Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Silence
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Silence

    Zoekende, net als iedereen (Wat raad je mij aan?)

    Al een paar keer gereageerd in een topic 'van iemand anders'. Maar dan krijg je toch minder (leuke) reacties. Ik ben opzoek naar mijn eigen, eerste, motor. Als arme student heb ik niet gek veel budget. Zo tussen de 500 en 1000 euro (wat meer mag ook, mits in erg goede staat). Hij hoeft geen...
  2. Silence

    Zoekende, net als iedereen (Wat raad je mij aan?)

    Al een paar keer gereageerd in een topic 'van iemand anders'. Maar dan krijg je toch minder (leuke) reacties. Ik ben opzoek naar mijn eigen, eerste, motor. Als arme student heb ik niet gek veel budget. Zo tussen de 500 en 1000 euro (wat meer mag ook, mits in erg goede staat). Hij hoeft geen...
  3. Silence

    Wat was/is jouw eerste motor?

    Ik heb even met de zoekfunctie lopen spelen, maar kon niets vinden: vandaar dat ik dit topic maak. Welke motor hebben jullie als eerste eigen motor aangeschaft? Gelijk je droommotor, een barrel om mee te beginnen of iets ertussen in? En wat maakt dat jullie voor die motor gekozen hebben...
  4. Silence

    Voorstellen

    Hallo allemaal, Ik kwam mij ook eens voorstellen op dit forum. Ik ben een dame van 22 jaar, die net haar eerste paar motorlessen heeft gehad. Na veel dromen als kind en het enthousiasme van een goede vriendin ben ik afgelopen jaar naar het Elefantentreffen in Duitsland geweest. Hier is de...
Terug
Bovenaan Onderaan