Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Revenant
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Revenant

    harris technaflo screen boren en slijpen

    Heb laatst mijn harris technaflo scherm binnengekregen voor mijn zx6r. Echter ik wil wat aanpassingen doen aan het schermpje. De ligplaatsten van de rubberen bevestigings "bouten" wil ik uitfrezen zodat het schermpje beter aansluit op de topkuip. Nu heb ik een tijd geleden geprobeerd een...
  2. Revenant

    rechter voetsteun voor zx6r '04

    Mijn rechter voetsteun is blijven hangen achter een paal en afgebroken. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe rechter voetsteun voor een kawa zx6r uit 2004
  3. Revenant

    duo seat cover zit niet goed

    Heb net mijn nieuwe duo seat cover binnengekregen voor mijn zx6r uit 2004 Ding volgens de gebruiks aanwijzing in elkaar gezet en gemonteerd. Tot mijn verbazing zit er aan de voorkant echter een spleet van bijna een halve centimeter. Lijkt me toch niet echt de bedoeling, maar krijg het...
  4. Revenant

    EK ketting klinken?

    Wil binnenkort een gekleurde EK ketting kopen, maar ben niet bekend met het merk. Heb normaal gesproken DID en heb daar ook een klink set voor. Kan ik met die set ook de EK ketting klinken? thnks!
  5. Revenant

    Werking rempomp

    Ben op zoek naar informatie over de werking van een rempomp. Zowel een gewone als radiale. Ben benieuwd hoe die dingen in elkaar zitten en welke onderdelen waarvoor zorgen. Al tijd op internet aan het zoeken, maar kan niet echt wat duidelijk's vinden. is hier iemand die het wel duidelijk...
  6. Revenant

    ervaring met illumiglo display's?

    Heeft er iemand ervaring met display's van illumiglo? Of het vervangen van de backlight led's van de display? Wil binnenkort mijn display modden door er andere kleur led's in te solderen en zo'n illumiglo display plaat op te zetten, maar vroeg me af of anderen hier al ervaring mee hebben...
  7. Revenant

    Afdek kapjes duosteps R6?

    Weet iemand of er idd afdek kapjes bestaan om de gaten in je kappen op te vullen die ontstaan als je de duo steps van je R6 '06 verwijderd? En als deze dingen bestaan hoe heten ze en waar zijn ze te krijgen? Zoek me helemaal het schompes :? , maar kan niet de juiste benaming vinden.
  8. Revenant

    accu verwijderen r6 2006

    wie kan mij vertellen hoe ik bij de accu van een 2006 R6 kan komen? Wilde de accu van mijn vriendin's motor aan de lader hangen, maar kom er maar niet achter waar dat kreng zit :? heb geprobeerd het zitje te verwijderen, maar dat lukte niet. Aan de onderkant van het zitje zit een soort...
  9. Revenant

    Yamaha importeren vanuit USA

    Vraagje, Mijn vriendin kan een mooie R6 kopen die is geimporteerd uit de USA. Behalve de afzichtelijke zijreflectoren, zijn er verder nog verschillen tussen europese en USA R6-en waar je even op moet letten?
  10. Revenant

    Circuit dag Zolder 1+ 29 juni

    Door omstandigheden bied ik hierbij mijn circuit dag aan. -O- is een 1+ training op Circuit Zolder Datum 29 Juni.
  11. Revenant

    afstellen koppeling

    Ben laatst bezig geweest met het afstellen van de koppeling van mijn '96 kawa. Volgens het WPH moet de kabel ten opzichten van de hendel op het koppelingsdeksel een hoek van 60 % hebben. Echter tussen de 40 en 50 graden "pakt" de koppeling reeds. (gasgeven resulteerd in slippende koppeling)...
  12. Revenant

    Yoshi demper temmen

    Ok voor de ughste keer weer een topic over het stiller maken van mijn yoshi RS3 demper. Ben er een tijd geleden mee van het circuit afgetrapt omdat er toch echt teveel geluid uit kwam. Heb toen een DB killer bij yoshimura besteld, echter die bleek alleen voor de nieuwe (Race) modelen te...
  13. Revenant

    anwb prijslijst motoren?

