Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NapO
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NapO

    Gezocht: Bandenwarmers

    Ik zoek een gebruikt setje bandenwarmers. hoeven niet van die super de luxe te zijn en een beetje normale prijs. Als iemand nog wat overheeft hoor ik t wel. thnx!
  2. NapO

    MotoX Frans Verhoeven Enduro training gedaan,..

    Een aantal weken geleden was ik op zoek naar een training in nederland om mijn beginnende enduro/offroad skills op te poetsen. na 2 maanden geleden en twintig tal uren aanklooien op diverse terreinen in Nederland en een training bij Arjan Brouwer wilde ik een level verder. op Motorfreaks.nl...
  3. NapO

    Welke keuze? exc450/exc300 of toch exc350?

    Vandaag wezen orienteren, gekeken bij een KTM dealer naar een 450exc 4takt six days uitvoering, 350exc six days en een 300cc tweetakt eveneens van ktm. los van dat ik t allemaal geweldig vind en 3 dagen troy corser masterclass enduro gedaan heb wil ik er helemaal voor gaan in 2013 wat...
  4. NapO

    De Troy Corser Masterclass enduro-cross gevolgd en toen?

    Inleiding De eerst meters zijn een feit, Troy geeft me een 250cc enduro in handen en wijst me de ingang van de 5 meter lange pitstraat. De pitstraat wat eigenlijk de ingang was van een schuur waar jaren geleden ongeveer 600 koeien per dag gemolken werden omdat de eigenaar daar vroeger zijn...
  5. NapO

    Jacht op motorduivels, they are looking 4 u :)

    nou jonges, in de achterhoek, overal strak 50, onder elke tegel liggen ze, niet laat remmen en zeker niet vroeg op het gas,.... Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl of gewoon volle pijp op zijn rikkels? Motormeuk Filmpje: WheelieTijd!!! "Dont watch" wat...
  6. NapO

    S1000rr Deel 4:Laat remmen en vroeg op t gas, omdat het kan!

    Deel 4 van de Bmw s1000rr, Laat remmen en vroeg op gas! Laat remmen en vroeg op het gas is een gevleugelde uitspraak van menig coureur, dat iedereen tijdens een circuitdag of een wedstrijd zijn eigen interpretatie aangeeft is duidelijk, er kan er maar eentje op de eerste plek staan. Maar...
  7. NapO

    Suzuki Burgman 650 Executive 2008

    Te Koop: Suzuki Burgman 650 Executive full option: Gekocht met 2100 km van een 72 jarige man in oktober 2010, hij kon niet meer opstappen vanwege slechte knieeen. Huidige Km stand nu 9043. alleen woonwerk gereden. geen pekel/geen winter. Beurt gehad op 6500km. Reden van verkoop, op zoek...
  8. NapO

    Cbr600f (fs) Powercommander III Usb te koop

    om je cbr beter te laten rijden, geen aan/uit gas reactie en meer pk's en zuiniger met je euro95/98,.... te koop een powercommander 3 Usb. meer info: CBR600f (fs) Powercommander III USB 150 eur.
  9. NapO

    CBR600f (fs) Hyperpro shock te koop

    hyperpro shock in de aanbieding, nog geen 1000km onder mijn cbr600f gezeten. voor de types: F4i 2001 tot 2006 en FS sport reden verkoop is simpel, schuuropruiming,...moet weg. high speed/lowspeed compression, rebound en statische rijhoogte instelling. 300 euro. 10x25 euro...
  10. NapO

    Bandjes voor weinig

    120/70/17 bridgestone bt002 medium compound: 30 euro. 180/55/17 pirelli superbike slick sc2 heeft 2 lesdagen MSL op zandvoort gedraaid,...conclusie topband met profieldikte als nieuw. zie foto. 50 euro. verkocht. 120/70/17 pirelli supercorsa sc2: 30 euro. verkocht
  11. NapO

    CBR600f (fs) Powercommander III USB

    kan en klaar voor een 600f met injectie, en andere uitlaat incl. afgestelde mapping op de bank. mapping zit er al in goed voor een paar extra pk en vooral in het middengebied een stuk sterker met als belangerijkste een zeer vloeiende gasreactie (aan/uit verdwijnt helemaal) 150 euro.
  12. NapO

    CBR600f (fs) hyperpro shock

    hypershock in de aanbieding, nog geen 1000km onder mijn cbr600f gezeten. reden verkoop is simpel, schuuropruiming,...moet weg. high speed/lowspeed compression, rebound en statische rijhoogte instelling. 300 euro.
  13. NapO

    PVM 10spaaks R1 2005 te koop incl. Motor

    Te koop: R1 2005 met 4855 km. (gekocht eind 2007 met orginele factuur) Zonder kenteken. Fiets is altijd gebruikt als voorrij motor bij diverse organisaties, ik heb m begin vorig jaar van een instructeur overgenomen en ken de oude eigenaar goed. Voorzien van: - 10 spaaks pvm wielen...
  14. NapO

    Te Koop: cbr600f pc35-Braking-hyperpro-powercommander

    guys, ik heb mijn cbr600f 2002 (PC35) ingeruild tegen een yamaha R1 2005. ik heb de nodige spullen te koop voor mooie prijsies: Powercommander III USB incl. mapping afgesteld door westcoastmotors. nieuwprijs: 339,- en afstellen 275,- (het middengebied wordt veel sterker, en irritante...
  15. NapO

    Welke Supersport wordt volgens jou DE verkooptopper 2009?

