Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tagi-M
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Honda CBR 600 motor te warm?

    Beste mensen, Na laatst een dag vol plezier en adrenaline op Assen, is mij CBR 600f uit 93 spontaan moeilijk gaan doen. Het probleem: De motor is koud. Na aanduwen(accu is nu leeg) start de motor normaal. Alle 4 de cilinders werken mee. Na een paar minuten wordt de linkerkant van het...
  2. T

    Benzinekraan stand Honda CBR600f

    Na verdomme 4 keer in 2 weken zonder benzine te hebben gestaan ben ik er nu klaar mee... Welke stand ik mijn benzinekraan ook zet, ÓF hij staat dicht, ÓF hij staat vol open. Wat dus betekend dat ie ook direct m'n reserve opslurpt. Heb de zoekfunctie gebruikt en de manual doorgekeken, maar heb...
  3. T

    Als je gaat poetsen,

    Poets je dan met links of met rechts? En dan linksom of rechtsom? Het valt me op dat de resultaten verbluffend verschillen. Als ik van boven naar beneden poets gaat t ook wel goed, maar alleen als ik met rechts poets. :Y En ik begin altijd met het zadel, dat is belangrijk anders dan ga ik op...
  4. T

    Je eigen pitbox op het forum. Idee?

    Leden, Wat ik wel eens voor zie komen op andere fora, is een eigen topic met je eigen verhaaltje, wie je bent, wat je doet, en uiteraard wat je 'Inventory' is. Het lijkt mij niet eens zo'n slecht idee om zoiets ook hier te doen? Just a thought, maar bijvoorbeeld dat ieder lid een 'Pitbox'...
  5. T

    Ook hallo

    Beste mede forummers, Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben Max, 19 jaar jong, kom uit Amersfoort, en heb mijzelf er eindelijk bij neergelegd om mijn motorrijbewijs te gaan halen. Al van jongs af aan bezig geweest met de racerij. NK karten, minibikes, alles wat motorisch aangedreven was...
Terug
Bovenaan Onderaan