    Weet iemand of er ook zoiets bestaat als een anwb overzicht van gangbare prijsen voor motoren? Zie bij de search tussen de bomen het bos niet meer.... Wil namelijk weten wat een gangbare prijs is voor een bepaald type motor, maar krijg het niet helemaal spits.
  14. Revenant

    Valblok vragen

    heb eindelijk valblokken gekocht voor mijn kawa. Echter nu blijkt dat deze gemonteerd moeten worden op de plek waar het motorblok aan het frame is bevestigd. Eerste probleem daarbij is dat aan de linkerkant het expansievat van de koeling in de weg zit. Nu staat op de gebruiksaanwijzing dat...
  15. Revenant

    Werking vering

    Heb tijd geleden mijn vering laten reviseren. Echter nu pas echt de mogelijkheid gehad om de boel te testen. Nu begin ik me echter af te vragen of een en ander wel goed gedaan is. Als ik namelijk de achter vering indruk gaat dit zonder alteveel probleem (zou toch echt omgebouwd worden voor...
  16. Revenant

    valse lucht via ontluchtings nippel

    ben gisteren bezig geweest om met een vacuumpomp mijn remmen te ontluchten. :P Daarbij bleek echter dat op het moment dat ik mijn ontluchtings nippels opendraai deze via het schroefdraad lucht aanzuigen. :? Ga ervanuit dat dit niet de bedoeling is. heb alleen geen idee hoe dit opgelost...
  17. Revenant

    Binnenwerk demper aanpassen?

    Heb een ijd geleden een nieuw 4 -1 systeem van yoshimura geplaatst omdat mijn oude bochten verrot waren. Echter deze blijkt teveel geluid te produceren voor het circuit. :P :9~ :X (In de demper zit een rechte pijp. half gaas, half dicht) Aangezien ik de motor wil ombouwen voor circuit...
  18. Revenant

    uitlaat steun zx6r '96

    Ben op zoek naar een uitlaat steun voor een kawa zx6r uit '96 wil van die bijrijders stepjes af. vriendin heeft inmiddels zelf haar rijbewijs ;)
  19. Revenant

    accu/electronica bak zx6r '96

    heb nog een originele onderkuip (kontje) voor een zx6r uit '96 liggen. Is dat zwarte plastic geval waar de accu en electronica in zit en het kenteken plaat aan gemonteerd is. Is nog in 1 stuk. Beetje verlept, maar kan handig zijn voor iemand die zijne verzaagdt heeft. tevens originele...
  20. Revenant

    vraag over plaatsen remluchtcorrector Dynojet

    Zoals sommige reeds hebben gelezen in mijn vorig topic stotter problemen "The Sequel" Heb ik wat problemen gehad met de benzine/lucht mix van mijn carbs. Probleem is opgelost door het plaatsen van een Dynojet kit. (de oude sproeiers waren veel te klein). Echter...... De monteur die de boel...
  21. Revenant

    vraag over kosten cilinder kop

    Momenteel ben ik mijn ´96 zx6r aan het ombouwen voor het circuit. Heb nu de mogelijkheid om een cilinderkop te kopen. Bedoeling was om deze te gebruiken voor reserve onderdelen. Echter krijg net te horen dat het blok toch niet helemaal in orde was. Bleek een inlaat klep gebroken. wat is een...
  22. Revenant

    preload adjuster (14 mm)

    Heb hier nog een setje preload adjusters liggen. gat is 14mm zou zowiezo moeten passen op de nieuwere GSXR 1000's Kosten 10,-
  23. Revenant

    WSB op tv????

    Kan iemand mij vertellen wanneer de WSB race in assen wordt uitgezonden? :? Kan het nergens in de TV gids vinden. Behalve dan op Eurosport. Alleen daar zul je zien dat ze dat morgen hebben vervangen door snooker of tennis of zo :(
  24. Revenant

    Dynamo deksel

    Ben op zoek naar een dynamo deksel voor mijn kwaak. (zx6r uit '96) Iemand? Tevens nog op zoek naar een spiegelsteun....
  25. Revenant

    stotter problemen "The Sequel"

    In een vorig topic heb ik al een paar mogelijke antwoorden gekregen op mijn stotter problemen. Na veel gekloot heb ik de motor naar de garage gebracht waar ze de carbs Ultrasoon gereinigd hebben en het brandstof systeem hebben schoongemaakt. Echter het probleem is nog steeds niet opgelost. '(...
Terug
Bovenaan Onderaan