Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroen1969
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeroen1969

    Terug naar Andreasberg.....12 t/m 14 juni 2020

    COVID-19..... Wie het weet mag het zeggen... Stand van zaken (14 mei 2020), pas op 15 juni, dus exact precies een dag NA dit geplande weekend, zal de grens met Duitsland voor toeristische doeleinden weer open gaan... We blijven, waarschijnlijk tegen beter weten in, hopen... Wat klinkt als de...
  2. Jeroen1969

    BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

    En het is weer omgevlogen! Deel 6 alweer.... In deel 5 een boel nieuwe leden, een aantal zijn echter ook op een andere fiets overgestapt.. Hier vindt je de voorgaande delen: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Zo af en toe (ongeveer 1 keer per jaar) organiseren we een RS toertje...
  3. Jeroen1969

    Het Grote BMW Navigator VI topic deel 1

    Inmiddels is de Navigator VI van BMW (nou, eigenlijk Garmin) een kleine maand beschikbaar. Ik weet niet hoe het jullie allemaal vergaat, maar ik heb zelf het idee dat het nuttig is onze tips en ervaringen met dit gecompliceerde stuk hardware alhier te delen. Ter lering en de vermaeck. Trap...
  4. Jeroen1969

    Zadel BMW R1200RT tot 2013

    Ik bied te koop aan: Een standaard BMW zadel set (bestuurdersdeel plus passagiers deel) passagiersdeel met verwarming, bestuurdersdeel zonder verwarming die heb ik er uit gehaald ten behoeve van mijn Corbin zadel. Het bestuurdersdeel is nauwelijks gebruikt omdat ik vooral met het Corbin zadel...
  5. Jeroen1969

    BMW R1100RS/R1150RS/R1200ST en R1200RS ervaringen deel 5

    We zijn al weer toe aan deel 5! Vanaf deze plaats allereerst eerst dank voor het beheer van deel 3 en 4 voor Angelo Rasmijn. Hij heeft zijn R1150RS verkocht en zal niet heel snel weer een RS hebben, vandaar dat ik heb aangeboden het stokje van hem over te nemen. Hier vindt je de...
  6. Jeroen1969

    Gezocht: Voetsteun verlagers R1200RT

    Is hier ook iemand die een setje voetsteun verlagers voor de R1200RT over heeft? Ik heb mijn Corbin zadel in de lage stand gezet en nou vindt ik dat fijn bij het stoplicht (voeten beter aan de vloer) maar minder fijn tijdens het rijden, de knie is net wat te ver opgetrokken. Ik hoor het graag!
  7. Jeroen1969

    Cee Bailey en Z-Technik ervaringen

    Beste MF-ers, Voor de R1150R van mijn vrouw denk ik aan het plaatsen van een groter ruitje, voor mijn R1150RS denk ik aan het aanschaffen van een Z-Technik V-stream (die zou de turbulentie om de helm moeten verkleinen, zie plaatje). Maar ook voor de R1150RS hebben ze bij Cee Bailey ruitjes...
  8. Jeroen1969

    BMW wat moeilijk in zijn 1 te krijgen

    Sinds minder dan een week rijdt ik op een BMW R1150RS (2001, 79.000 km). Aanvankelijk wat probleempjes in het ABS systeem (waarbij men hier op het forum men mij het nodige aan informatie kon geven) maar die zijn keurig verholpen door Motoport Veldhoven. Inmiddels ben ik een kleine 600 km...
  9. Jeroen1969

    Choke bij een injectiemotor??

    Per ongeluk heb ik deze vraag uitgezet in het topic "Nieuw op het forum", hier denk ik sneller antwoord te vinden op mijn vraag... Voor zover ik weet is de BMW R115RS 2001 uitgerust met een injectie motor en dus niet voorzien van carburateur. Op mijn linker stuurhandel zit wel een choke knop...
  10. Jeroen1969

    Remvloeistofniveau BMW R1150RS

    Sinds vrijdag 31 augustus een sprongetje gemaakt van een Maxim 550 van 1981 naar een BMW R1150RS uit 2001. Was ff wennen en het zal ook nog wel ff wennen zijn. Heb van allerlei kritiek op het rijden met een R1150RS gelezen, maar ik vindt het zelf tot nog toe heel comfortabel, moet alleen de...
  11. Jeroen1969

    Functie van de choke knop BMW R1150RS

    Voor zover ik weet is de BMW R115RS 2001 uitgerust met een injectie motor en dus niet voorzien van carburateur. Op mijn linker stuurhandel zit wel een choke knop die ook wordt uitgelegd in de gebruiksaanwijzing (bladzijde 55) daar hebben ze het over een koude start waarbij de handel naar boven...
  12. Jeroen1969

    Jeroen1969

    Tja, de "midlife crisis" heeft toegeslagen en ik heb mijn motorrijbewijs gehaald. In eerste instantie vooral omdat mijn vrouw dat leuk vond, zij heeft haar rijbewijs een jaar of 6 geleden al gehaald en een Honda CM 450 van een vriendin overgenomen. Zelf had ik een Maxim 550 via internet...
Terug
Bovenaan Onderaan