Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: monofrom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    brembo HPK

    Heeft er iemand nog 1 HPK Brembo schijf liggen voor een yamaha r1 2009-2013.
  2. M

    Motorforum mobile app

    Ik weet niet of iemand anders ook probleem heeft, maar mijn app voor De iPhone werkt al een paar weken niet??
  3. M

    Ducati onderdelen

    Heb nog wat onderdelen tekoop: Frame st2 + achterbrug en carter € 150,- Div topkuip 998 € 50,- per stuk Kuipruit 998 € 25,- per stuk zijdeel kuip 748 € 45,- per stuk Voorspatbord € 25,-
  4. M

    Full carbon bmw supermono

    Hierbij bied ik mijn supermono te koop aan, zeer speciale motor met heel veel extra's. De motor heeft de volgende spec: 90 pk bmw 720 blok met droge slipperclutch GRC frame met NWS achterbrug carbon benzinetank carbon zelfdragende zit carbon kuip carbon wielen Wp vol alluminium gp 250...
  5. M

    ducati 998

    Ducati 998 met carbon voor en achterspatbord. powercommander met sp quick-shifter. extra set regen velgen. diverse extra kuipdelen. Voor dit alles vraag ik een kleine vergoeding van € 3900,-
  6. M

    multistrada ruilen tegen circuitmotor

    Is er iemand die nog een 600 circuitmotor heeft en deze wil ruilen tegen deze multistrada? de duc is van 2007 en heeft 12500 km gelopen.
  7. M

    ducati 900 ss

    Hierbij bied ik mijn 900 ss te koop aan met de volgende opties: - Ohlins voorvork en achterschokbreker met preload adjuster - speciale achterbrug (zie foto) - slipperclutch - closebak - 984 opgeboord (boring 96, 100 pk+) - lichtgewicht benzine tank - ohlins stuurdemper - K&N filter...
Terug
Bovenaan Onderaan