Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lacher
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Kortsluiting Z1000 J, wat kapot?

    Dag iedereen, Het gaat over een z1000j uit 1981. vorige week heb ik de spanningsregelaar moeten vervangen van mijn motor. Deze moest nog bedraad worden en ja, per ongeluk plus met min verbonden en omgekeerd. Deze heeft zo'n 2 sec kortgesloten en de aarding van de connector van de...
  2. L

    Voorvork kawasaki Z1000J GPZ1100 B1

    Hallo iedereen, Ik heb een kawasaki kz1000 J-2 en ben op zoek naar een 38mm voorvork van een KZ1000 J uit '81-82 of gpz 1100 B1 met luchtondersteuning bovenaan de voorvork. Ik ben ook op zoek naar het onderste T stuk. Moest iemand iets hebben liggen, laat gerust weten! Bedankt. Groet,
  3. L

    Tomtom rider houder: veertjes kwijt

    Hallo, Vorige week ging ik mijn tomtom urban rider gps gebruiken. Ik wil hem op de houder klikken, maar klikken deed die niet. De gps zat er los op. Ik had al snel door dat de twee veertjes die in de houder zitten er uit gevallen waren. Het zijn de veertjes die de buitenste plaat van de...
  4. L

    Stofhoesje rempomp voor ZX7R los te koop?

    Hallo, Ik vroeg me af of jullie adresjes hebben waar je de stofhoezen voor je remcylinders apart kan kopen, en die ook meevallen van prijs ? Ik vind er hier en daar op ebay, maar dat is zo'n 20 dollar zonder verzending, wat maar een fractie minder is dan een volledige revisiekit. Alvast...
  5. L

    Kawasaki z1000j '81/'82 positive neutral finder?

    Hallo techneuten, Mijn vraag is de volgende: Heeft een kawasaki z1000j ('81 of '82) een positive neutral finder? Dat is dus dat je de motor bij stilstand niet naar tweede versnelling kan krijgen of hoger. In stilstand krijg je hem naar zijn 1, en naar neutraal, maar niet naar 2 of...
  6. L

    Aparte maat balhoofdlager gezocht, iemand adressen?

    Beste motorvrienden, Ik ben op zoek naar adressen liefst België of toch Europa, waar ik conische lagers apart kan aankopen. Het gaat om een conisch lager (balhoofdlager) binnenmaat 25 mm, buitenmaat 48,5 mm en breedte/hoogte 15 mm. SKF en allballs heeft die maat ook niet. Daarbij...
  7. L

    Voorspatbord Suzuki Bandit 600/1200 bj 2000-2005

    Hallo, Ik ben op zoek naar een voorspatbord van Suzuki Bandit 600/1200 van bouwjaar 2000 tot 2005. Beide modellen hebben hetzelfde spatbord normaal gezien. Indien je eentje hebt, laat maar iets weten via pm. Alvast bedankt.
  8. L

    Gezocht: Voorvork suzuki bandit 600 2000-2004

    Hallo, Ik ben op zoek naar een voorvork voor een suzuki bandit 600 modeljaar 2000 tot 2004. Eventueel ook met spatbord en de wielas bij. Indien je iets hebt liggen of weet zijn, laat zeker iets weten. Alvast bedankt.
  9. L

    Hoe controleren of frame recht is? [BE]

    Hallo, Ik heb enkele dagen geleden een suzuki bandit overgekocht die een ongeval heeft gehad. De voorvork is geplooid, velg geraakt, remschijven krom, etc etc.. Hoe het gebeurd is weet de vorige eigenaar ook niet want hij was op slag bewusteloos en lag in coma. Zoals ik het aan de...
  10. L

    lagertrekker om balhoofdlager onbeschadigd te verwijderen?

    Hallo, Ik zoek even wat advies. Ik moet het onderste balhoofdlager (conisch) van twee T stukken halen. één van beide moet er af zonder beschadiging omdat ik die ga hergebruiken op het andere T stuk. Ik googelde snel op een lagertrekker en kwam direct één tegen die me nog minder zou...
  11. L

    Clip-on verlengers, extenders?

    Hallo, Ik heb een tijdje geleden clip-ons overgekocht voor mijn project. Die staan reeds gemonteerd en zouden tomasselli's zijn maar maakt niet uit. Ze zien er goed en stevig uit. één probleem. Ze zijn wat te kort waardoor ik mijn handvatten heb moeten inkorten. Iemand een idee of je...
  12. L

    Yamaha XJR 1300 schokbrekers reviseren? Onderdelen?

