Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wallie-rs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Racefit mega "Demper"

    hier bied ik deze demper aan, het is een racefit mega demper volledig titanium met db killer ( voor zover die iets doet :P ) is van een zx10r af gekomen dus aansluitdiamter is 55mm (?) kost nieuw 511 euro, vraagrpijs: 320 euro greets wallie
  2. W

    Nieuwe achterveer Honda cbr600rr

    de titel zegt alles, is egt nieuw vraagprijs: 150 euro Greets wallie
  3. W

    Uitlaat bochten Honda cbr 600rr 04

    heb nog de uitlaatbochten van een 600rr liggen heb er geen nut voor aangezien ik geen honda heb zijn eigenlijk nog nieuw bied wat leuks greets, Wallie
  4. W

    Tank zx10r 08 (beschadigd )

    te koop kawasaki zx10r 08 tank, met flinke deuk aan de zijkant ik heb er helemaal niks aan, maar omdat er zo weinig te krijgen is voor een 10 model 08, dacht ik laat ik hem maar gewoon te koop zetten, mischien heeft iemand er nog iets aan foto T.E.A.B greets, Wallie
  5. W

    Welke spaakwielen voor cardan (K100RS)?

    hallo. heeft er iemand mischien een idee of er ook cardan spaakwielen zijn die passen op een K100RS? ben met een scrambler projectje bezig en hier staan spaakwielen natuurlijk 10 keer beter bij
  6. W

    k100RS "scrambler"

    goeden avond! ik zal me gewoon even hier voorstellen de naam is walter ben 20 jaar, grafisch ontwerper en kom uit regio rotterdam! heb voor weinig een motor kunnen kopen, die ik ga verbouwen want tja kan egt niet dit ding :+ word trouwens met een klein budget gedaan, aangezien het de...
Terug
Bovenaan Onderaan