Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mitkah
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Bmw f 650 gs dakar uit 2000

    Te koop BMW F 650 gs dakar. Na veel nadenken zet ik mijn BMW f650gs dakar te koop. Hij staat op nieuwe mitas banden. Voorzien van een nieuwe kettingset set met aangepaste tandwielen 49 achter en 16 voor. Dit heb ik gedaan zodat de motor meer kracht heeft onderin. Er zitten 2 USB aansluitingen...
  2. M

    ombouwen cx 500 naar trike

    beste mensen. Ik ben begonnen met het ombouwen van een Honda CX 500 naar een trike toe. Nu ben ik natuurlijk meteen al tegen een klein probleempje aan gelopen. Omdat de hele combinatie verlaagt moet worden moet de hoek van de voorvork aangepast worden. Maar ik mag er niet in snijden met de...
  3. M

    gezocht een kle 500 loop/sloop

    hallo. ik ben op zoek naar een loop/sloop kle 500. om van de winter op te knappen, en dan in de zomer mee op vakantie te gaan. is er iemand die er nog één heeft staan. het hoeft dus geen mooie te zijn (niet erg als dat wel zo is :) ) dan hoor ik dat graag van jullie. groet. mitkah
  4. M

    500 euro challenge 2014 Honda CX500

    Beste iedereen, Hierbij mijn bewijs voor de De 500 Euro Challenge 2014. Op woensdag 6 november 2013 ben ik met MF'ers Borisz en Tuowe naar Middelburg getogen om daar een "projectje" te scoren". Cor B. wou van zijn oude eerste motor af en bood deze aan voor noppes. Voorwaarde was wel dat...
  5. M

    mitkah

    net motorrijbewijs gehaald en een mooie Yamaha Radian in de garage. nu wachten op mooi weer.
Terug
Bovenaan Onderaan