Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: aprilia2000
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Ervaringen MotoGP bandenwarmers

    Bandenwarmers zijn er in alle soorten, maten en prijsklassen. Nu ben ik gewoon een recreatief circuitrijder die niet wekelijk op het circuit te vinden is of meedoet aan wedstrijden. Toch kan een setje bandenwarmers handig zijn; grip vanaf de eerste bocht, een geringere slijtage en minder...
  2. A

    Wat te doen bij meer gewicht? (vering)

    Begin dit jaar heb ik een R6 '00 circuitracer gekocht. Nu is het zo dat de vorige eigenaar zo'n 65 weegt en ik zo'n 20 kg meer. Nou was de veringafstelling erg goed, maar wat doe ik met de vering bij een gewichtstoename an 20 kg en, minimaal zo belangrijk, waarom?
  3. A

    Demper vullen, wat moet ik hier mee?

    Laatst heb ik bij race-shop.nl dempervulling besteld en daar zat een soort isolatiemat bij. Moet die om de dempervulling heen ofzo? En zo ja, met welke kant naar de vulling? Het lijkt me dat die voornamelijk moet dienen om te voorkomen dat de demper te heer wordt? Het gaat om deze mat:
  4. A

    Petitie tegen Stichting Baggelhuizen

    Oeps, dubbel: Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!!
  5. A

    Aanhaalmoment voortandwiel R6

    Eigenlijk een heel simpele vraag: Wat is het aanhaalmoment van het voortandwiel van een R6 uit 2000? Alvast bedankt!
  6. A

    Vertanding R6 Zolder

    Goedendag mede-MF'ers. 13 Juni heb ik de eerste circuitdag met m'n racer. Ik heb drie sessies eerder op Zolder gereden met m'n RSV waar ik voorzichtig rijdend zo rond de 1:58 zat. Nu ga ik dus met m'n 2000 R6 13 juni op Zolder rijden maar ik heb geen idee welke vertanding ik moet gebruiken...
  7. A

    Akrapovic Titanium demper beschadigingen

    Op mijn 2002 Aprilia RSV Mille heb ik een Titanium Akrapovic demper gemonteerd. Deze demper bevalt erg goed, mooi geluid en ziet er erg goed uit. Ik heb er echter één probleempje mee; de carbon ring waarmee de demper gemonteerd zit veroorzaakt tijdens het rijden beschadigingen op de demper. Het...
  8. A

    Koppeling pakt niet goed op

    Ik heb een probleempje met m'n (net aangeschafte) R6 circuitracer. Wanneer ik wegrij pakt de koppeling niet gelijkmatig op. Je voelt 'm trillen en het vermogen komt er ook "trillend" in. Wanneer de koppeling eenmaal gepakt heeft is er niets aan de hand? Mijn vermoeden is dat de...
  9. A

    Harde plekken in de remschijf?

    Een vriend van me heeft vorige week bij M'port in Leeuwarden een GSX-R750 uit '97 gekocht met zo'n 55.000 op de teller. Achteraf bleken de remschijven niet helemaal in orde te zijn, hij remde niet gelijkmatig, alsof de schijven krom zijn. Bij Motoport kwamen ze tot de conclusie dat er "harde...
  10. A

    Welke olie gaat er in de racer?

    Afgelopen week heb ik een R6 circuitracer uit 2000 aangeschaft. De eigenaar vertelde erbij dat 'ie toe is aan een olieverversing. Vandaar mijn vraag: welke olie gebruiken jullie in de racer en waarom?
  11. A

    Originele handvaten R1/R6

    Voor mijn racer ben ik op zoek naar een setje originele handvaten van een R6 of een R1 (die schijnen hetzelfde te zijn). Heb je iets liggen, reageer dan even in dit topic of stuur een mailtje :)
  12. A

    Gezocht: R6 racer '99 t/m 2002

    Na een tweetal seizoenen op het circuit gereden te hebben met m'n straatfiets (eerst een R6 en daarna een RSV Mille), ben ik nu op zoek naar een leuke 600cc circuitracer. Mijn voorkeur gaat uit naar een Yamaha R6 vanaf '99 t/m 2002. Ik zoek iets in de prijsklasse van rond de € 3000,- afhankelijk...
  13. A

    Alles over de Aprilia RSV Serie #4

    In dit topic kun je alles kwijt over de Aprilia modellen gebaseerd op het welbekende Rotax V60 motorblok: Aprilia RSV Mille '99-2003 Aprilia RSV Mille R '99-2003 Aprilia RSV1000R 2004-2007 Aprilia RSV1000R Factory 2004-2007 Aprilia Tuono 1000R Aprilia Tuono 1000R Factory...
  14. A

