Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Grillo14
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Grillo14

    VF750C RC43 Zadeltas afstandhouders

    afstandhouders zadeltas Vraagprijs: €25,-- (bij voorkeur ophalen omgeving Hilversum- exclusief verzendkosten)
  2. Grillo14

    Lederen topkoffer voor Cruiser of Custom

    Lederen topkoffer, past met gemak een helm in. Kan vastgezet worden met riempjes op sissybar. Buitenkant leer, binnenkant kunststof zodat de vorm goed blijft. Vraagprijs €75,-- (bij voorkeur ophalen omgeving Hilversum- exclusief verzendkosten) Meer foto's op aanvraag.
  3. Grillo14

    Breed Stuur Honda Magna VF750C RC43

    Aangeboden breed stuur, past waarschijnlijk ook op andere motoren, er zijn gaatjes voorgeboord zodat koppeling en remhendel goed passen. Vraagprijs €45,-- (bij voorkeur ophalen omgeving Hilversum- exclusief verzendkosten)
  4. Grillo14

    Aangepaste uitlaat

    Ik wil komende lente gaan rijden in Duitsland, mijn Magna (1997) heeft een heerlijk geluid, maar te luid. Het pijpje naar binnen gaat niet verder dan 2 cm de demper in, voor de rest voelt de demper "leeg" van binnen. Een van de vorige eigenaren heeft zitten knutselen dus, in NL geen probleem...
  5. Grillo14

    Valbeugels Honda Magna VF750C (type RC09)

    Een poosje geleden heb ik valbeugels gekocht, helaas blijken deze niet te passen op mijn motor. Het betreft valbeugels voor een Honda Magna VF750C (type RC09) uit 1982 Vraagprijs €30,--, eventueel ruilen met bijbetaling voor valbeugels voor een Honda Magna VF750C uit 1997 (RC43)
Terug
Bovenaan Onderaan