggen?
  23. Chef

    Honda Rebel 250 te koop

    Vanwege het zwaarder mogen rijden biedt ik hier mijn mooie Honda Rebel te koop aan. In het kort: Kleur: Zwart BJ: 1987 KM: 31.000 Bijzonderheden: Custom handgrepen (staan niet op foto), lederen 'tanktasje',richtingaanwijzers enz. zie foto's. Vraagprijs: Doe een leuk bod! Onlangs nog een grote...
  24. Chef

    Attachment zoeken?

    Naar aanleiding van een probleempje waar ik tegenaan liep: Is het mogelijk om eerder geposte attachments terug te zoeken? Ik heb het idee dat dat niet mogelijk is met de huidige zoekfunctie. Terzijde, ik denk dat het handig is als ik zie hoe vaak mensen dezelfde bijlage bij een bericht posten...
  25. Chef

    Zuid Nederland: "Newbie toer pre-winter editi

    Nou, mensen, wat een dag. :} voor het weer, dat hebben we als eerste zeker meegehad, wie had dat begin deze week durven denken? "The Newbie tour pre-winter zuid Nederland edition" is een feit. Op een technisch mankementje, een redelijk late tussenstop en een foutje in mijn navigatiesysteem na...
Terug
Bovenaan Onderaan