Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: e-Mille
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. e-Mille

    VERKOCHT: BMW Navigator VI

    Te koop; BMW Navigator VI (Navigator 6) zo goed als nieuw, compleet en in origineel doos. Compleet met boekjes, originele laadkabel en originele hardcase opberghoes. Is ruim 2 jaar oud en is afkomstig van mijn vorige XR. Ligt al sinds augustus vorig jaar in de kast omdat mijn nieuwe S1000R...
  2. e-Mille

    Spiegelset Rizoma Elisse zwart (nieuw)

    Te koop set Rizoma Elisse spiegels zwart met BS711 adapters . Staan niet alleen mooier maar trillen ook vaak minder dan de originele. Zijn nieuw en kostte €340 bij MLM en hebben slechts één keer op mijn BMW S1000R gemonteerd gezeten omdat ik deze daarna in heb geruild op de XR. Adapter...
  3. e-Mille

    Ducati 848 dempers, ECU, lambda sonde en luchtfilter *nieuw*

    Originele dempers, ECU, lambda sonde en luchtfilter van een Ducati 848. Alle delen zijn bij aanschaf van de motor direct vervangen voor de Termignoni-kit en dus ongebruikt en in nieuwstaat. Vaste prijs €150,-
  4. e-Mille

    ECU + Lamda sonde + luchtfilter origineel Ducati 848

    Bij aanschaf van de 848 alles direct vervangen voor de Race-kit met Termignoni's. In prinicpe dus ongebruikt! Doe een net bod...
  5. e-Mille

    Originele dempers Ducati 848 **nieuw**

    Setje originele uitlaatdempers die bij de aankoop van de 848 meteen zijn vervangen voor Termignoni's. Doe een net bod...
  6. e-Mille

    Onderdelen Aprilia RSV1000R 2004+

    Aangezien ik dit weekend mijn '04 RSV1000R verkocht heb, houd ik een aantal dingen over die ik de afgelopen periode als reserve er bij heb gekocht; Stator 500W 100% verkocht Seatcover nieuwstaat €50 verkocht Motorblok '07 met uitgelopen voorste drijfstanglager (15.500 km gelopen) mist...
  7. e-Mille

    Waar verkopen ze Eni motorolie (omgeving Breda)?

    Ik krijg helaas niets gevonden op de site van Eni en kan alleen onlinewinkels vinden maar ik wil eigenlijk vandaag nog nieuwe olie gaan halen voor een Aprilia RSV en zoek dus de bijbehorende Eni I-ride 10w60... Wie weet er een adres in Brabant?
  8. e-Mille

    Overzicht boetebedragen 2014 (bron: Nieuwsmotor.nl)

    Overzicht 2014 verkeersboetes motorrijden (maandag 06 januari 2014) Het Openbaar Ministerie (OM) heeft voor 2014 de nieuwe verkeersboetes bekend gemaakt. Voor veel bekeuringen betekent dit dat ze met zo'n 10 euro gestegen zijn, officieel spreekt het ministerie van 2,8% inflatiecorrectie...
  9. e-Mille

    Overzicht boetebedragen 2014 (bron: Nieuwsmotor.nl)

    Overzicht 2014 verkeersboetes motorrijden (maandag 06 januari 2014) Het Openbaar Ministerie (OM) heeft voor 2014 de nieuwe verkeersboetes bekend gemaakt. Voor veel bekeuringen betekent dit dat ze met zo'n 10 euro gestegen zijn, officieel spreekt het ministerie van 2,8% inflatiecorrectie...
Terug
Bovenaan Onderaan