Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cmk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cmk

    Tips tegen diefstal motor

    Diefstal motorfietsen in 2017 gestegen Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit - home Dit vind ik wel een goede: Monteer bij voorkeur een gecertificeerd alarm- of track & trace systeem. Alarmsystemen die pas na diefstal electronisch worden geactiveerd blijken het meest effectief te zijn omdat...
  2. cmk

    Stickers en millieuzone's in Frankrijk

    Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder: Bespaar 25 euro: Frans milieuvignet aanvragen is een eitje -:- Weblog over Frankrijk -:- Het hurktoilet, Frankrijkgids Milieuvignetten en milieuzones in Frankrijk -:- Het hurktoilet, reisgids voor Frankrijk -:- Crit'air...
  3. cmk

    File en motorrijders

    ‘Motorrijden kan fileprobleem oplossen’. Het aantal motorrijders is het afgelopen jaar tot recordhoogte gestegen. Brancheorganisatie BOVAG is in zijn nopjes en ziet een rol voor motors om de files te verminderen.
  4. cmk

    Keizer Karelplein

    NIJMEGEN - Het Keizer Karelplein in Nijmegen is met zeker 83 ongelukken in drie jaar tijd de meest verkeersonveilige plek van het land. Op nog eens bijna 1200 locaties in Nederland werden in drie jaar tijd minimaal tien ongelukken gemeld...
  5. cmk

    vermogen-lesmotor-categorie-a-na-2018-verhoogd

    Vermogen lesmotor categorie A na 2018 verhoogd Het minimale vermogen voor lesmotorfietsen voor de rijjbewijscategorie A (onbeperkt) stijgt vanaf 31 december 2018 naar 50 kW (68 pk). Het minimum vermogen voor het onbeperkte motorrijbewijs blijft tot die tijd minimaal 40 kW (54,4 pk), zo meldt...
  6. cmk

    Recept voor kruipolie

    AMK Klassieker Update: dagelijks nieuwe berichten over klassiekers en youngtimers (GRATIS) Vastzittende bouten, moeren en schroeven maakt u ‘panklaar’ met kruipolie. Dat voorkomt afknappen. De ingrediënten gebruikt om te komen tot kruipolie staan vaak op het spuitbusje vermeld. ’t Gaat erom...
  7. cmk

    Aanschaf tent

    Ik overweeg een pubtent aan te schaffen. Deze dus. Wat zijn de voor en nadelen van zoiets. Ik zie alleen maar voordelen. Staat snel op, snel ingepakt. Kleine pakmaat en laag gewicht. De ruimte is voor mij voldoende 2,40m X 1m x 1,15m (lxbxh) Hier staan er nog meer. Tenten Ja, je moet ze...
  8. cmk

    Trajectcontrole

    Motorfreaks - 20 trajectcontroles op N-wegen - details Naast de eerder al aangekondigde Zuilense Ring in Utrecht en de provinciale weg in Limburg tussen Venray en Ysselsteyn zijn daar nu ook N-wegen in Tilburg, Alphen aan den Rijn en Arnhem aan toegevoegd. De trajectcontroles komen in...
  9. cmk

    Terugroepactie Brembo rempomp: recalls bij o.a. Ducati, Apri

    Terugroepactie Brembo rempomp: recalls bij o.a. Ducati, Aprilia, KTM, MV... Doordat een kunststof zuiger in een Brembo rempomp kan breken, zien twee motorfabrikanten zich genoodzaakt een terugroepactie door te voeren
  10. cmk

    Toeren en elkaar kwijtraken

    Als je met twee of meerdere bent die met de motor en vrij lange rit ga maken. met vakantie bv. Dan raakt je elkaar gegarandeerd een keer kwijt. Nu is er zoiets als waar is mijn gsm. vind mijn telefoon dus. Ik vroeg me af of het mogelijk is om iemands andere gsm te vinden. Zodat als mijn...
  11. cmk

    Foutje, bedankt

    Fout in wetgeving: theoriecertificaat vereist voor motorrijles Code 80 Leerlingen die de leeftijd van 24 jaar nog niet hebben bereikt en die niet in het bezit zijn van een geldig theoriecertificaat of A2-rijbewijs, mogen niet lessen op een motor voor de categorie A (code 80). Een geldig...
  12. cmk

    Kan dit ook?

