Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CheeseHead
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Montjuich

    Hoi, Tot 1986 zijn er in het stadspark van Barcelona motorraces verreden, het TT1 & TT2 kampioenschap en de roemruchte 24 uurs race. Mijn merk Ducati was daar 12 keer succesvol als winnaar van de 24 uurs race en dat maakt het een van de succesvolste plekken voor Ducati. Zelf nooit geweest maar...
  2. C

    ChiVinMoto; wat foto's vanuit Chicago

    Hoi, Ben redelijk vers hier op dit Forum. Ben Ducati bereider (1968 en 1981) maar kan alles zeer waarderen zoalng het maar niet de laatste modetrends zijn in Motorland. Dus ik voel me goed hier ;) Nu ben ik 2 jaar geleden eens in Chicago terrechtgekomen en kwam daar een heel leuk stel...
  3. C

    Klassieke Ducati Rit, 13 Juni 2004

    Hoi, Voor de derde keer organiseren de Beneluxheads hun "Dyke Blast". Ditmaal in Noord Holland startend om ca. 12.00 uur in Kolhorn. Alle Ducati's tot pakweg 1987 zijn welkom. De "Dyke Blast" is; prachtige Ducs, gezellige mensen ("Heads"), blazen over de favoriete wegen van een van de "Heads"...
  4. C

    Klassieke Ducati Rit, 13 Juni 2004

    Hoi, Voor de derde keer organiseren de Beneluxheads hun "Dyke Blast". Ditmaal in Noord Holland startend om ca. 12.00 uur in Kolhorn. Alle Ducati's tot pakweg 1987 zijn welkom. De "Dyke Blast" is; prachtige Ducs, gezellige mensen ("Heads"), blazen over de favoriete wegen van een van de "Heads"...
  5. C

    Klassieke Ducati's op Vehikel

    Hoi, Op de komende Vehikel van 5-7 maart verzorgen wij een show van Klassieke Ducati's in de periode van 1946 tot 1987. 20 motoren van het eerste begin, de Ducati Cucciolo uit 1946 tot de Montjuich uit 1987. De roemruchte 900 SS ontbreekt natuurlijk ook niet, net als smaakvolle 1 cilinder...
Terug
Bovenaan Onderaan