Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tom_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tom_

    Zéfal Spy mirrors (fietsspiegels)

    Ja u leest het goed, ik bied hier een set fietsspiegels aan op een motorforum. :Y Sommige supermoto/naked bezitters blijken ze te gebruiken ter vervanging van de standaard spiegels dus heb ik ze geprobeerd, maar ik vond na 2 testritten het zicht naar achteren voor mijzelf niet voldoende...
  2. Tom_

    H1 Twin bi-xenon complete projectorset

    VERKOCHT Een complete kit om je motor op de juiste manier van xenonverlichting te voorzien. ;) Deze Mini H1 bi-xenon projectoren zijn gemaakt om zonder al te veel aanpassingen in de reflectoren van je lamp te monteren. Ze zorgen voor een strakke cutoff van de xenonverlichting zodat...
  3. Tom_

    Gipro X-type gear indicator - Honda

    VERKOCHT Vanwege het te koop aanbieden van mijn '98er fireblade (bijna dan) verkoop ik deze kort gebruikte, nog in nieuwstaat verkerende Gipro X-type gear indicator met rood verlichte display. Installatie is zo gebeurd. Voor het snelheidssignaal klik je de kabelboom zo tussen de...
  4. Tom_

    TK: Spidi Race Vent handschoenen maat 11 / 3XL

    VERKOCHT Te koop: Spidi Race Vent handschoenen maat 11 / 3XL. Ivm. aanschaf nieuwe handschoenen. Toen ik nog volop aan het lessen was voor €149 bij Termaat in Nijmegen gekocht, maar nu ik zelf een motor heb met een wat sportievere zit merk ik dat ze toch wat te klein zijn voor...
  5. Tom_

    Te Koop: Diadora Boulevard laarzen, maat 46

    Te koop aangeboden: Diadora Boulevard laarzen, maat 46 Begin juli 2012 door mij gekocht voor €149,95 omdat mijn rijschool alle kleding te leen heeft, op motorlaarzen na. Nu ik onlangs een dainese combipak + laarzen, handschoenen en helm gekocht heb zijn deze dus overbodig geworden...
Terug
Bovenaan Onderaan