Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tommyxlos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tommyxlos

    Zweten motorblok - honda hornet pc34

    Hi mijn honda hornet begint plots erg te zweten. Nou is het nog niet eens zo heel warm :x. De vraag is, is dit heel erg? Is dat een kapotte pakking of het resultaat van gewoon veel rijden en het valt me nu pas op.
  2. tommyxlos

    hornet 2000 uitlaat bevestiging

    Bezig met een uitlaat op mn hornetje te zetten en ik zit met het volgende. Het plastiek kontje raakt net een halve cm de aansluiting van de klem om de uitlaat die naar het frame loopt. Heb ik het verkeerd gedaan of zit er gewoon een kansloos verbindings plaatje bij? Voor de beeldvorming een...
  3. tommyxlos

    Parkeren Amsterdam Rai

    Binnenkort ga ik op bezoek bij de Rai in Amsterdam. Een tweedaags evenement waarbij, denk ik, de motor het meest eenvoudige vervoer middel zal zijn (files, a10, algemene haat tov OV). Maar ik basseer mijzelf op oude ervaringen, wat zijn hier de ervaringen, is de Rai te doen met de motor en...
  4. tommyxlos

    Een niet originele demper cb600f hornet pc34

    Ik zoek een andere demper voor mijn hornet. Heeft iemand nog iets liggen? Liefst zonder krasjes en putjes. Er moet wel het liefst een keur merk op zitten, rijd veel door de Rotterdam en heb geen zin in gekke bekeuringen ;).
  5. tommyxlos

    Topkoffer + bevestiging voor Diversion 600 (2000 model)

    Ik zoek voor de motor van mn vriendinnetje een top koffer. Merk maakt niet zo veel uit als het er maar een beetje netjes uit ziet. Het is voor een diversion van ik dacht 2000 en anders 98, volgens mij is dat het 2de model, weet niet of dat precies uit maakt.
  6. tommyxlos

    Tailtidy Hornet CB 600F/S inclusief knipperlichten

    Te koop, de tailtidy die net een aantal weken onder mijn hornet 600 S zat. Hij zou ook prima moeten passen op een CB 600F. De knipper lichten waren rond de 2 tientjes bij de lokale motorboer. Richtprijs voor het hele setje 60 euro? Het is in prima staat, het witte op de foto is stof ;). Doe...
  7. tommyxlos

    Dag teller knop Honda cb teller unit loshalen

    Krijg het niet voor elkaar! :( is er een truuk om de dag teller knop los te halen van mijn Honda head unit? Het betreft een oude cb1 maar verwacht dat dit wel op meerdere types hetzelfde is.
  8. tommyxlos

    Te koop/ruil honda cb-1 spiegels

    Ze passen waarschijnlijk op nog veel meer type honda's, maar hier op mijn cb-1. Voor mij zijn ze niet prettig ik wil liever een setje originele rechthoekige (chrome of zwart, als ze maar netjes zijn). Te ruil (liefst) of te koop! Ik ben zelf woonachtig in Zoetermeer.
  9. tommyxlos

    Hallo!

    Hallo allemaal, Momenteel nog bezig met mijn rijbewijs A (bedankt cbr :() maar binnenkort mag ik voor het eerste examen, hopelijk kan ik al snel de tweede te doen. Ik woon in Zoetermeer met vriending en twee katten! Wil je iets weten, vraag maar raak. gr Thomas
Terug
Bovenaan Onderaan