Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: supertim_CC
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Hemelvaartsdag Motorrijder met trauma heli opgehaald?

    Gisteren (hemelvaartsdag) hebben wij een lekker ritje gereden naar de Brouwersdam, Net voordat we de weg richting het haringvliet (zijweg naar de parkeerplaatsen) stond er een trauma heli op het wegdek. we hebben een wit/blauw kleurige superbike in de bocht (berm) zien liggen. ik ga er vanuit...
  2. S

    Gestolen!! Zoetermeer GSX-R 750 blauw wit. Kenteken:MP-XJ-60

    Afgelopen Nacht 24/3/2013 uit een garage unit in de wijk de Leyens in Zoetermeer; voor de tweede keer (vorige was exact hetzelfde); Motor stond vast aan een betonnen ingegraven blok...
  3. S

    SMR; beunen met machines

    Hier en daar als wat gepost betreft het zelf maken van leuk spul voor onze (3) Husqvarna SMR's. Hierbij een topic waarin we de komende winter wat foto's zullen plaatsen van delen die we op onze CNC machines maken. een soort 'project topic' het gaat hier om; 510SMR van Naish079 (Julien)...
  4. S

    SMR570 div. afstellings vragen

    Beste forummers, ik heb een aantal vragen om wat bekender te raken met mijn Husqvarna SMR570. (2204) 1* met terugschakelen heel veel last van klappen in de uitlaat (leovinci X3) en savonds redelijk wat vlammen te zien. 2* overgang stationar naar gas klinkt niet lekker en dipt. een...
  5. S

    2x supermotard. voorkeur husqvarna 510smr of 570smr

    Beste forumleden, mijn collega en ik zijn opzoek naar 2 supermotards. onze voorkeur gaat uit naar de smr's van Husqvarna. bouwjaar minimaal 2002 of jonger. kenteken is ook vereist. 510 of 570. echter zijn we niet volledig merkgebonden. wel de echte sm's. geen yamaha xt etc. mvg, Tim
Terug
Bovenaan Onderaan