    Sidi vertigo Corsa motorlaarzen

    Ik heb te koop: Een paar Sidi Vertigo Corsa laarzen in maat 43. Ze zien er goed uit, maar zijn zeker wel gebruikt, zie de foto's die gemaakt zijn in de huidige staat. Voor meer informatie zie hier Prijs: Doe een goed bod en ze zijn voor jou!
  15. A

    PowerCommander III USB RSV Mille, nieuw

    Omdat ik helaas moet geloven aan een prijzige reparatie (zie mijn post: Post van aprilia2000 in topic 'Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3' ) doe ik mijn nieuw aangeschafte PowerCommander III USB weer weg. De bedoeling was om 'm deze maand te monteren en af te laten stellen. De...
  16. A

    Het opgevraagde topic is niet aanwezig in de datab

    Wanneer ik wil reageren in het topic Rijden in Zeeland 3 , krijg ik de melding "Het opgevraagde topic is niet aanwezig in de database". Ik heb dit zowel met de quick reply als met de normale manier van een post maken...What to do? Oeps, heb het denk ik gevonden. Ik gebruikte de letter c met een...
  17. A

    Radiale Brembo rempomp

    Omdat ik mijn R6 verkocht heb zonder radiale rempomp heb ik deze nu over. Het is een gegoten 19x20 pomp welke geschikt is voor zo goed als alle sportmotoren met 2 remklauwen van vier remzuigers per klauw. Met deze rempomp is het (vooral in combinatie met staalomvlochten remleidingen) heel...
  18. A

    Cover koelvloeistof reservoir R6 '99-2002

    Onder het mom van "Je zal 't maar missen" of iets dergelijks heb ik nog een origineel covertje van het koelvloeistif reservoir liggen. Foto: Prijs: Als je interesse hebt moet je het maar ff laten weten, dan komen we er wel uit :]
  19. A

    Staalomvlochten remleidingen R6 '99-2002

    Ik heb voor de R6 van '99 t/m 2002 nog een mooi setje staalomvlochten remleidingen liggen. Ze zijn zo'n 1,5 jaar en 11.000 km geleden op maat gemaakt door m'n dealer. Deze remleidingen gaan vanaf de rempomp naar de ene remklauw en vanaf daar naar de andere remklauw. Foto: Prijs: € 50,-...
  20. A

    Racekuip incl. zitje R6 '99-2002

    Omdat ik mijn R6 verkocht heb (vanwege deze) verkoop ik mijn polyester racekuip inclusief zitje. Ik heb zelf nooit met de racekuip gereden, ik heb 'm afgelopen winter gekocht en opgelapt (polyesteren & plamuren). Ik wilde 'm nog gaan spuiten in de kleuren van m'n toenmalige R6 maar toen de RSV...
  21. A

    Ik doe mijn naam weer eer aan! (RSV!)

    Eindelijk is het dan zover! aprilia2000 doet zijn nickname weer eer aan! Ik heb vorige week namelijk een 2002 Aprilia RSV Mille aangeschaft :} Eerste indrukken: De gemonteerde Evo uitlaat maakt érg veel herrie Lekker ruime zit Fijnste versnellingsbak ooit Rondondes zijn wennen Erg goede...
  22. A

    RSV onderdelen

    Ik ben op zoek, voor een 2001-2003 RSV, naar de volgende onderdelen: De twee kapjes die voorop de kuip horen (wind deflectors) Een passagiers zadel Een achterbok met haken welke ik in de spoeltjes in de achterbrug kan haken. Mocht je iets voor me hebben, laat het me weten!
  23. A

    Yamaha YZF-R6 2002

    Te koop aangeboden: In showroom-staat verkerende Yamaha YZF-R6 uit 2002. De R6 is zowel technisch als optisch in perfecte staat, geen krassen of wat dan ook op het kuipwerk of het frame. De R6 is voorzien van de volgende accessoires: Carbon Laser Hotcam demper K&N Luchtfilter Instelbare Pazzo...
  24. A

    Optimate III kabeltje en gebruiksaanwijzing

    Omdat wij 2 motoren hebben en slechts één Optimate III ben ik op zoek naar een extra kabeltje voor op de accu. Zo ééntje dus: Ook ben ik nog op zoek naar een gebruiksaanwijzing voor de Optimate, er staat er wel één op MF maar die is niet echt goed leesbaar (klik). Alvast bedankt!
  25. A

    Het enige echte Yamaha R6 topic! Numero 4

    We gaan verder in Het enige echte Yamaha R6 topic ! Numero 5 :)
Terug
Bovenaan Onderaan