Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AW__
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AW__

    Zijstandaard Fireblade (2004-2007) SC57

    Voor mijn Tuono zoek ik de zijstandaard van een Fireblade SC57 (2004-2007). Heeft er iemand nog een (compleet) liggen?
  2. AW__

    Zijstandaard Fireblade (2004-2007) SC57

    Voor mijn Tuono zoek ik de zijstandaard van een Fireblade SC57 (2004-2007). Heeft er iemand nog een (compleet) liggen?
  3. AW__

    Air Intake Aprilia tuono GEN2

    Het is waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg maar niet geschoten is zeker mis. Iemand die beschikt over een "air intake" die onder de koplampunit zit en deze kwijt wilt? Geloof onderdeel AP8184644. Zoals onderstaand.
  4. AW__

    Tuono

    Ik ben op zoek naar een goed onderhouden tuono van de eerste generatie, bij voorkeur in de kleurstelling zwart rood. Graag rijdklaar! Hoor graag of iemand wat in de aanbieding heeft. Dank!
  5. AW__

    Oplossing voor krakende laars

    Hoi! Zijn er meer mensen in het bezit van de Alpinestars SMX6 laars die nogal kraakt? De laars heeft een extra enkelbrace zoals ze het mooi noemen maar die lijkt de voornaamste veroorzaaker van het kraken. Iemand een oplossing? Behalve die brace eraf slopen dan :+ Thanks!
  6. AW__

    Kuipruit zwart Honda CBR600 F2

    Zoals de titel al aangeeft, te koop voor 20 euro exclusief eventuele verzendkosten. Ophalen omgeving Arnhem.
  7. AW__

    (Double Bubble) Kuipruit Honda CBR600F 1992

    Ik ben opzoek naar een double bubble (liefst zwart) kuipruitje voor een Honda CBR600F of een kuipruitje met een bolling waardoor de wind wat meer over/langs me gaat in plaats van precies op mij. Voorbeeld (Foto is van een adverteerder op markplaats. Heb proberen contact te zoeken maar dit...
  8. AW__

    Classic TT Elst (Gld.), 21 en 22 juni

    Op 21 en 22 juni 2014 wordt op bedrijventerrein de Aam in Elst, Gelderland, weer de Classic TT gehouden. Stukje van de website Classic TT Elst – Het classic bike event van midden Nederland! Vorig jaar helaas niet kunnen gaan, dit jaar weer het streven om erbij te zijn. Praktisch om de...
  9. AW__

    New member: AW__

    Beste leden, Zal mezelf even voorstellen: ik ben Avital, 20 jaar, woonachtig in Huissen. Eind van deze maand beginnen met motorrijles en dan hopen dat ik hem snel heb. Heb altijd al interesse gehad voor alles rondom motoren en een vader die motor rijdt draagt daar natuurlijk aan bij. Lees...
Terug
Bovenaan Onderaan