Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Limited91
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Limited91

    Advies GEVRAAGD bij het uitzoeken van een nieuwe helm

    Beste medeforummers! Ik ben al een tijdje aan het sneupen voor een nieuwe motorhelm. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik was van plan te stoppen met motor rijden en had mijn ouwe helm al verkocht ( shark s900). Momenteel rij ik met een lidl helm wat natuurlijk helemaal niks...
  2. Limited91

    Ktm 525 Exc Blok in onderdelen

    Te koop aangeboden net ktm 525 exc blok in onderdelen. Alles is nog aanwezig. Bij interesse graag pb. *Kleppendeksel *Cilinderkop zeer netjes (compleet, met kleppen etc) *Cilinder *Krukas *Balansas *Versnellingsbak *Koppeling *Krukastandwiel *Andere tandwielen *Ontsteking van...
  3. Limited91

    Revisie ktm 525 exc WAAR KOOP IK LAGERS?

    :)
  4. Limited91

    Gezocht voorvork protector stickers voor ktm 525 exc

    Goeden avond. Ik ben aan het zoeken naar voorvork protector stickers alleen ik kan nergens wat vinden iemand adresjes, links, of tips? Ze zijn welkom! Heb ze het liefst oranje met eventueel beetje zwart. Voor een 525 exc. Bedankt!
  5. Limited91

    Ktm 525 exc dikke klappen uit uitlaat

    Ik ben al een tijd in bezit van mijn 525 maar maak me zorgen om de kleppen ivm dikke klappen uit de uitlaat. Het volgende heb ik al gecontroleerd: * Geen lekkage bij uitlaat mondstuk * Hoofdsproeier 185 ori 178 dacht ik * Stationair sproeier 45 * Naald in de midden Ook heb ik de...
  6. Limited91

    Elektro vraag over ktm 520/525

    Geachte motorliefhebbers, Ik heb momenteel een ktm 525 exc die niet meer wil vonken. Ik heb een nieuwe bobine gekocht en een andere cdi. Alleen de cdi is van een 520 vermoedelijk. Deze heeft 1 stekker extra dan mijn oorspronkelijke cdi. De rest past plug and play. Kan iemand mij...
  7. Limited91

    super nette Honda CBR 600f 1999 25kw

    Beste medeforummers, Hierbij bied ik mijn cbr aan omdat ik toch liever voor offroad ga. Ik heb namelijk maar een kleine 1000km gereden sinds april. 25kw ook op kenteken Led achterlicht met ingebouwde knippers Goede banden Mooie rvs ketting beschermer Goede ketting en tandwielen...
  8. Limited91

    ?Dikke klappen tijdens op trekken ktm 525 exc?

    Goedenavond, Maat van me zijn 525 heeft problem. Zo nu en dan komt er een echt harde klap uit de uitlaat tijdens het optrekken. Paar keer per uur ongeveer. De ene keer vaker dan de andere. Paar dagen later helemaal geen vonk meer. Niks op bougiedop en ook niet op de kabel. Wat zou dit...
  9. Limited91

    ktm 450sx uitlaat onder ktm 525 exc? past dat? help

    Ik krijg een akrapovic systeem aangeboden. Dus demper en uitlaatbocht (titanium). Komt van een 450sx uit de cross dus. Gaat dat passen onder mijn 525 exc? En wil graag weten wat deze nieuw kost en wat een normale prijs is. Hij is in goede staat. Ik moet er 350 voor betalen. Hoor...
  10. Limited91

    ktm 450sx uitlaat onder ktm 525 exc? past dat? help

    Ik krijg een akrapovic systeem aangeboden. Dus demper en uitlaatbocht (titanium). Komt van een 450sx uit de cross dus. Gaat dat passen onder mijn 525 exc? Hoor het graag *D
  11. Limited91

    Akrapovic demper voor ktm 525 exc te koop gevraagd

    Eventueel te ruil tegen mijn originele demper. Laat maar horen. Orlando
  12. Limited91

    Zware tik na nw distributieketting KTM 525 EXC

    Hallo, Ik ben nieuw hier. Misschien kan iemand me helpen met dit probleem. Na het monteren van een nieuwe distributieketting is er een harde tik hoorbaar ik weet bijna zeker dat het de automatische decompressie is maar daar is toch niks aan te veranderen? Die werkt toch altijd? en ik...
Terug
Bovenaan Onderaan