Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bowser01
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    voortandwiel droog of met vet op de as

    mijn voorste tandwiel is droog op de uitgaande as gezet :o Nu ongeveer 10.000 km verder komt er wat roest tussen uit en heb wat zijdelingse spelling op as/tandwiel borgbout en dikke ring zit nog goed vast Is het beter om je as wat in te vetten of toch droog te houden ??? motor heeft...
  2. B

    2 dynamo,s in 9000 kilometer

    Heb nu me tweede dynamo van een cbf 1000 in nog net geen 9000 kilometer gezet De eerste keer ook de regelaar mee vervangen is nogal een slecht puntje van honda :P Afgelopen week de tweede dynamo verbrand niet meer dan 10 volt laden na de nieuwe te hebben gemonteerd regelt hij gewoon 14,2 bij...
  3. B

    voorvork olie

    Heb al progressieve vering in me voorpoten zitten Nieuwe olie erin gedaan dit alles van hyperpro volgens specificatie Nu vraag ik me af ; stel ik zou de luchtkamer boven de olie verkleinen dus met andere woorden meer olie in me poten doen, wordt je vering dan nog progressiever of alleen maar...
  4. B

    cbf 1000 blokbout

    Van mijn vrouw der cbf 1000 is de draad uit de voorste blokophanging gekomen Nu heb ik wel plek aan de binnenkant om er een moer op te zetten moet alleen een langere bout in zetten Zijn deze bouten 10.9 of 8.8 kan er niks op vinden?? Orgineel zijn deze ook nog eens fijne draad
  5. B

    cbf 1000 rvs deksels

    Voor de rem en koppeling deksels een rvs plaat met opschrift cbf 1000 Deze worden over de bestaande deksels gemonteerd 15 euro per stuk Heb er maar twee
  6. B

    Xenon lamp dimbaar?

    Wil me tweede koplamp van een cbf1000 mee laten branden op dimlicht is nu alleen grootlicht h7 Zit xenon verlichting in Van mototronix zijn er van die module,s om je lamp in vermogen terug te draaien zodat ze niet meer verblinden, weet iemand ook of dit op xenon verlichting werkt??? Anders...
  7. B

    vacuum benzinekraan

    gaat om een vacuum benzinekraan van een cbf600 vacuumslang eraf gehaald van de kraan blijft er benzine uit de tank komen heb nu het vacuumklepje open gehaald zit een membraam in en een veer dit gedeelte dichtgemaakt en aan het tuutje vacuum getrokken zie dat het membraam ingetrokken wordt...
  8. B

    onderkuip ermax cbf 600

    Gezocht volle onderkuip voor een cbf 600s bj 2005 ze zijn er van ermax en jvm gescheurde of geschaafde is geen probleem
  9. B

    nieuw hier

    Hoi ff voorstellen wel zo netjes Ben chris, 40 jaar en getrouwd Heb een goldwing 1500 en me vrouw rijdt een cbf 600 die we net opgeknapt hebben Hopen dat we volgend jaar iets meer kunnen rijden dan afgelopen jaar kijk er al naar uit greetz
Terug
Bovenaan Onderaan