Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JorisZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JorisZ

    4 Paddockstands

    Ik heb nog 4 paddock stands staan die niet gebruikt worden, volgens mij is vraagprijs verplicht, dus 30 per stuk. De 3 vierkante paddockstands zijn van telefix. Stevige stalen paddockstand.
  2. JorisZ

    Leovince SBK slip on demper 54 mm E-keur (fz8 linkpipe)

    Leovince Demper met E-keur, Gekocht voor mijn FZI, helaas past dit niet (zit linkpipe bij voor een fz8) 54mm
  3. JorisZ

    Leovinci SBK demper slip on 54 mm

    Aangezien de demper niet op mijn fz1 past, bij deze weer te koop. Eventueel ook nog een link pipe erbij voor op een fz8 Vraagprijs: 100 of te ruil tegen mooie 51mm demper (liefst met E-keur)
  4. JorisZ

    Gezocht slip on demper 51 mm

    Zoals de titel, liefst met E-keur
  5. JorisZ

    Uitlaatdemper slip on 51 mm

    Zoals de titel al zegt, iemand nog een demper liggen? (Aftermarket) liefst met E-keur.
  6. JorisZ

    Uitlaat Suzuki bandit 600 Mivv demper

    Uitlaat voor een Suzuki bandit 600. Prijs: 180 euro.
  7. JorisZ

    Uitlaatbocht suzuki bandit 600

    Uitlaatbochten voor een Suzuki bandit 600
  8. JorisZ

    Uitlaatbochten Suzuki bandit 600

    Voor de motor van mijn vriendin zoek ik uitlaatbochten voor een suzuki bandit 600s van 2001 (of wat hier op past)
  9. JorisZ

    Decibel killer 52mm

    Voor de bandit van mijn vriendin zoek ik een decibel killer van 52mm (mivv demper) Standaard zit hier geen db killer bij.
  10. JorisZ

    Bandit rem en koppelingshendel

    Voor de Suzuki bandit 600 wva8 van 2001 van mijn vriendin, zoek ik een verstelbare rem en koppelingshendel. Standaard is alleen de remhendel verstelbaar, nou heb ik uiteraard al op internet zitten kijken maar ik vind nergens een betaalbaar setje (180 euro voor een setje vind ik nogal veel)...
  11. JorisZ

    Verstelbare koppelingshendel Suzuki bandit 600 2001

    Voor de Suzuki bandit van mijn vriendin zoek ik een verstelbare koppelingshendel. Set van rem en koppeling is prima. Zie inderdaad veel setjes via eBay, Ali etc langskomen maar ik wil toch liever een beetje kwalitatieve hendels.
  12. JorisZ

    Carterpan Suzuki GSXR 750 K4

    Doordat ik de schroefdraad een keer beschadigd heb bij mijn vorige gsxr en vervolgens een nieuwe carterpan geplaatst heb. Lag deze nog thuis op de plank. Er is nieuwe schroefdraad ingetapt en een nieuwe aftapplug in gekomen.Kan ik er nog iemand mee blij maken?
  13. JorisZ

    werkplaatshandboek Gsxr 750 K2

    bij het opruimen kwam ik deze tegen: Kan ik hier iemand gelukkig mee maken?
  14. JorisZ

    Wat rijdt de kleine man hier?

    Zal vast al 1000x gevraagd zijn. Maar wat rijdt de kleine man hier? Ben zelf 1,68 en rij een superduke (wat best een hoge motor is). Wat rijden jullie? Verlagen vind ik persoonlijk niks, zo verneuk je toch de hele geometrie van de motor?
  15. JorisZ

    motorvakantie

    Hallo Mede motorfanaten! Een vriend en ik, willen in mei 5 dagen op motorvakantie. Starten in Zuid-limburg en richting Oostenrijk. Nu is dit de 1e keer (ofja 1 keer eerder paar dagen in Winterberg gaan rijden, maar dat telt niet echt) dat we op motorvakantie gaan. Wat is een leuke...
  16. JorisZ

    budget navi

    Ben aan het kijken voor een navigatiesysteem. Hoeft voor mij geen nieuwe te zijn, daarom kijken ik ook veel op marktplaats. Maar als ik eerlijk ben, zie ik door de bomen het bos niet meer. zumo, rider. Naast navi, zou kronkelroute wel leuk zijn. Bluetooth of bel/muziek functie...
  17. JorisZ

    balhoofdlagers vervangen

    Ey mannen Hoe vervangen jullie je balhoofdlagers (niet het vervangen zelf) Maar hoe ondersteunen jullie de voorkant tijdens het wisselen. Heb het bij mijn vorige gsxr zelf gedaan. Door achter de de brug een bok te zetten en onder het frame een houten bok te maken. Dit stond prima...
  18. JorisZ

    stekker los van vlotter

    Is het nog mogelijk om deze kabels weer aan de stekker te bevestigen? Lijkt wel een gegoten stekker
  19. JorisZ

    paddockstand voor en achter

    aangezien ik paddockstand dubbel heb voor de motor, verkoop ik deze set (gekregen bij mijn vorige motor) Prijs is gewoon bieden, en het liefst ophalen ivm gewicht.
  20. JorisZ

    Stalen remleidingen Suzuki gsxr 750 k4

    Iemand hiervoor leidingen liggen?
  21. JorisZ

    Afdekkapje Duozit Gsxr k4

    Ik zoek dat afdekkapje wat je in de plaats van het duozitje kan plaatsen in deze kleur
  22. JorisZ

    GSXR Dempers

    Na het opruimen van de garage ben ik nog wat dempers tegen gekomen: 1 Boss demper (komt van een SRAD 750 af) Heeft schuifschade, eventueel voor in te korten of voor een shorty? Demper hoeft niet veel op te leveren! *O* :]
  23. JorisZ

    Leovince GP-Pro uitlaat

    Leovince GP-Pro uitlaat voor mijn stief vader verkoop ik zijn oude demper, zat onder zijn oude kawasaki Z750 van 2003. Demper ziet er nog heel er goed uit! Met Decibel killer Weet niet precies wat het waard is, Prijs = bieden
  24. JorisZ

    Srad duozitje/passagierszitje

    Ik heb van mijn vorige motor (SRAD) nog een duozitje liggen in perfecte staat.
  25. JorisZ

    Bijrijders zitje SRAD

    Zoals de titel al zegt, Ik heb van mijn srad 750 98 nog een buddyseat liggen. puntgaaf :) prijs? bieden?
Terug
Bovenaan Onderaan