Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. BikerOfAmsterdam

    Had vandaag een verschrikkelijke ervaring op de motor…

    Het weer was typisch Nederlands met witte wolken deken met de zon die probeerde erdoorheen te komen. Het leek ieder geval een mooie dag om op de motor te stappen voor een ritje. Ik heb mijn motorkleding aangetrokken, liet mijn motor warmdraaien en ondertussen maakte ik mijn helm en...
  2. BikerOfAmsterdam

    Het Grote Motorshop Kortingscode Topic #1

    Voor een motorgerelateerde forum miste ik dit topic. Wat is het doel van dit topic? Het informeren van mede-motorrijders van mogelijke kortingcodes die te gebruiken zijn op (motor)webshops. Post Template: Iedereen houdt van korting toch?
  3. BikerOfAmsterdam

    (Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

    De bedoeling van dit topic. Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten. Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk... Voor de duidelijkheid: Er...
  4. BikerOfAmsterdam

    EG gekeurde uitlaat verplicht in NL

    Jongens en Meisjes, ik ben tot de ontdekking gekomen dat de regelgeving omtrent geluidsproductie van twee- en driewiellige motorvoertuigen die we van ouds kende(afhankelijk van cilinder inhoud etc etc) is vervallen per 01-01-2016. En wat er in plaats is gekomen heeft me wel laten schrikken...
  5. BikerOfAmsterdam

    F5-drukkers

    Wie deed er mee? EDIT: heb nog niet alles gevonden :D
  6. BikerOfAmsterdam

    Leukste bochten van Nederland

    Er zijn zoveel topics langsgekomen met de vraag van de leukste wegen in en om Nederland heen. dijk-, landschap, snelwegroutes, etc. Veel lof naar de routes in het buitenland, maar in ons kikkerlandje moeten ook wel leuke bocht(en) hebben die menig motorrijders een keertje moet hebben bereden in...
  7. BikerOfAmsterdam

    SV650 Motorblok 99-02

    Gezocht: een sv650 motorblok van de eerste generatie 99-02. Compleet en zonder mankementen Als je er één hebt, niet in onderdelen, PB me ff. misschien komen we uit voor de juiste prijs
  8. BikerOfAmsterdam

    Wat willen we? Wij willen een ...!

    Leven is oneerlijk... zoveel wegsoorten.. Voetpaden Fietspad Ruiterpaden Carpoolstrook Autoweg Busbaan Trambaan Calamiteitenweg Electrische fietspad maar alsnog is er nog geen MOTORBAAN We betalen toch wegen belasting? Dit is toch discriminatie? waar zijn onze wegen dan?
  9. BikerOfAmsterdam

    GA SPIEGELEN!

    Zie titel, vanochtend naar werk aan het rijden (koekblik '( ) traject Amsterdam - Rotterdam en het valt mij op dat er gewoon niet gespiegeld wordt door een kleine aantal motorrijders. Het is niet eens dat ik in hun dode hoek kom rijden (middelse of rechterbaan), maar meer van ik rijd op...
  10. BikerOfAmsterdam

    Het werpen van stenen naar andere motorfietsers

    Er is regelmatig discussie over m'n wel of niet terug zwaait en naar wie er wel/niet wordt gezwaaid. Ook is er regelmatig een discussie wie beter beter zijn in het spel. Natuurlijk is dit niet de enige waar men over discusseerd. Jongens en meisjes, laat alle discussies maar liggen en stop...
  11. BikerOfAmsterdam

    Wachten op 25 KW Kentekendelen

    Ik wacht al op dit moment al 4 weken op mijn papieren sinds ze mijn fiets is omgezet op 25 KW, hiervoor ook 4 weken gewacht op onderdelen '( Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben die nog op zn papieren wacht(3 andere fietsen). dus vroeg ik me af of er mensen hier zijn die ook al een...
  12. BikerOfAmsterdam

    Multimedia systeem

    tijdens mijn motorlessen had ik en gevoel dat ik constant iets misde tijdens mijn rit. ik weet het niet zeker maar tijdens het autorijden zit ik elke paar minuten te klooien met de multimedia systeem in mijn auto. andere radio, van nummer wisselen, dvd verwisselen voor mijn zusje, internetten...
  13. BikerOfAmsterdam

    35kw sv650

    Ik ben van plan om een sv650 te kopen,maar heb nog een licht rijbewijs van voor de wijzigingen. heb ff gelezen en een motorfiets moet dan maximaal 0.20 kw/kg ratio hebben voor 35 kw een First gen sv is 189 kg (nat gewicht/rijklaar/ledig gewicht) Heeft maximaal 49 kw, dus mag gebruikt...
Terug
Bovenaan Onderaan