Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dinictus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Waar koop ik triumph kleding

    In de Triumph catalogus staan allerlei shirts, broeken, ook voor chicks. Toch way cool als je chick in een strak triumph shirt loopt. Maar NERGENS te krijgen. Bij goedhard hebben ze amper wat. Waar zou ik dat in Nederland kunnen krijgen? Via internet bestellen? Zelf op de site van Triumph staat...
  2. D

    Shark: visier bevestiging knalt eraf tijdens ritje

    Hier wordt ik niet vrolijk van. De meesten zullen de visierbevestiging van een shark helm kennen: een soort drukschijfje met lagers. Als je het schijfje indrukt komt het visier los. Aan beide kanten zit zo'n ding. Op deze foto kan je het goed zien...
  3. D

    Gekke meneren in gekke auto's

    Vanochtend was het druk in de stad. Dinsdag is meestal druk. Afijn ik sta 200 meter voor de Erasmusbrug en er staat file. Dus ik begin mij motoracties: links erlangs, rechts erlangs. Totdat ik vast sta achter 1 of andere jeep. Ik sta rustig te wachten toen ik plots iets in mijn knie voelde dat...
  4. D

    Jouw top 5 all-time van motoren

    Stel, je wint de loterij en kunt elke motor kopen die je je maar wenst. Maar, je vrouw wil niet dat je er teveel koopt. Samen kom je overeen dat 5 een mooi aantal is. Je gaat shoppen en waar kom je mee thuis? Hier alvast mijn lijstje: In onwillekeurige volgorde: 1. Triumph Daytona 955i 2004...
  5. D

    [serieus] Dit is echt heel erg

    Ik vond dit verhaal op de daytona600 site en kreeg er rillingen van. Als je op zoek bent naar een beetje bezinning moet je even de tijd nemen om het te lezen. Voor zover ik het kan inschatten is het geen hoax. Weet eigelijk wel zeker dat het niet zo is...
  6. D

    Val bij stoplicht MCdo Charlois Zo 27 juni 19:30

    Hi, Zat in mijn koeblik en zag 2 auto's voor me een motor naar de zijkant vallen! Niemand reageerde dus ik stapte meteen uit om die gast te helpen en samen hebben we de moto rechtop gezet. Daarna heb ik zijn moto even naar de kant gereden en hebben we de schade geinventariseerd. Het leek mee te...
  7. D

    [poll] wheelies en hard rijden, wel of niet

    okay, Ik beken, ik kan geen echte lange wheelies en heel hard rijden vind ik ook eng. Ben ik nu een sissie? Is het niet veel slimmer om gewoon met 2 wielen op de grond te blijven en niet meer dan 200 per uur te rijden? Wat ik wel doe is hard doortrekken zodat mijn voorwiel loskomt maar ik voel...
  8. D

    Nieuwe motor: op kenteken zetten, nummebord, etc

    Hi, as weekend is het waarschijnlijk zover ik krijg mijn moto! Ik heb nog een aantal vragen, wellicht kunnen jullie mij helpen: 1. Op kenteken zetten: mijn dealer zegt: "bij ons in het gebruikelijk dat de nieuwe eigenaren hun motor ZELF op kenteken zetten". Is dit normaal? Ik vind eigelijk dat...
  9. D

    Passen en meten: motor in opberghok van flat

    Hi, In juni komt mijn nieuwe speed four. (yeah) in pricipe kan ik die kwijt bij mijn schoonouders maar dat wil ik natuurlijk niet. Mijn baby moet dicht bij me zijn. Ik heb een opberghok beneden in de flat, deze is diep genoeg. De ingang van de gang waar de hokken zitten is een meter of 1.5...
  10. D

    Triumph speed four kopen: advies graag

    Hey, Ik ga een triumph speed four kopen. Een prima motor voor een beginnen als ik. Kijk, deze dus: Nu hoop ik dat jullie een aantal vragen voor me kunnen beantwoorden: 1. Geld is op zich geen issue voor me, maar de betreffende dealer heeft een demo staan met 1700 km erop. Deze wil hij voor...
  11. D

    Medisch herkeuren?

    Hi, Tijdens mijn laatste skivakantie ben ik op mijn plaat gegaan. Arm gebroken. :( Helaas was de radiuskop van mijn onderste/binnenste ellepijp verbrijzeld. Geen gips dus want al het kapotte bot is onder volledige narcose verwijderd. Echter, die radiuskop had natuurlijk wel een fuctie nl bij...
  12. D

    Howto voor aankoop 2de hands motor?

    Hi, Is het misschien een idee om een howto te maken voor de aanschaf van een 2de hands motor? Bij de huidige Howto's zit dat nl niet en volgens mij is het er 1 die zeer in trek zal zijn. Ik heb niet de volledige kennis om dit te schrijven maar misschien kunnen we met zijn allen iets maken?
  13. D

    Nieuwe helm! (shark esprit) + vraag over visier

    Hi, Even mij nieuwe trots laten zien, de shark Air Esprit. Vandaag gekocht bij Safe. Was nog niet eens te koop op de beurs. Nu heb ik er een exra visier bijgekocht. Ontdek ik later dat erop staat: Not E2 approved, for racing use only. Is dat erg? Is dat verboden? Als je in de auto zit mag...
  14. D

    Starter: Triumph daytona 1200 goed of slecht idee

    Hi, I'm new. Heb me al geintroduceerd bij de nieuwe leden en post hier nu mijn eeste vraag! Ik ben dus een beginner, net mijn A onbeperkt gehaald in 1 keer. :] Nu wil ik dus gaan kopen. Ik zit te denken aan een SM omdat ik die cool vind. Maarrr, 1 motor trekt mij nog meer nl: de triumph...
  15. D

    Nieuw: Dinictus

    Hi, Ook ik ben nieuw. 28 jaar, net geslaagd maar nu al verslaafd! Ik twijfel tussen een sm of die hele mooie triumph daytona 1200 uit 94 die ik op het oog heb. (te heftig om mee te beginnen?) Maargoed, dat ga ik allemaal uitzoeken en vragen in de juiste subfora. Bye :] :] Ik hou wel...
Terug
Bovenaan Onderaan