Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DenizB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Boete FLIGHT FORUM

    Beste MFers, Vandaag post gehad van het CJIB. Ik ben niet staandegehouden of dergelijke. Ik kan me ook niet herinneren dat ik daar iemand geen voorrang heb verleend. Ik weet wel dat ik een paar rondjes heb gereden op het flight forum. Ik vind het raar dat ik zomaar een boete krijg...
  2. D

    Slippende koppeling?

    Hallo allemaal, Vanmiddag heb ik een stukje gereden op mijn Yamaha FZ6 2008. Op de snelweg trok ik hem vol open. Tijdens het vol gas geven schoot de toerenteller van 9000 naar 13000. De snelheid liep wel op maar niet gelijk met de toeren. Zijn mijn koppelingsplaten nu versleten? De motor...
  3. D

    Brandgeur koppelingsdeksel

    Beste motorrijders, Sinds een paar dagen komt er een soort van brandgeur in de buurt of uit mijn koppelingsdeksel van mijn Yamaha FZ6N. Zijn mijn koppelingsplaten versleten? Of wat kan het anders zijn? Ik hoor graag van jullie, Alvast bedankt.
  4. D

    Uitgeweken overstekende auto met gevolg een schuiver

    Beste motorrijders, Ik heb net een vervelende situatie meegemaakt. Ik reed op een voorrangs- weg toen plots een vrouwelijke autobestuurder zonder te kijken over stak. Ik ging vol in de ankers, alleen om de auto niet te willen raken ben ik uitgeweken en uitgegleden. Een vriend die achter...
  5. D

    KNMV wilt 25kw op uitdraai niet verzekeren

    Vorige week een nieuwe motor gekocht, ik kan hem volgende week ophalen. Dus alvast aan het kijken waar ik mijn motor ga verzekeren. Aangezien ik nog het oude 25kw rijbewijs heb en mijn motor 72KW is (yamaha fz6 s2). Ga ik hem laten begrenzen op het gas en zo met een uitdraai verzekeren. Nu...
Terug
Bovenaan Onderaan