Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rrblade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rrblade

    Wie heeft mijn oude motoren ?

    Vandaag heb ik de administratie weer eens bijgewerkt. De wat ouderen onder ons (van het papier tijdperk) herkennen het wel. Een la met een stapel papier wat je netjes wilt filen in een map. Ik heb een file met de gegevens van diverse "oude motoren" die ik ooit heb ingeruild. Tja helaas had ik...
  2. rrblade

    Gasdichte popnagels

    Hallo allemaal Voor een uilaat heb je gasdichte popnagels nodig. Nu heb ik er 2 a 3 nodig , de verkrijgbaarheid is lastig. De meeste motorzaken hebben ze niet. Via internet setjes van 10 verkrijgbaar voor ca 10 euro , maar hier komt ca 10 euro verzend kosten bij. Ook veel internet...
  3. rrblade

    Grens overgang Italie > slovenie naar Koper (vignet)

    Hallo allemaal Wij (groep collega's) zijn een motor trip aan het voorbereiden door de Dolemieten. Startend vanuit Rotterdam > Belgie > Duitsland > Oostenrijk > Lichtenstein > Zwitserland > Italie > Slovenie. In Slovenie stappen we in Koper op de Autotrein naar huis. In Slovenie is een...
  4. rrblade

    Alpenpassen Frankrijk , wanneer geopend ..

    Over 2 weken vertrekken wij ( groepje 8 collega's) met de trein naar Allessandrie . Het plan is om de Grand Alpe route te rijden. Start route 30 mei waarbij we o.a. de volgende passen willen rijden De Bonette de Vars Izoard Galibier Telegraph Glandon Alpe Huez Izerand...
  5. rrblade

    Bagster hoes voor Aprilia Tuono (model 2006 tm 9)

    Beste forummers, Ik ben op zoek naar een bagster tankhoes voor een aprilia Tuono model 2006 tm 2009. Deze is volgens mij hetzelfde als de RSV mille vanaf 2003 (Kleur voorkeur zwart of rood of wit, maar is 2e prioriteit.) mvg Peter
Terug
Bovenaan Onderaan