Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fastfreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fastfreak

    Suzuki RG500-mk6 renovatie

    Na veel omzwervingen is mijn (onze) Suzuki RG500/6 weer terug ! Hij stond lange tijd in Assen ,in de hoop hem ooit weer terug te kunnen kopen, maar is op een gegeven moment verkocht naar Duitsland. de hoop op weer zien was toen behoorlijk verloren gegaan en overtuigd dat we hem nooit meer weer...
  2. fastfreak

    CR250 1984

    crosser uit 84 met nieuwe koppeling en nieuwe remschoenen erbij € 600 of beste bod ! bijna voor de classic cross........
  3. fastfreak

    Het NS400CR race project

    Op aandringen van diverse mede forumers en omdat we het al zolang van plan zijn en omdat het handig is om de nodige hulp en connecties op te doen, openen we bij deze : Het NS400CR race project Dan moet het hiervan, De NS/RS500R, ongeveer de replica...
  4. fastfreak

    honda CR125 cross cilinder '81-'86

    gevraagd voor project, cr 125 cilinders van 81-83 en van bj85 en 86 eventueel ook honda rs 125 cilinders (race) maar die zijn ws. zeldzaam graag compleet met read valves ! bij passende carbs zijn ook welkom laat me wat weten aub! ook als je iemand kent die ze heeft...
  5. fastfreak

    Aprilia RS 125 Extrema 160cc

    Aprilia RS extrema uit 1994 160cc polini kit ,ong 1000km gelopen Arrow expansie uitlaat + polini demper K&N luchtfilter gereviseerde krukas nieuwe vvorkkeering en olie km stand 24000 pirelli racing voor 90% achter moet vervangen word afgeleverd met nieuwe accu prijs 1250,00
  6. fastfreak

    je laten barsten als je met PECH staat !

    rij ik van middag met hele gezin in mn blik over de A9 komt er zo'n hippe ,samen met z'n maat, voorbij met hanekam en al op zn helm en een halve kip aan zn knie (dat is uit hoor !!) ...pfffffff even verder op zo'n 100 meter voor een tankstation loop t er een te zweten duwend achter z'n motor...
  7. fastfreak

    Te koop: ZX7R (r) special !!

    Hee guys!! De mijne is te k00p !! heb een beetje te hard gereden en moet voorlopig "ff" fietsen en omdat ik straks toch weer eens wat anders wil en de zomer denk ik voorbij is voordat ik weer op mag stappen..............bij deze......... mag inmiddels weer gemotoriseerd ! veel extra's zoals ...
  8. fastfreak

    RG 500/4 Suzuki Race Restauratie

    Met dit topic deel ik de vorderingen van de restauratie van een Suzuki RG 500/4 productie racer uit '80 :} We begonnen zo.............
  9. fastfreak

    AF1 blok in RS125 extrema ??

    halloooo!!< Weet iemand of een AF1 blok in een RS125 extrema past ?? mijn blok is schroot en kan een AF1 blokkie kopen ..... als iemand nog een RS blok in de aanbieding heeft hou ik me ook aanbevolen mag zonder zuiger cilinder :} alvast bedankt voor je reactie !! Gr FF
  10. fastfreak

    zandvoort is weer gaaf!

    HEE MENSEN!! Ik heb gisteren t genoegen gehad om op 'groot GP Zandvoort een pilot te rijden en dat beviel me best,en ineens is het weer een heel intressante baan !! als je het wil ervaren kan dat 10 mei al met www.motorsportlifestyle.nl !! echt de moeite waard !! :} *D tot laterrrr 8-)
  11. fastfreak

    open zondag lemstra motoren alkmaar

    vandaag open dag !! bij lemstra motoren !! alkmaar !! van alles te zien en kortingen op van alles en nog wat tot 50 %!! lekker ff rijden en nog wat beleven ook !! 8-} see you there ! Bijlage: lemstra bike's 007.jpg
  12. fastfreak

    NEW fastfreak !!!

    8-) cool to be here !!! testje en een groet aan alledeelnemers en bezoekers het wordt vast weer een mooi :] seizoen !! :} for now!! Bijlage: papa's bike.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan