Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JvA
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JvA

    Motor lekt ineens alle olie

    Hallo, Wat kan dit nu weer zijn? Ik had net de koppeling weer op druk en wil een stukje gaan rijden, ik start de motor en ineens loopt alle olie uit de motor. Grt Jurrian
  2. JvA

    Koppeling probleem Honda Magna

    Beste, Ik heb vanavond een revisie uitgevoerd op de koppeling master cilinder en slave cilinder in de hoop dat de druk weer terug komt. Helaas is dit niet het geval na het vullen met vloeistof en na het rond pompen. Wat kan nu nog het probleem zijn? De koppelingsplaten misschien? De koppeling...
  3. JvA

    Yamaha Dragster aanschaffen

    Beste mensen, Is het verstandig om een yamaha Dragster 2002 1100cc met 52000 km op de teller aan te schaffen? Waar moet ik op letten? Ik hoor het graag van jullie. Groeten Jurrian
  4. JvA

    Knipperlicht relais GS750

    Beste, Ik ben op zoek naar de knipperlichtrelais van mijn Suzuki GS750. Wie kan me vertellen waar dat ding zit want ik heb een nieuwe gekocht bij Roukema. Mijn knipperlichten deden het door mijn toedoen niet meer namelijk. Ik hoor het graag.
  5. JvA

    Wie kan KM teller, verlichting en knipperlichten aansluiten

    Wie wil tegen betaling de km teller, verlichting en knipperlichten aansluiten van mijn Suzuki GS750 uit 1978. Het gaat om niet originele onderdelen: Km teller Knipperlichten Achterlicht Ik verneem graag wie dit kan en tegen welke kosten! Ik loop namelijk nu vast omdat ik het geduld en de...
  6. JvA

    Suzuki GS 750 goes Bratstyle oid

    Eindelijk weer tijd gevonden om mijn Suzuki GS 750 aan te pakken. Het plan om er een Bratstyle achtig iets van te maken was er vanaf het eerste moment. Aangezien de hele verbouwing voor mij de eerste keer is ga ik niet het motorblok demonteren etc. Deze is overigens kort geleden nog bij de...
  7. JvA

    Motorclub voor caferacer, bratstyle, scrambler rijders

    Beste, Bestaat er ook een motorclub voor caferacer, bratstyle en scrambler motorrijders? Zo ja, welke? Groeten Jurrian
  8. JvA

    Welke KM teller past? Suzuki GS750

    Goedemorgen, Ik kom onderstaande deze teller tegen en weet niet of deze past op mijn Suzuki GS750 uit 1978. Wie weet dit wel of heeft tips? Met vriendelijke groet, Jurrian
  9. JvA

    Demper Suzuki GS750 eventueel universeel

    Ik zoek een demper voor mijn suzuki GS750 uit 1978. Heeft iemand er nog 1 over? dan hoor ik graag wat je er voor wil hebben. Het mag ook een geschikte universele zijn. Nu zit er een sebring op die er niet bij hoort natuurlijk. Eventueel ook te ruilen! Grt Jurrian
  10. JvA

    Carberateur Suzuki GS 750 1978

    Heeft iemand toevallig nog een set carberateurs liggen die ik kan overnemen. Of weet iemand waar ik die misschien kan halen. Het probleem is dat er 2 messing pijpjes in de huidige carberateur gebroken zijn. Hierdoor kan de choke zijn werk niet doen en word er niet genoeg benzine aangevoerd...
  11. JvA

    Elektrische ontsteking Suzuki GS750

    Heeft iemand nog een elektrische ontsteking liggen die hij wil verkopen of heeft iemand een tip waar ik deze kan halen? Alvast bedankt! Jurrian
  12. JvA

    GS 750 opknappen, amateur aan het werk!

    Het is zo ver, eindelijk heb ik de tijd om een begin te maken met het opknappen van mijn Suzuki GS750 uit 1978. Het zal even duren voordat hij helemaal in originele staat terug keert maar ik doe een poging. Omdat ik onlangs problemen heb gehad met (zie knetteren/knallen topic) afstellingen en...
  13. JvA

    Ventiel van 1 carberateur gebroken wat nu

    Wie kan me helpen? Ben ik net bezig mijn carbs te reinigen breekt mij een ventiel. Kan ik deze vervangen of? Moet ook nieuwe pakkingen hebben wie weet waar ik ze kan halen morgen zodat ik verder kan. Alvast bedankt Groet Jur
  14. JvA

    Ventiel kapot Carb Suzuki gs 750

    Wie kan me helpen? Ben ik net bezig mijn carbs te reinigen breekt mij een ventiel. Kan ik deze vervangen of? Moet ook nieuwe pakkingen hebben wie weet waar ik ze kan halen morgen zodat ik verder kan. Alvast bedankt Groet Jur
  15. JvA

    bochtjes poetsen

    Nu ik toch bezig ben met mijn GS wil ik ook alles weer zien schitteren. Voordat ik met de bochten begin, wil ik eerst wel weten of ze uberhaupt wel weer gaan glimmen in deze staat. Of denken jullie dat ik beter nieuwe kan kopen? De tijdsduur maakt me niet uit.
  16. JvA

    bochtjes poetsen

    Nu ik toch bezig ben met mijn GS wil ik ook alles weer zien schitteren. Voordat ik met de bochten begin, wil ik eerst wel weten of ze uberhaupt wel weer gaan glimmen in deze staat. Of denken jullie dat ik beter nieuwe kan kopen? De tijdsduur maakt me niet uit.
  17. JvA

    knetteren/knallen

    Gisteren reed ik op mijn suzuki gs750 uit 1978 van Haarlem naar Zwartsluis. Net over de ketelbrug begon hij in te houden en te knetteren/knallen, harder dan 90 wilde hij dan ook niet meer. In zwartsluis heb ik de anwb gebeld in de hoop dat hij iets zinnigs erover kon melden of zelfs oplossen...
  18. JvA

    Suzuki GS750 1978

    beste allen, Ik heb een vraag over het start gedrag van mijn 34 jaar oude motor. In het begin hapert, knettert, knalt hij. Na een paar km rijden gaat het wel weg en rijd hij helemaal goed. Weet iemand van jullie wat dit kan zijn? Daarnaast wil hij niet in laag toerental stationair lopen...
Terug
Bovenaan Onderaan