Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bigfoot117
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bigfoot117

    Er5 heeft een tik

    Hallo allemaal, bij deze mijn eerste eigen topic op't forum. ;) Ik ben zo'n beetje alle post over tikkende motoren langsgegaan maar kon mijn probleem niet vinden. M'n motor heeft een tik ergens in het blok, maar je hoort het alleen wanneer je gas los laat en hem uit laat rollen...
  2. Bigfoot117

    Waar zit de begrenzing?

    Ik heb een begrensde er5 uit 2000 Door de nieuwe regeling mag ik 35kw rijden i.p.v. 25kw aangezien ik 20 jaar ben. Nu heb ik geen idee waar hij begrenst is, is er een manier om daar achter te komen, of is het gewoon een kwestie van afspraak maken met de garage? Daarnaast is hij op...
  3. Bigfoot117

    Welke motoren zijn goed terug te voeren naar 11 kw?

    Zoals de titel het al zegt zoek ik naar wat tips omtrent motoren die makkelijk terug te voeren zijn. De standaard 11 kw motoren die nu te vinden zijn vind ik zelf namelijk niet zo bijzonder. Ben namelijk niet zo van de buikschuif versies. :+ Zou je bijvoorbeeld een er-5 terug kunnen voeren...
  4. Bigfoot117

    Handkappen kawasaki er-5

    Hallo allemaal, Ik ben van plan de komende winter lekker door te rijden! :] Maar ik merk nu dat wanneer ik in de ochtend vertrek het eigenlijk al best koud is voor mijn handen om 3 kwartier te rijden.. Momenteel heb ik nog helemaal niets aan handvat verwarming of kappen o.i.d. Ik heb...
  5. Bigfoot117

    Motor garage omgeving Lunteren

    Hallo allemaal, Sinds een week ben ik de trotse bezitter van mijn eerste motor, een Kawasaki er5 *O* uit 2000 Omdat ik helemaal nieuw ben in de motorwereld maak ik veel gebruik van deze site om de kneepjes van het vak te leren! :] Nu vroeg ik mij af of iemand een idee heeft van een...
Terug
Bovenaan Onderaan