Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: adyF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. adyF

    HJC FS-11 maat Large te koop!!!

    Merk: HJC Model: FS-11 Kleurenuitvoering: zwart-wit Maat: Large Vizier: standaard helder met pinlock Inbegrepen: zilveren vizier, extra pinlock boutjes, verwijderbare kinstuk, verwijderbare neusstuk en HJC helmtasje. Wangkussens kunnen gepompt worden zodat de helm steviger vastzit en...
  2. adyF

    HJC FS-11 Brushstroke + ZILVER VIZIER

    Bij deze zet ik mijn HJC FS-11 (opnieuw) te koop! Helm alleen gebruikt tijdens lessen, dat was ook wanneer ik erachter kwam dat die toch wat te groot zat B| Zilveren vizier en afneembare kinstuk bij inbegrepen. Verder heeft de helm een zonnevizier, oppompbare wangstukken, HJC-neusstuk...
  3. adyF

    HJC FS-11 + spiegelvizier!!!

    Wegens verkeerd inkoop (te grote maat) bied ik mijn HJC FS-11 te koop aan. Helm is zgan. Maat: Large De helm is kant en klaar met een spiegelvizier twv 60,-!! Kinstuk is te verwijderen. Verder heeft de helm een ingebouwd zonnevizier en een doorzichtig pinlock vizier die meegaat...
  4. adyF

    Nieuw gebruiker

    Hallo mensen, Na een tijdje verschillende topics te hebben doorgenomen en filmpjes gezien, vond ik het tijd om een account te maken. Ik ben nog een lesser en heb over 4 weken mijn AVD examen. Dus hopelijk kan ik nog rijden voor de 'zomer' voorbij is geweest. Ik kom uit Zoetermeer en les...
Terug
Bovenaan Onderaan