Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Loebassie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Loebassie

    Akrapovic full system TL1000s

    Aangeboden Akrapovic full systeem voor een tl1000s Geheel dubwandig rvs systeem 100% compleet met titanium dempers. Voordelen: aardige gewichtbesparing, vermogenswinst, redelijk zeldzaam. Nadelen: dempers moeten opnieuw gevuld worden. Een demper heeft een butsje aan de onderkant...
  2. Loebassie

    overbodig: Suzuki - Cagiva - Universeel

    Ik heb nog wat spulletjes over van dé ombouw: pressure plate (6 bouts TLS vanaf 99 / TLR / Cagiva) mooi als je een 'clear clutch cover' hebt.. anders een gadget waar je nix aan hebt :+ Tankdop universeel - komt van een Suzuki - doet wat 't moet doen :P verkocht ! Stuurklemmen...
  3. Loebassie

    Tokico remklauw achter - suzuki

    Hoi, ik ben op zoek naar een remklauw voor achteraan passend op een TL1000 Die tokico's zaten volgens mij ook op gsx-ren en bandits.. Gewoon een tokico met dubbele ontluchting (ventiel per zuiger) en bevestiging voor een remstang. Graag een in normaal werkende staat.. Dus geen nieuwe...
  4. Loebassie

    Probleem met toeren maken (belast) Honda cbx 750

    Goedenavond, Ik heb hier een cbx 750 f2 staan uit 1989 met een probleem. Starten lopen, gewoon met het verkeer mee ook geen probleem, maar eenmaal rijdend boven de 6k toeren uitkomen lukt niet, dan begint hij te sputteren en in te houden, koppeling in en onbelast jankt ie echt super door zijn...
  5. Loebassie

    CBX750 F² krijgt face-lift

    Zo dan.. 3 maal scheepsrecht wordt er in de volksmond wel eens gezegd.. laten we het hopen. De eerste keer dat ik wat probeerde was met 'n HONDA CB550 Ik had 'm als gebakkie gekocht en was er ook fanatiek aan begonnen. Eenmaal aardig op weg, heb ik hem door gebrek aan - van alles & nog wat...
  6. Loebassie

    Spyke combi MT 56 / Puma V1000 MT 43

    Goedemiddag, ivm verkoop motor (3 mnd terug) zie ik helaas 't eerst komende 1½ jaar geen rode SS in de schuur verschijnen (waarschijnlijk langer) dus d'r mag wat spul het veld ruimen. Let op de combi is prof. aangepast aan me goddelijk lijf ;) betreft 'n grote maat met korte mouwen en...
  7. Loebassie

    Op voorhand 'n kansloos² topic, magoe: Ruilen ?!

    Goeiemiddag leute ! nadat ik vorige maand m'n TL had verpatst, mis ik toch wat opvulling in de schuur.. dus als iemand nog iets in de schuur/garage heeft met 2 wielen, zonder trappers maar wel gemotoriseerd.. en 1 op 1 wil ruilen, hou ik me aanbevolen. gaat dus om deze Astra...
  8. Loebassie

    TL1000S '97 voor 1500 euro

    Mooie TL1000S uit 1997 te koop.. starten & lopen.. alleen rijden hó maar... versnellingsbak stuk. -O- hoop extra's eraan ! (zie oud verkoop topic ondertitel) in voorjaar 2008 nieuw frame onder coulance van Nimag BV ! *O* verders 5 jaar lang geen dag in de steek gelaten, tot aan...
  9. Loebassie

    Helm HJC (56) Macna jas (Xl) Revit handschoen (M) Sidi (43)

    Ik heb hier nog e.e.a. liggen waar ik toch niets meer mee doe, misschien heeft iemand er nog wat aan ? Jas Macna, maat XL.. incl. wintervoering & lus om 'm achter op aan je broek vast te maken, tegen 't opwaaien.. dient wel gewassen te worden, leuk voor op de café-racer o.i.d. toen ik 'm...
  10. Loebassie

    rempomp 14mm, carbs GSX-G, overig TL1000S

    Ik weet niet of ik hier iemand nog 'n plezier mee doe ? ligt hier ook maar te liggen.. carbs GSX1100G.. ooit gebruikt voor reserve onderdelen.. prijs t.e.a.b. rempomp 14mm TL1000S.. komt werkend van mijn S af incl. schakelaar.. prijs t.e.a.b. Koppelings hendel erbij of los te koop...
  11. Loebassie

    optie's werken niet op mijn account

    Goedenavond heren, tijdens 't plaatsen van 'n reactie (of wijziging post of quote) werken de optie's bij mij niet. normaal heb ik naast Reactie - een rijtje icoontjes staan incl. smilies - maar dat heb ik nu niet meer ? ligt 't aan mijn pc-tje of zit d'r ergens een bug ? mvg Loebas
  12. Loebassie

    Honda CB650C 1982 * orginele nieuwstaat*

    *O* interessepeiling Te Koop *O* Me schoonvader heeft nog een in nieuwstaat verkerende honda CB650C van juni 1982 staan, waar hij - tegen de juiste prijs - misschien wel afstand van wil doen. bouwjaar: juni 1982 Km-stand: 71.000 :o (maar natuurlijk nix voor 'n echte honda ;) )...
  13. Loebassie