    Technische oplossingen en vondsten
  13. cmk

    Retro rules. En de Interceptor is ook terug

    Motorrijders boven de veertig haakten massaal af op dit soort geniale waanzin Lees verder Hier
  14. cmk

    Roadtrip naar Mljet

    In 2015 samen met mijn broer op familiebezoek en ja, die lelijke vent in de film ben ik. Maar dat mag als je 70 bent. Film was eigenlijk nu pas klaar.
  15. cmk

    Uitgebreid Corsica

    Uitgebreid Corsica: Corsicavakantieinfo | Het startpunt voor je reis naar Corsica Het is me niet gelukt om het "gratis"E-boek te dowmloaden.
  16. cmk

    Nog meer motorleesvoer

    Oldtimers Auto Motor Klassiek, magazine over klassieke auto's en motoren Veel plezier.
  17. cmk

    Motor met AI

    https://www.autobahn.eu/5974/yamaha-s-elektrische-motor-heeft-artificial-intelligence/ Ook in de wereld van de tweewielers staan de ontwikkelingen niet stil en dat wordt bewezen door deze Yamaha MOTOROiD. Een concept bike met een elektrische aandrijving en kunstmatige intelligentie aan boord.
  18. cmk

    Mijn verhaal

    Dit moest ik even kwijt. In de eerste week van juli gleed ik van mijn bureaustoel terwijl motorforum zat te lezen op de pc. Afijn ambu voor de deur twee potige mannen op de brancard naar ziekenhuis. Scan gemaakt geconstateerd hersentumor. Vrouw in paniek uiteraard. Ik dacht dat wordt geen...
  19. cmk

    Offroad gpx tracks

    The Trans Euro Trail
  20. cmk

    Rijd met een decibelkiller!'

    Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl
  21. cmk

    te-hard-rijden-in-frankrijk-jaar-cel

    Te hard rijden in Frankrijk: jaar cel Pas op met dat gaspedaal tijdens je vakantie, want de Fransen zijn meedogenloos! Een Belg die te hard reed bij zijn zuiderburen moet nu een jaar achter tralies doorbrengen. Al had het misschien geholpen als hij wat beter had geluisterd. De raceBelg...
  22. cmk

    Regelneuken

    Motorrijders Actie Groep - Nieuws https://www.autobahn.eu/3872/motorrijders-opgelet-voor-deze-onzin-word-je-op-de-bon-geslingerd/ Motorrijders moeten niet denken dat ze zorgeloos kunnen toeren over 's Heeren wegen. Let even op het volgende: er zijn agenten actief die u op de bon slingeren...
  23. cmk

    Bewijs. Navigatiesystemen maken een zombie van je

    Navigatiekastjes of -apps zijn wonderbaarlijke apparaten: zodra ze aangezet worden zakt het IQ van hun bediener direct met twintig punten of meer. De aanleiding hiervoor was nooit helder, maar wetenschappers hebben het achterhaald...
  24. cmk

    U gebruikt een truck als windscherm. Mag dat?

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/02/u_gebruikt_een_truck_als_winds.html#comments
  25. cmk

    mapsource met google earth

    Ik had het probleem dat mapsource google earth niet kon vinden. Elke keer dat vervelende" ïnstalleer google earth" De oplossing: Google Earth and BaseCamp - Garmin Forums De laatste posting. Let er wel op dat de quotings, deze dus " moeten blijven staan. Nu kan ik eerst mapsource...
Terug
Bovenaan Onderaan