    Komkommer tijd...wintertijd...maar is even een goeie discussie starten. Welke machine wordt DE verkooptopper voor 2009? en wat vind jij de leukste machine? 1000cc - Yamaha R1 met zijn nieuwe 'Rossi' blok? - Suzuki's GsxR1000 met zijn nieuwe rijwielgedeelte en aangepast blok? -...
  16. NapO

    MotorMeuk vs Motorfreaks korte uitleg

    *knip spamverhaal*
  17. NapO

    Zandhappen met een Bmw HP2

    even een filmpje van zandhappen met een bmw HP2.... altijd lekker om je even uit te leven... :) http://video.google.nl/videoplay?docid=-7124450694221447510
  18. NapO

    28 okt tot 2 nov 2006 Race Academy naar Qatar

    The Race Academy heeft het GRAND PRIX CIRCUIT LOSAIL IN QATAR vier hele dagen gereserveerd. 29 OKTOBER TOT EN MET 1 NOVEMBER 2006 Wat zit er allemaal in: Vluchten Amsterdam - Doha Overnachtingen in 4-sterren hotel (2-persoonskamer) Alle maaltijden Transfers naar en van het circuit...
  19. NapO

    2 tot 9 aug Race Academy op Pau Arnos frankrijk

    Zo, ook een topic voor dit evenement... geen reclame, maar gewoon puur gezellig kletsen over wat er op 2 tot 9 aug staat te gebeuren. er zijn 2 data's: 2, 3 en 4 augustus - Pau Arnos (woensdag - vrijdag) 7, 8 en 9 augustus - Pau Arnos (maandag - woensdag) 1 is al vol en de andere voor de...
  20. NapO

    19 juli 2006 Race Academy op Assen

    om ff alle verwarring helder te maken ff per evenement een topic... 19 juli assen is al bijna vol op 5 plaatsen na ofzo. wie gaat er allemaal?
  21. NapO

    Aanhanger voor racemotor te koop

    Aangezien mijn motor ook te koop staat, verkoop ik ook mijn motoraanhanger. - 400kg as (dus max.laadvermogen 400kg motorfiets of je piano wat jij wilt) - aanhanger kantelbaar (dus neemt weinig ruimte in) - incl.nieuw neuswiel - goot voor je voorwiel - genoeg ogen voor je spanbanden -...
  22. NapO

    Suzuki GsxR 1000 k5 Te koop

    Suzuki GsxR 1000k5 te koop aangeboden: - Stalen remleidingen - Volledig hyperpro (incl. voorvorkmodificatie: andere shims) - Hyperpro CSC stuurdemper (22kliks instelbaar) - valtermoto Kentekenhouder + uitlaatsteun km stand: 8900 Reden van verkoop: Ik rij te weinig op me eigen motor, als o.a...
  23. NapO

    Tank Camera Movie NapO Pau Arnos

    Recentelijke gereden op Pau Arnos....met de camera op de tank. Justin bedankt voor het lenen van de Camera stand, jan bedankt voor het gebruiken van de camera.... veel kijk plezier! http://www.boeierstraat.nl/napo/k5/pau-arnos.wmv 220mb 14.50min film p.s. geen muziek eronder gezet...doe...
  24. NapO

    De Nieuwe GSX-R 1000k5: Mijn ervaring!

    Meestal vertel maak ik altijd wel een verslagje over bandjes of een motor of doe maar wat..... dus ik wilde mijn eerste k5 km's toch wel delen.... ik ben spraakloos...werkelijk waar....(en dat na 324km gereden te hebben vandaag) vrijdagochtend 11 uur...... Ik naar zaanstad-motoren om...
  25. NapO

    NapO heeft een andere motor gekocht!!

    update Post van NapO in topic 'NapO heeft een andere motor gekocht!!' nieuws van het NapO-front....<- als of dat wat zegt??? anyway.... ik was al heeeeeeeeeel lang aan het kijken voor een andere motor, gsxr'ren bekeken k4's k'3 750R r1 2004....echt van alles.... totdat ik vandaag me...
Terug
Bovenaan Onderaan