Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Goofys
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Goofys

    Gevraagd achterschokbreker bmw s1000rr eerste generatie

    Voor een project ben ik op zoek naar schokbreker van een bmw s1000rr van de eerste generatie, 2010 2011. Ik weet niet of de tweede generatie dezelfde had.
  2. Goofys

    Suzuki GSX R1100

    Vanaf het moment dat de GSXR`s op de markt kwamen in 1985, met als eerste de 750, wilde ik er een. Toen geen geld, later andere zaken en motoren en nog later waren het ouwe lijken. Nu ik dat zelf ook een beetje ga worden kwam het idee van een GSXR weer bovendrijven. Het moest een eerste...
  3. Goofys

    Suzuki GSX R750 eerste generatie

    Ik ben op zoek naar een GSX R750 van de eerste generatie (85,86,87) model F, G of H. Geen project. Een 1100 zou ook een overweging zijn.
  4. Goofys

    Kawasaki zrx1100/1200 bagagerek MET zijtassen

    Bagagerek met uitbereiding voor zijtassen. Er zitten zijtassen bij met "Kawasaki" opschrift, maar alle soorten softluggage kunnen natuurlijk gemonteerd worden. Compleet met motage materiaal. Vraagprijs teab
  5. Goofys

    Banden 21" en 17" voor xt660

    Ik zoek voor een paar weekendjes op de weg een paar (gebruikte) banden zoals Tourances of Anakee's. Motorfiets staat nu op noppen. Liefst in de buurt van Alkmaar. Voor een xt660r dus 21"en 17".
  6. Goofys

    Gezocht Laser/Marshall 4in1

    Ik zoek voor m'n Suzuki GS550E een Marshall demper. Die er nu op zit vind ik niet zo mooi, ik zoek een langere (Marshall) demper. Wie heeft er eentje liggen. Aansluiting aan de bochten (32mm)
  7. Goofys

    TK Pirelli 90/90-19 voorband

    Te koop dus: Pirelli MT 60 F voorband. 90/90-19 (nieuw) TEAB eventueel met binnenband Marcel marcel at enruta punt nl
Terug
Bovenaan Onderaan