Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dozo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dozo

    LED verlichting BMW F800S

    Afgelopen weekend een andere motor gekocht, het is (zelf nooit verwacht...) een BMW geworden O-) Hiervoor voornamelijk japanners gereden en daar zelf ook wel het e.e.a. aan veranderd qua verlichting en dus ook bekend met weerstanden t.b.v. LED etc.. Maar nu mijn vraag: Ik wil graag de...
  2. Dozo

    Interphone F3xt duo set motor communicatie systeem

    Communicatieset voor rijder naar passagier (intercomfunctie, niet motor naar motor) koppelen met de Garmin of TomTom Koppelen met de telefoon voor o.a muziek en gesprekken 100% goed! Vraagprijs: €100,- ex eventuele verzendkosten van €3,95 Er zit 1 compleet nieuw bevestigingssetje bij...
  3. Dozo

    Honda CBR600F CBR 600 F2 F3 Onderdelen

    Hallo, Ik ben op zoek naar het volgende: -rechter voetstep bestuurder -rechter voetstep passagier -rechter topkuip, liefst zwart en zonder beschadiging, in ieder geval geen scheuren! -afdekkapje zekeringen, rechts boven op zijkuip -afdekkapje accubak -sportuitlaat Beetje normale...
  4. Dozo

    Buell Race uitlaat XB9 XB12 2004-2007

    Hierbij bied ik mijn Buell race uitlaat aan voor €400,-, zoals te zien op de fotos nog in goede staat. Het geluid van deze uitlaat is echt heel erg mooi en donker en levert de extra PK's, zeker in combinatie met de race ECU die ik hier ook aanbied. Tevens voor een meerprijs van €150,- de...
  5. Dozo

    Leovince uitlaat Carbon voor CB1000R CB 1000 R

    Nieuwe, nooit gebruikte Leovince Factory EVO II uitlaat van carbon met titanium voor een Honda CB1000R 2008-2012 Alles zit nieuw in doos er bij om aan te sluiten Natuurlijk met E keur en verwijderbare DB killer Hoe het er uit zou zien en klinken op de motor staat wel op youtube Deze...
  6. Dozo

    BOS einddemper met E keur en losse DB killer

    nieuw, ik had hem gekocht voor een projectje wat niet doorgaat. BOS Titanium uitlaat met E keur en verwijderbare DB killer 6cm aansluiting (zie foto) Voor vele modellen Demo model, nooit gebruikt. Vraagprijs: €150,- ex verzendkosten
  7. Dozo

    Onbekende achter shock (schokbreker) FZ1?

    Ik heb vandaag een andere motor gekocht en ik heb deze vraag ook al in het Fazer topic gezet maar ik leg hem hier ook maar even neer: Wie kan mij vertellen welk merk achterschokbreker dit is want het is niet de originele Googelen op het nummer wat er op staat leverde niks op '(
  8. Dozo

    rem en koppeling hendel set VFR750 VFR800 VTR1000F CBF1000

    Link naar Marktplaats met fotos Deze mooie nieuwe hendel set via internet gekocht maar de hendel voor de rem past niet op mijn VFR, blijkt dat deze set op de VFR van 91-97 en 2002-2013 past maar niet op die van 98-2001 De set past ook op: Honda VF 750 S SABRE 1982-1986 VFR 750...
  9. Dozo

    sport uitlaat demper SV650 2006

    Ik zoek een nog nette slip-on voor op mijn Suzuki SV650S uit 2006. Alle merken zijn welkom zolang de uitlaat nog netjes is en niet meer dan €100,- moet kosten. fotos hier in het topic of even mailen Grtz
  10. Dozo

    toertocht Stijner Motorservice

    Ik weet niet of het al geplaatst was of al bekend was en wellicht wat aan de late kant maar morgen is er een leuke toertocht vanaf Stijner motor service Enschede. Je hoeft je niet op te geven maar als je aan de BBQ had mee willen doen dan had dat gemoeten voor de 14de, dus geen BBQ maar wel...
  11. Dozo

    Remschijf vraag

    Even een vraagje aan de techneuten: 1)Ik heb vorige week Zaterdag mijn achterband laten vervangen bij de motor zaak 2) Vorige week Zondag een aardige rit gemaakt 3) Vandaag weer een stuk gereden en ineens hoor ik dat mijn achterrem erg piept Nu kijk ik en schrik me de pleuris :o...
  12. Dozo

    Dozo27, even voorstellen

    Hallo MF leden! Ik wil me even voorstellen voor wie het intereseert :+ nou daar komt ie: Naam: rico Geslacht: nee, nog niet Leeftijd: nooit te oud om te beginnen ;) Woonplaats: net niet in Duitsland (wel vlak bij de deutsche autobahn }) ) Rijbewijs A sinds: een poosje al...
Terug
Bovenaan Onderaan