Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vdM-Racing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vdM-Racing

    Forma motorlaarzen maat 43/44

    Bij deze verkoop ik mijn oude Forma motor laarzen. Heb met kerst nieuw pak gekocht incl nieuwe laarzen dus deze mogen de deur uit.. maat 43/44 ik heb schoenmaat 43 en pas hier goed in, laars zit niet te krap of te ruim. Het zijn geen nieuwe laarzen maar wel goede en fatsoenlijke. Prijs...
  2. vdM-Racing

    Push Quickshifter te koop (selfmade)

    Bij deze doe ik de quickshifter die GJG gemaakt heeft de deur uit. Plan was om m op de GSXR te maken en gebruiken. Echter is dit er nooit helemaal van gekomen en de GSXR is de deur uit. Op mn huidige motor past hij niet aangezien de pook direct op de schakel as zit. Natuurlijk is dit wel te...
  3. vdM-Racing

    Bobines vervangen

    Beste lezer, Ik ben momenteel bezig om mijn vfr rc36-2 te verbouwen. De motor heeft standaart 4 externe bobines, nu zag ik laatst een foto voorbij komen van een amerikaan die had voor de achterste cilinders de bobines vervangen door bobines die al in de bougie dop zit. Dit waten...
  4. vdM-Racing

    VFighteR RC36-2

    Project: VFighteR RC36-2 Motor met +-48.000 op de teller. Zag er netjes en goed uit, maar tijd voor een verandering.. RC36-3? Plan is de motor als naked te gaan opbouwen. Wat dingetjes op een rijtje: USD vork er in van en hayabusa Misschien zelfgemaakte kroonplaten. Fatbar stuur erop...
  5. vdM-Racing

    Laser Stealth demper

    Bij deze zet ik m'n laser Stealth demper te koop. Demper heeft een paar gebruikers krasjes maar verder in prima staat. Aansluit diameter is 50mm Lengte demper is 41cm Carbon eindkap is nog netjes. De demper bezit een Ekeur zonder db killer Vraagprijs: €100,-, bieden mag maar geen...
  6. vdM-Racing

    Laser Stealth demper

    Bij deze bied ik een mooie laser demper aan, had m gekocht voor mijn gsxr maar wordt hem toch niet. Demper heeft een aansluit diameter van 51mm. Carbon is in nette goede staat, evenals de rest van de demper. De laser sticker heb ik eraf gehaald omdat deze beschadigd was, demper heeft wel...
  7. vdM-Racing

    Ritten kaart Nürnberg ring

    ik heb begin het jaar een 4ritten kaart gekocht op de ring en heb 1 ronde gereden. Helaas heb ik er dit jaar geen tijd meer voor om de overige 3rondes te rijden, mocht er iemand interessen hebben hoor ik het graag. Kaart kostte mij 100euro voor 4 rondes Tegenwoordig kost een ronden iets...
  8. vdM-Racing

    Gsxr 750w blok onderdelen

    Bij deze zet ik m'n blok te koop voor onderdelen. Big end van derde cilinder ligt eruit. Of er schade aan de krukas is durf ik niet te zeggen. Kop, kleppen, nokkenas, cilinders enz zijn allemaal in goede staat. Enigste wat er kapot is is dus het big end lager van de derde cilinder. Mocht...
  9. vdM-Racing

    Luchtfilter

    Hallo, Ik heb een tijdje terug van iemand K&N filters over genomen (zie link) K&N RU-2922 Universal Clamp-On Air Filter, Universal Air Filters Filters zagen er goed uit en er zat ondehoud setje erbij, dus filters schoon gemaakt en ingeolied en gemonteerd, wat ik zo kon zien was dat het...
  10. vdM-Racing

    accu & luchtfilter gsxr750w '93

    Hallo ik heb een vraag. Ben nu bezig met nieuw subframe te maken alleen nu heb ik te weinig plek voor mn accu. Hoeveel ampère accu heb ik zeker nodig om fatsoenlijk te starten want misschien er er een kleinere accu. En nog een vraag, ik kan evt ook mn luchtfilter vervangen voor open...
  11. vdM-Racing

    Suzuki Monsutā aka Suzuki Monster

    Hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen hier in dit topic. mijn naam is Lloyd vd Made. Kom uit Gemert. Ben 22jaar jong. En heb m'n motorrijbewijs sinds vorig jaar oktober. M'n hobby's zijn bromfiets cross, motor&auto rijden ( C rekord uit '71 ) en als werk doe ik cnc draaien. Ook heb ik...
  12. vdM-Racing

    vdM-Racing

    Hoi, Mijn naam is Lloyd vd Made en woon in Gemert, Noord-Brabant Ben 21jaartjes Jong en nu bijna klaar met mn motor rbw's. gister(3-9-2012) geslaagd voor AVB wat een appeltje eitje was (nog geen 10min bezig) nu woensdag 19-9-2012 op voor theorie en als ik die heb dan z.s.m. op voor praktijk...
Terug
Bovenaan Onderaan