Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: n3mbers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Naar de Zwarte Zee!

    Over 2,5 week ga ik voor 3 weken in m'n eentje op vakantie richting deze landen en ik zit nog met een aantal vragen. - M'n motor heeft een tank van 13 liter, hiermee kom ik ongeveer 230 km ver. Is het verstandig om een extra 5 of 10 liter zak mee te nemen en deze vol te tanken? - Wat is de...
  2. N

    Duuzendste nieuwe motor topic

    Ik ben op zoek naar een nieuwe motor, heb een budget van +/- € 7500, maar liefst minder. Ik ga graag met de motor op reis, drie weken met kampeerspullen is vrij normaal. Omdat ik graag ver op vakantie ga, is het soms ook nodig een stuk snelweg te rijden, hier moet de motor me een stuk...
  3. N

    Motortoertocht Lettele

    Vandaag organiseer ik met m'n motorclub een toertocht vanuit Lettele, een route van 150 km. Diegene die mee willen rijden kunnen starten vanaf de Koerkamp in Lettele, Bathmenseweg 18, Lettele. De route gaat richting Twente. Meedoen kost € 5! :)
  4. N

    Garantie op reparatie in Duitsland

    Hoi, Ik rij een KTM 690 Enduro R uit 2009, welke vorig jaar op vakantie bijna stuk is gelopen, de nokkenas, tuimelaars etcetera zijn allemaal vervangen hierbij bij de dealer in Duitsland omdat ik onderweg was. Deze reparatie heeft me € 900 gekost, waarna ik sindsdien 5178 km heb kunnen rijden...
  5. N

    Leven van een motorrijder is minder waard?

    In de algemene voorwaarden van de reisverzekering van London vond ik de volgende passage: De algemene voorwaarden zijn hier te vinden: https://www.london.nl/Pulse/ShowPolicyTerms?prod=Reis Is dit iets wat bij meer verzekeraars normaal is? :r
  6. N

    Kwaliteit koffers(ets)

    Hallo, Ik ben op zoek naar een kofferset voor mijn Aprillia Shiver en zat nu een beetje op internet te kijken voor een tweedehands kofferset. Nu ben ik de volgende merken tegen gekomen, namelijk: Hepco & Becker Givi Krauser Het valt mij op dat er een groot prijsverschil zit tussen...
  7. N

    Bestellen bij Revzilla.com

    Heeft iemand hier al eens wat bij Revzilla.com besteld? Ik was namelijk op zoek naar motorlaarzen en toen viel het me op dat ze wel erg goedkoop zijn. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot verzending, nakomen van afspraken e.d.? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
  8. N

    N3mbers

    Hoi, Ik wil me even voorstellen. Ben 22 jaar oud, begin 8 september met lessen en hoop eigenlijk nog voor de winter m'n rijbewijs te halen zodat ik een motor kan kopen in de winter en in het voorjaar beginnen met rijden. Motorrijden wordt hier thuis met de paplepel in gegoten, m'n vader...
Terug
Bovenaan Onderaan