Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: #4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. #4

    Bikes & Koffie - Groningen 10-7-21

  2. #4

    De ideale stillere demper?

    Goedemorgen, Ik heb een kwestie, ik heb een "sport" demper gekocht van ART (gemaakt door None racing, niet echt bekend en vooral into buggy's tegenwoordig geloof ik). Vind het wel een tof dempertje om te zien maar hij heeft zonder killer een luid en ook enigszins lelijk geluid op mijn Husqvarna...
  3. #4

    Crosszaken noordelijke provincies (voor handschoenen)

    Hallo, ik ben op zoek naar een stel crosshandschoenen en wil deze graag even passen dus in een echte winkel kopen Nu woon ik in Assen, ben ik bekent met Mulders motoren, Gebben motoren, BB motoren maar ik zou graag weten of er in de buurt nog andere zaakjes zitten die ik over het hoofd zie...
  4. #4

    ONK stuntrijden Elst, 4 en 5 juni

    ONK stuntrijden Elst, 4 en 5 juni kom allen kijken!.. vermoed dat er zeker 2 Jerryt frames in actie komen en de creme de la creme van neerlands, duitsland en belgisch stuntrijders! en ik :')
  5. #4

    Gezocht: Topkuip/zijkuipdelen ZX6R 03/04

    Hallo! zijn er mensen die mischien nog top en zeikappen van een 636 hebben liggen die voor een leuk prijsje weggaan, mag best wat schadeplekjes hebben.. ik hoor het wel!
  6. #4

    Interessetopic ZX6R Stunter

    Hierbij biedt ik mijn kawasaki zx6r 636 stunter te koop aan, ik wil em eigenlijk dolgraag houden maar ik heb helaas mn redenen waarom die eventueel weggaat. Affin, ik ga hem niet weggeven in ieder geval, gewoon puur om te kijken of ik hetgeen er voor krijg wat ik in gedachte heb. Oke de...
  7. #4

    Noordelijke Rijders Speed Topic deel 17: Volgas doorgaan

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr 17 Het volgende snelle topic is weer geopend voor alles wat wel en niet met motoren te maken heeft :+ Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;) Noordelijke Rijders Speed Topic nr 1 Noordelijke Rijders Speed Topic nr 2...
  8. #4

    Slangpilaar gezocht, waar vind ik dit?

    Hallo, ik heb een rempomp waar een slangpilaar mist om mijn reservoir te verbinden zoiets dus: nou is het zo dat ik eigenlijk geen idee heb wat voor draad er precies in zit, maar volgens horen en zeggen is het m12x1.5 ? wie kan me helpen waar ik als particulier zoiets kan halen...
  9. #4

    Kawasaki 636 Stunter (fighter) #4

    Ik ben eigenlijk niet zo heel actief poster hier int Streetfight gedeelte maar dit project heb ik qua opknappen wel wat plezier van en dat deel ik graag met jullie. De motor.. tis een 2004 zx6r, door de smoothe injectie erg fijn om mee te stunten en fijne stuntdelen leverbaar. Een stuntmotor...
  10. #4

    Zijn dit soort doppen ook in de winkel verkrijgbaar?

    Ik heb dus doppen nodig om mijn achterbrug en blokbouten te demonteren van me kawasaki, nu kan ik nergens deze vinden het gaat om zo'n soort dop? Of moet ik die dan via deze webshop ofzo bestellen?.. ik heb het graag snel zeg maar.
  11. #4

    Honda CBR 600 Stuntmotor €1500

    Ik bied mijn stuntmotor te koop aan: Honda CBR 600 F3 van 1995 met de volgende modicaties/aanpassingen: Kortere vertanding (-1/+11) met Vortex Achtertandwiel Handrem Setup met extra 4zuiger remklauw op de achterschijf Moose Koppelingshandle + hevel verlengd op blok, koppeling is met 1...
  12. #4

    Noord-nederlands Wheelieles en Stuntpics/movies Topic

    Na aanleiding van het o-zo bekende RWP topic is er besloten dat er ook een topic moet komen voor de stuntrijders of eventuele beginners uit het noordelijke deel van nederland Ook willen we beginnen met wheelieles geven, mochten mensen hierin geintresseerd zijn. Wie zijn wat? Wooter...
  13. #4

    gaskleppositiesensor CBR600 f2/f3 carb swob

    Ik heb op mijn F3 carbureteurs van een F2 gezet aangezien dat voor het stuntrijden minder stotterloopjes zou moeten opleveren. Nu is dit goed en wel gelukt maar ben ik met 1 probleem blijven zitten, namelijk: De F3 carbs bezitten een aansluiting voor een gaskleppositiesensor die aangesloten...
  14. #4

    Intressetopic Revít Combi maat 58 (valt groot)

    Ik wil even kijken wat ik voor onderstaand pak kan krijgen. Het is een Revit leren combi maat 58, echter zit deze mij te ruim en ga ik dus op zoek naar iets kleiners.. Hij valt trouwens erg groot voor een maat 58 vermoed ik want ik ben zelf rond de 2 meter en schommel rond de 100 kilo met...
  15. #4

    Knipperlicht probleem

    Ok ik ben bezig met een CBR600 f3. andere knipperlichtjes er op e.d Nu heb ik een probleem waar ik zelf zo 1,2,3 niet uit kom.. Ik heb een storing in me knipperlichten die vrij vaag is..het volgende is het probleem: Als ik de knipper relais er af haal en ik zet spanning op de schakeldraad...
  16. #4

    Desmosedici RR (vandaag officieel)

    Ducati heeft vandaag hun Desmosedici RR info vrijgegeven *O* Zie banner bovenin site : http://www.ducati.com/ Ziet er erg gaaf uit
  17. #4

    Husqvarna 510 TE 1989 +kenteken Winterprojectje

    Omdat ik financieel nogal in de knup zit door me opleiding zal ik dit project van mij weg moeten doen. Het betreft een 1989'er husqvarna 510 TE, De algemene staat is vrij slecht te noemen maar ik heb al veel onderdelen opnieuw laten coaten/gespoten. Voor meer info check mijn Topic in...
  18. #4

    tk gevraagd: cbr600 f2 wielen

    Wie heeft er nog een setje cbr600 f2 wielen over..voor schijfen niet noodzakelijk..banden ook niet maar wel handig Graag mailen : exup@home.nl groeten laurens
  19. #4

    1989 Husqvarna 510 project

    Ik kocht deze husqvarna van m'n neef. Het blok was stuk gelopen(olietekort) terwijl ik hem leende en dus dankzij mij was hij defect. Aangezien mijn neef geen tijd/zin had om hem te maken stond hij dus al meer als 2 jaar bij hem in de schuur en tegen de tijd dat hij ging verhuizen kon ik de motor...
  20. #4

    1989 Huskqvarna 510 project

    Ik kocht deze husqvarna van m'n neef. Het blok was stuk gelopen(olietekort) terwijl ik hem leende en dus dankzij mij was hij defect. Aangezien mijn neef geen tijd/zin had om hem te maken stond hij dus al meer als 2 jaar bij hem in de schuur en tegen de tijd dat hij ging verhuizen kon ik de motor...
  21. #4

    Is dit ook al bekend?

    3 cilinder :}
  22. #4

    Remzuiger met gat?

    Ik krijg nu net foto's toe gestuurd van een achterremklauw + adapterplaat iets en ik zie op 1 van de foto's (die van de achter kant genomen) dat de zuiger een raar gat vertoond, nu weet ik dat sommige zuigers hol zijn... kan iemand mij hier meer over vertellen.. // of zit er gewoon een...
  23. #4

    Is dit al langs gekomen (nieuwe R6)

    vond ze ergens op het web, tof dat er geen seatpipes onder zitten. Voor de rest nog even wennen
  24. #4

    Buitenschaal balhoofdlagers

    Ik heb dus me frame laten stralen+coaten, en ik had me balhoofdlager buitenschaal er uit geslagen voor die tijd. Nu krijg ik em er niet echt makkelijk weer in omdat hij er verder in moet dan de rand van het balhoofd. Zijn hier tools of methodes voor?
  25. #4

    Uitlaatsystemen

    Wie maakt uitlaatsystemen op maat op nederlandse bodem.Me eigen bochtjes zijn 2 aparte en dat vind ik geen porem. Groeten #4
Terug
Bovenaan Onderaan