    TL-rijders deel 19: " van labbekak tot patjakker "

    edit..
  14. Loebassie

    Tokico's voor/achter + dempers L/R (origineel TL1000S)

    Middag, ik ben op zoek naar - in nieuwstaat verkerende- originele dempers voor 'n TL1000S ook op zoek naar, originele Tokico's 4-zuiger remklauwen voor en de 2 zuiger remklauw achter..bij gebrek aan 4-zuiger, mogen zwarte 6 zuiger klauwen ook. HoH 90mm zaten ook op de oudere gixxers 750...
  15. Loebassie

    Puntbak SV1000S (bellypan/bugspoiler/lower-fairing oid)

    ôlla.. ben op zoek naar een puntbakkie van een SV1000S ! dus niet van de 650 :N liefst rood :Y , liefst compleet :Y en het liefst ook goedkoop :Y :Y ik weet ook wel waar ik ze orgineel in rood kan kopen (cmsnl.com) maar dan kom ik compleet, maar nieuw ruim over € 200,= uit '(...
  16. Loebassie

    rempomp TLS + koppelingspomp TLR

    hallo, ik heb hier nog een rempomp (14mm) van een TL1000S liggen incl. hevel en schakelaar ook nog een koppelingspomp (16mm) van een TL1000R incl. hevel in de la liggen. mag worden opgehaald voor 50 euro altijd leuk voor een fighter o.i.d. komen ze bij mij iedergeval vanaf...
  17. Loebassie

    Michelin Pilot Power 2CT 190/50 iets gebruikt

    Goedemiddag, zodirect gaat deze band eraf. Zit een miniscuul schroefje in :( Mischien iets voor iemand die wel met een plu-tje durft te rijden :o (stunters of strepentrekkers ?) Profiel: 3~4 mm (middenop) Dot: 0208 Op te halen in Woerden Prijs: wat een MF-er er voor over heeft...
  18. Loebassie

    MFW Yoke convertion kit (superbike kit) voor je CBR1000F

    Goedemorgen, ik heb hier nog een superbike kit liggen voor een honda CBR1000F. komt van een '98 af. Deze zet je 'over' de originele kroonplaat. voor sturen van 22mm. Dus soort van plug & play.. Clipons eraf, deze erop; vastdraaien aan de vorkpoten en met de balhoofdmoer & klaar. één...
  19. Loebassie

    Te koop Suzuki TL1000S 1997

    was gewoon te koop ! Voor de leuk, een dikke poser fiets O-) de facts bouwjaar 1997 - origineel nederlands km-stand - ca. 45.000 staat van onderhoud - onderhouden peekaas op het achterwiel - ruim 120 newtons op het achterwiel - ruim 103 de goodies racegaas :')...
  20. Loebassie

    GSX-1100G voor 500 euro's! zonder voorvork

    Hierbij biedt ik mijn restant project street-fighter fiets te koop aan.. voorvork compleet met wiel, spatbord, remmen verkocht wie komt de rest halen ? voor slechts 500 euro ! wat weet ik van de fiets. * Dat het een origineel nederlandse fiets is uit 1992, met net geen 58K op...
  21. Loebassie

    koppelingsleiding.

    Nah, de titel zegt het al.. ik ben op zoek naar een koppelingsleiding voor 'n GSX1127G. mag ook van een Bandit1200 of GXR1100R of TLR of SV o.i.d. als met maar voor een hydraulische koppeling is en ca. 130-150 cm lang.. liefst natuurlijk staalflex o.i.d. maar mag ook gebruikte rubberslang...
  22. Loebassie

    bouwradio (of voor schuur/werkplaats)

    Hier iemand nog interesse in een goedje-nieuwe bouwradio. Ding is 3 dagen oud & alleen even uitgepakt om te checken of ie 't deed.. :Y (en of je erop kon gaan staan) _O- Gewoon netjes met garantie-bewijs. via me werk verkregen. super kwaliteit & super geluidje spatwater- en stofdicht...
  23. Loebassie

    originele voorvork GSX1100G

    Heb hier nog een originele voorvork staan van een GSX1100G.. compleet met 18 inch wiel incl. schijvies, wiel-as, km-teller opnemer, remklauwen incl. rempomp..uiteraard T-stuk & bovenste balhoofdplaat.. - (T-stuk ligt nog bij de draaibank-medewerker, aangezien ik die stuurpen moest laten...
  24. Loebassie

    GSX1100G - going Starsky & Hutch

    KLEINE UPDATE.. 17.03.09 :Y :Y Zo, dan toch maar even 'n eigen topic openen, voordat ik in 31 andere topic allemaal pics ga posten.. ;) Bedoeling is dus dat ik de G ga ombouwen tot iets fighters achtig, zal moeilijk gaan met zo'n ouwe lulle cardan fiets.. maar ga 't lekker toch...
  25. Loebassie

    Gezocht achterveer/schokbreker.

    Dag, ik ben ook zoek naar een andere achterveer, deze veert nog wel, maar daar is ook alles mee gezegd _O- lengte HoH is ca. 30 cm (iets langer mag/kan) dikte bovenkant 30mm & tussenmaats ook 30mm.. komt onder een GSX-1100G (zware fiets, dussuhé kom niet aan met een veer uit 'n Mito oid)
Terug
Bovenaan Onderaan