    Hallo, Ik heb twee achterschokbrekers van een yamaha XJR 1300 die ik op mijn honda of andere toekomstige motor wil zetten. Deze zijn toe aan een revisie. Het zijn niet de ohlins die op de SP versie zitten, maar de gewone standaard yamaha schokbrekers. Nu ten eerste is de vraag of deze te...
  13. L

    Sterkere zijstandaard veer monteren, waar te vinden?

    Hallo, Ik heb een honda cx z waarvan de zijstandaard wat uitgesleten is. Geprobeerd dit op te lossen met een koperen dichting tussen te steken waardoor de spelling wel wegnam, maar de positie nog veel te scheef stond. Het stuk aan het frame is waarschijnlijk ook lichtjes verbogen, maar dan...
  14. L

    Verroeste middenbok verwijderen

    Hallo, Ik heb een honda cx500 waarvan ik de middenbok wil verwijderen. Die zit volledig vastgeroest. Het is een buis die in een buis zit. Ik heb ze een week lang elke dag met kruipolie ingespoten en dan beginnen kloppen. Een M12 bout genomen zodat ik daarop kon kloppen ipv de randen kapot...
  15. L

    subframe lassen voor duozit?

    Hallo, Ik ben bezig met mijn project en binnenkort ga ik mijn subframe laten lassen. Ik ben van plan nog twee zitten bij te maken. één monozit en dan nog een duozit. Ik ga een "loop" (ronding) laten lassen achteraan. De originele zitbevestiging die je achteraan op de foto ziet ga ik...
  16. L

    Verschil momentsleutel met bereik en vast ingestelde waarde?

    Hallo, Ik kan een momentsleutel van Teng Tools kopen aan een goede prijs. Het is een nieuwe momentsleutel alleen weet ik niet of hij van nut zal zijn voor mij. De momentsleutel heeft een vast ingestelde waarde (pre set) van 90nm. Ik heb nu al zitten googlen wat dat nu betekent en ik kan...
  17. L

    Webshop keihin sproeiers?

    Hallo, Ik ben dus op zoek naar keihin sproeiers. Ik vroeg me af of er europese webshops zijn waar je deze kan bestellen? eventueel niet OEM- sproeiers? Ik zou er verschillende bestellen en bij de dealer betaal ik al snel gemiddeld 10€/stuk incl verzending.. Daarom dat ik me afvroeg of het...
  18. L

    Hoe coating motorblok verwijderen?

    Hallo, Ik ben momenteel bezig met het opfrissen van mijn moto. Nu is de coating op het motorblok hier en daar aan het afschilferen en heeft over de jaren heen (goeie 30j) al goed afgezien en enige verkleuringen gekregen. Het blok begint al wat meer bruinachtig uit te zien dan metaalachtig...
  19. L

    caferacer zit maken uit glasvezel

    Hallo, ik ben van plan volgende week een zitje te maken uit glasvezel (caferacerzit). Nu heb ik al redelijk wat opgezocht en achter materiaal geweest, of alleszins geprobeerd het te vinden. Bij het zoeken naar materiaal zat ik met een paar vragen. Ik kan kiezen tussen fiberglass fleece en...
  20. L

    Deuk uit tank plamuren?

    Hallo, Dit weekend een honda cx gekocht uit '79 voor 350€. Wat er aan scheelt (plus een olielek) is dat de tank een grote deuk heeft. Nu vroeg ik me af of ik dit zomaar zou kunnen plamuren en met welk plamuursel juist? Ik ben naar de winkel geweest en daar vond ik polyester, glasvezel en...
  21. L

    Welke compressie bij honda cx 500 en cb 400, 500 2 cilinders

    Hallo, Ik ben momenteel op zoek naar een honda cx 500 of cb 400/500 2 cilinder. Om toch geen miskoop te doen ben ik van plan de compressie te meten wanneer ik naar een motor ga kijken. Na wat te googelen ben ik er nog niet opgekomen hoeveel bar deze modellen zouden moeten geven bij goede...
  22. L

    Motor enkel op vol vermogen met choke, compressieverlies?

    Hallo, Momenteel bezit ik nog geen motor, maar ben wel gaan kijken voor een motor. Het gaat hem over een honda c x van ´79 met hoogstwaarschijnlijk meer dan 120 000 km. De kilometerteller gaat maar tot 99 000 dus de kans dat die al éénmaal, wie weet tweemaal is rondgegaan is mogelijk. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan